Klinkt als een goede dealquote:
Dit klinkt net alsof het een prestatie is.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Che_ het volgende:
Montelly is het je wel eens gelukt een chick van fok fixen?
Wow same here.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk laatste jaren. Vroeger had ik sowieso blond gezegd
#bringback2nutzquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja weenie, beetje kletsen met m'n homebois van de KLB SC.
dat zou ik op dit moment liever doen dan werken ja..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje kneden in de boobs van Meloewa.
"Liever Meloewa's tiet in je hand dan ISIS in het land" waren we de laatste woorden van m'n opa voor hij stierf op die druilerige herfstdag in '97.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik op dit moment liever doen dan werken ja..
ik denk eigenlijk dat meloