Beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
intens
doe gwn beetje wat ik wil
jij?
Zag je vanmiddag nog lopen met een boodschappentas vol wijn. Lieg niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu even aan het detoxen eigenlijk
die zijn voor volgende weekquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zag je vanmiddag nog lopen met een boodschappentas vol wijn. Lieg niet.
o mag ik ook komenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zijn voor volgende week
Ja ik ookquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zijn voor volgende week
ga lekker cammen met elkaarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil trouwens even mijn publieke onvrede uiten over het feit dat ik geen GTA met Hoink heb gespeeld omdat het Playstation Netwerk het niet doet. Nou gr.
Die OP had alles, Justin Bieber, boobs, meloewa, mijn tekentalent, mijn naam. Wat wil je nou nog meer man.quote:
lekker stoutquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga lekker cammen met elkaar
Doe lekker mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga lekker cammen met elkaar
Oke sorry ik geef m'n leugens toe, ik ben die jongen van dat filmpje niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Kweenie hoe moet je reageren als je weet dat iemand liegt maar ze gewoon glashard ontkennen dat ze iets hebben gedaan ofzo. Ben nu echt al uren bezig.
zeggen dat je het gelooftquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Kweenie hoe moet je reageren als je weet dat iemand liegt maar ze gewoon glashard ontkennen dat ze iets hebben gedaan ofzo. Ben nu echt al uren bezig.
Ik geloof jou op je woord snoezepoes.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke sorry ik geef m'n leugens toe, ik ben die jongen van dat filmpje niet.
Jezus hadden we dat niet privé kunnen afhandelen?
Hoezo?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
bluf dat je voor de cam gaat zitten
Je maagdelijkheid?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geloof jou op je woord snoezepoes.
Nee maar iemand heeft iets gepakt van mij en diegene is de enige die erbij kon. En alsnog zo hard ontkennen dat diegene niet weet waar het over gaat en waarom die het zou pakken.Ik weet het gewoon dat diegene het heeft gepakt ze het gewoon op de smoel.
Wat is 'iets'. Een haarborstel?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geloof jou op je woord snoezepoes.
Nee maar iemand heeft iets gepakt van mij en diegene is de enige die erbij kon. En alsnog zo hard ontkennen dat diegene niet weet waar het over gaat en waarom die het zou pakken.Ik weet het gewoon dat diegene het heeft gepakt ze het gewoon op de smoel.
Oh, zag je naam niet staan. Mijn excuses.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die OP had alles, Justin Bieber, boobs, meloewa, mijn tekentalent, mijn naam. Wat wil je nou nog meer man.
Geeft niet man.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, zag je naam niet staan. Mijn excuses.
Geeft niet, heb de mijne ook nooit teruggevonden. Ik verdenk dezelfde persoon. Kom we pakken hem.quote:
Hoi supergirlquote:
Hey bby.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bluf dat je voor de cam gaat zitten
Haar.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, heb de mijne ook nooit teruggevonden. Ik verdenk dezelfde persoon. Kom we pakken hem.
Haar?
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar.
''Ja wat is het dan''
JA GEWOON JA ZEG GWN DAT JE HET HEBT GEPAKT
Hoop wel dat ze hem wast voor ze het teruglegt.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar.
''Ja wat is het dan''
JA GEWOON JA ZEG GWN DAT JE HET HEBT GEPAKT
Wat een vies woord heb je daar geschrevenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheen
Het is voor veel mannen een erogene zonequote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een vies woord heb je daar geschreven
Heb gehoord dat dat best goed werkt als glijmiddel.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheen
stel je voor ik word voorschut gezet nuquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze hem wast voor ze het teruglegt.
Of zelf gebruikt.
Hoink, lekker dier, kun je mij nog een keer de Herman-jingle zenden? Oude pc is gecrasht...quote:
Ik vind 'prostaatsap' een vies woord.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is voor veel mannen een erogene zonete preuts dit
Beetje girlfriend weet hoe ze moet prostaat melken😀quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is voor veel mannen een erogene zonete preuts dit
niet geloven wat tardis zegtquote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat best goed werkt als glijmiddel.
nee zei stimorolquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet geloven wat tardis zegt
moet je hem wel tegen je prostaat drukkenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
Het zit niet comfortabel met een vibo in m'n achterwerk
bedankt voor de tip, dit zit veel beterquote:Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je hem wel tegen je prostaat drukken
ben geen beetje girlfriendquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje girlfriend weet hoe ze moet prostaat melken😀
Haiquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet geloven wat tardis zegt
u sayin' wot m80 u cum ova here ill rek u wiv me m8s bot u prolly wont dare do ye ya piss flapquote:
hjb.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey mooi shirt heb je aan is cker girlfriend material ahaha
Niet zo butthurt doenquote:
Ik heb smaak. Lieg niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit seks met stimorol gehad.
Alleen third base.
ze zijn goedquote:Op maandag 4 januari 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo
Ik kom hier voor de boobs van Meloewa
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo
Ik kom hier voor de boobs van Meloewa
In ONZ sterven KLB potentie topics als zieke olifanten Remqo!quote:
Hij staat weer terug.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In ONZ sterven KLB potentie topics als zieke olifanten Remqo!Ze vereenzamen en lopen langzaam leeg met pruttel geluid en al.
wil hij seks met je?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef TARDIS. het volgende:
Nog even voor het slapengaan een PM van niels0 ontvangen
Dankje Remqo, maar ik zat je maar te stangen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij staat weer terug.
Tensotte is het een topic met potentie
Ik moest een traantje laten bij stervende zieke olifantenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dankje Remqo, maar ik zat je maar te stangen.
Awhquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Remqo het volgende:
Ik moest een traantje laten bij stervende olifanten
moet je maar niet zoveel tokens kopenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Montelly het volgende:
Januari is net begonnen, en pay is nu al op
100 tokens naar Caylinquote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je maar niet zoveel tokens kopen
wat is dezequote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu even aan het detoxen eigenlijk
dat ze even van de dickcarrousel is?quote:
Is van voor jouw tijd. Houses en ik gaan way backquote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat ze even van de dickcarrousel is?
gewoon sharen broertje.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd. Houses en ik gaan way back
hee honkiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mortaxx komt nooit verder dan handje vasthouden gezien hij >1.80 m is.
Dionnequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boh zeg
Jinek en Dionne Stax in zelfde aflevering
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dionne
[ afbeelding ]
Would have lots of sex and baby's
Misschien gewoon een keer een pik nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Eindelijk in mijn bed. Wat een kutdag
Merel is leukerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dionne
[ afbeelding ]
Would have lots of sex and baby's
pff...je moest eens weten.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Che_ het volgende:
Montelly is het je wel eens gelukt een chick van fok fixen?
Heeft dat voor jou ook gewerkt?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien gewoon een keer een pik nemen
Net was het nog eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk laatste jaren. Vroeger had ik sowieso blond gezegd
Hoewel ik de afgelopen jaren heb beseft dat de vrouwen die ik tot de knapste/meest sexy vrouwen op aarde reken brunette zijn (Keira Knightly, Bar Refael, Megan Fox, Emma Watson etc.) zou ik nooit iets anders dan blond willen trouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nomakeup #nofilter #raboscannerselfie #hetisdeschuldvanderabobank
wat een gelul. als bar jou vraagt dan sta je te stuiteren als een puppyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoewel ik de afgelopen jaren heb beseft dat de vrouwen die ik tot de knapste/meest sexy vrouwen op aarde reken brunette zijn (Keira Knightly, Bar Refael, Megan Fox, Emma Watson etc.) zou ik nooit iets anders dan blond willen trouwen
En jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een gelul. als bar jou vraagt dan sta je te stuiteren als een puppy
Truequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een gelul. als bar jou vraagt dan sta je te stuiteren als een puppy
ja, totdat je iemand tegenkomt waarmee het direct klikt. haarkleur boeit uiteindelijk vrij weinigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True![]()
Maar als iemand mij vraagt wat het ideale meisje voor mij is zal altijd neigen naar blond en niet naar brunette
Dat zou zeker kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, totdat je iemand tegenkomt waarmee het direct klikt. haarkleur boeit uiteindelijk vrij weinig
Waarschijnlijk gaven ze gewoon zelf het signaal af dat ze gewillig waren door hun kleding en zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)avigationItemId=4324
wat een racistisch artikelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
Wat hierboven al geschetst is, die vrouwen zullen het wel op zich hebben afgeroepen door hun gewillig gedrag, alcoholconsumptie, hoerige kleding en westerse opvattingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
buiten de stad was er niets aan de hand geweest. 60 aangiftes voor 1x rape is ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
typerend wel dat etto dit gedrag in nws loopt goed te pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat hierboven al geschetst is, die vrouwen zullen het wel op zich hebben afgeroepen door hun gewillig gedrag, alcoholconsumptie, hoerige kleding en westerse opvattingen.
Wir schaffen das.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
typerend wel dat etto dit gedrag in nws loopt goed te praten
Niet verbazend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
typerend wel dat etto dit gedrag in nws loopt goed te praten
Ik kan het allebei nietquote:
VK heeft nog een klusje voor je, het is minder werk dan die lijst opstellen en je kan er 100 euro mee verdienen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als we daarvan een lijst moeten maken raakt internet vol
Ja, lekker dan, ga je nu ineens mijn pimp uithangen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
VK heeft nog een klusje voor je, het is minder werk dan die lijst opstellen en je kan er 100 euro mee verdienen.
Ik kon het proberenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, lekker dan, ga je nu ineens mijn pimp uithangen?
Klinkt als een goede dealquote:
Dit klinkt net alsof het een prestatie is.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Che_ het volgende:
Montelly is het je wel eens gelukt een chick van fok fixen?
Wow same here.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#bringback2nutzquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja weenie, beetje kletsen met m'n homebois van de KLB SC.
dat zou ik op dit moment liever doen dan werken ja..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje kneden in de boobs van Meloewa.
"Liever Meloewa's tiet in je hand dan ISIS in het land" waren we de laatste woorden van m'n opa voor hij stierf op die druilerige herfstdag in '97.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik op dit moment liever doen dan werken ja..
ik denk eigenlijk dat meloewa toen nog zo jong was dat er nog weinig tiet aan zatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Liever Meloewa's tiet in je hand dan ISIS in het land" waren we de laatste woorden van m'n opa voor hij stierf op die druilerige herfstdag in '97.
Mijn grootvader had altijd een kien oog voor potentie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat meloewa toen nog zo jong was dat er nog weinig tiet aan zat
wat een wijze man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn grootvader had altijd een kien oog voor potentie.
"Zorg ervoor dat users als 2NutZ, Puntenjager en Gridlok nooit je topics verknallen", zei hij ook wel eens.
dat wel. dat hij dergelijke uitspraken deed voordat fok bestond is wel apart jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het valt op dat nu vele jaren later zijn uitspraken veel logischer zijn dan in de jaren '90.
Dat zeg ik, kien oog voor potentie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. dat hij dergelijke uitspraken deed voordat fok bestond is wel apart ja
Geen bejaarden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen heeft een groepje huisvrouwen een circuit gebouwd in het kettlebell hoekje
pittige huisvrouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen heeft een groepje huisvrouwen een circuit gebouwd in het kettlebell hoekje
Waarom spotten met profeet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:55 schreef Crip het volgende:
jesus had me zwaar verslapen als mijn moeder me niet wakker had gemaakt
Mooi, tot zoquote:
Ze zijn hooguit wat in de war, niets aan de hand verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
Hey tardje, je vrienden denken allemaal dat ik gestoord ben he.
wat en zure lul die Netsplitterquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB / Ketsende mensen in de sportschool die een toestel bezet houden
Fylax hemelt elke ontwikkeling van FOK! en elke uitspraak van welke FA of mod dan ook volledig op, maar dan ook werkelijk alles.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef Chai het volgende:
KLB / De FP wordt verneukt met schuttingtaal
Fylax die de FP belachelijk maakt door zo wanhopig te verdedigen.triest
Dat is niet gezond voor een puber.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax hemelt elke ontwikkeling van FOK! en elke uitspraak van welke FA of mod dan ook volledig op, maar dan ook werkelijk alles.
op zich ben ik het wel eens met het bericht van de FPquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef Chai het volgende:
KLB / De FP wordt verneukt met schuttingtaal
Fylax die de FP belachelijk maakt door zo wanhopig te verdedigen.triest
Het is ook wel duidelijk zonder hoer en narcist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich ben ik het wel eens met het bericht van de FP
dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk zonder hoer en narcist.
Originaliteit is iets anders dan provoceren om het provoceren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
FP wil graag origineel zijn. Als djeez alles mag dan doen de anderen dat ook. Djeez moeten ze wel behouden voor het absurdistische element maar de anderen kunnen beter serieuzer blijven. Dat geldt dan ook voor Fylax
Was bekeerd voordat ik überhaupt met haar na jaren in contact stond, maar goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
De kenner omdat hij na 2 weken al 'bekeerd' en getrouwd was voor pussy?
😂
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was bekeerd voordat ik überhaupt met haar na jaren in contact stond, maar goed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was bekeerd voordat ik überhaupt met haar na jaren in contact stond, maar goed.
Ik heb Meloewa.rar hier liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er hier nog iemand pics van Meloewa's boobs?
gooi even op wetransferquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Meloewa.rar hier liggen
is dit nou het gedrag van een 24- jarige?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er hier nog iemand pics van Meloewa's boobs?
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dit nou het gedrag van een 24- jarige?
Beetje jong van geest blijven Le_Professeurquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dit nou het gedrag van een 24- jarige?
Af en toequote:
wat zag je voorbij komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe
Als ik wat interessants voorbij zie komen
Jazeker, gisteren ook gedaanquote:
Het stukadoor busje van de Jongquote:
Uiteraardquote:
Altijd. Vanavond even flat bench, incline DB, fly machine, wat lat en rear lat raises en dan die nieuwelingen eruit pompen met wat triceps gainz in de spiegel en dan heel boos kijkenquote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist je dat deze man SideEffect heeft ontmaagd?
Maak ff topic over je spierpijn morgen. Daar ben je KLB-er voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Altijd. Vanavond even flat bench, incline DB, fly machine, wat lat en rear lat raises en dan die nieuwelingen eruit pompen met wat triceps gainz in de spiegel en dan heel boos kijken
Aka Red Arrowquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Colton Haynes m'n jongen, Colton Haynes.
Ja maar wie ontmaagd? Is sideffect een alias van crip of weer een nieuwe generatie popsterquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Colton Haynes m'n jongen, Colton Haynes.
alweer verhuisd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, gisteren ook gedaan
Niet zo heel lang, maar het begin is er
En nu is de gym op loopafstand
Dikke prima
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja maar wie ontmaagd? Is sideffect een alias van crip of weer een nieuwe generatie popster
SideEffect de mooiste FOK!ster van 2015quote:Lekkerste KLB-Chick
De beeldschone SideEffect gaat in deze categorie met de beker naar aan de haal, maar achter haar strijden nog drie meiden om een plekje op het podium. Zult u in deze miss-verkiezing het multi-culti gehalte hooghouden en stemmen op ons alles knuffelmarokkaan Crip of droomt u er liever van samen met xCachet te chillen in de Spaanse zon? Of prefereert u dan toch de vrouw die soms wat madeboosss schijnt te zijn en gaat u stem naar madeliefff?
Doe ik wel na leg dayquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maak ff topic over je spierpijn morgen. Daar ben je KLB-er voor.
nooit gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
SideEffect de mooiste FOK!ster van 2015
Onderscheid maken tussen profeten is een no go.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
De kenner omdat hij na 2 weken al 'bekeerd' en getrouwd was voor pussy?
😂
DP is naar verluidt erg blij met jouw terugkeerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Top 100 van maandag 4 januari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 334 TARDIS.
Doe niet alsof wij geen semi homofiele trekjes naar elkaar vertonen in de late uurtjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gezetik laat mijn positiviteit niet door jou kapot maken VanderWoodsen
Wow oke jij vat homo dus op als iets negatiefs, TR, xenofoobquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gezetik laat mijn positiviteit niet door jou kapot maken VanderWoodsen
Ik vat alles waar ik voor uit word gemaakt en wat ik niet ben negatief op. Als je me zwartharige had genoemd had ik ook TR gezetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke jij vat homo dus op als iets negatiefs, TR, xenofoob
ga hebben wij even rustquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik naar college gaan vanavond? Het is niet erg verplicht maar zou wel handig zijn anders ben ik vrij
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik naar college gaan vanavond? Het is niet erg verplicht maar zou wel handig zijn anders ben ik vrij
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
quote:
Elke dag zulke teksten waarbij je om aandacht vraagt wordt wel enigszins vermoeiend Crip...quote:
Altijd gaan. Is je toekomst, pak die kennis.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
Blauw?quote:
liever nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag zulke teksten waarbij je om aandacht vraagt wordt wel enigszins vermoeiend Crip...
Je post je pic gewoon of je post niets.. Zo moeilijk is het niet
Ik zeg gewoon dat ik er sexy as fuck uit zie, als jij je eraan stoort negeer je me toch gewoon. En nee ik post geen pic.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag zulke teksten waarbij je om aandacht vraagt wordt wel enigszins vermoeiend Crip...
Je post je pic gewoon of je post niets.. Zo moeilijk is het niet
haha zal jou eens butthurt laten voelenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
*hier een generiek grapje over anale seks*
wrm denk je dat dit mij boeitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thigh gap
Bikini bridge
Lower back dimples
1m70-1m75
Lang haar
Goed hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:39 schreef Oberkullie het volgende:
Wow crip zeurt een keer niet over haar gewicht
Ja hoiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thigh gap
Bikini bridge
Lower back dimples
1m70-1m75
Lang haar
Is alleen irritant met autorijdenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
1,92 is gewoon net iets beter. Kijk maar uit dat je je hoofd niet stoot, slungel.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
1,92 is gewoon net iets beter. Kijk maar uit dat je je hoofd niet stoot, slungel.
Ja da's wel zo indeed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kan gewoon op een kussentje gaan zitten en opgelost.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb zo'n spiegeltje op het dashboard liggen zodat ik me niet scheel hoef te kijken wanneer het groen wordt bij het stoplicht.
Hehequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb zo'n spiegeltje op het dashboard liggen zodat ik me niet scheel hoef te kijken wanneer het groen wordt bij het stoplicht.
Kassameisje is weg...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:45 schreef Crip het volgende:
Dus je bent 1.93 en breed Faeroer, drm durft kassameisje niets te zeggen.
Dus je hebt ook gewoon een kleine kutauto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:44 schreef Faeroer het volgende:
zonder verstelbare bestuurdersstoelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je hebt ook gewoon een kleine kutauto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |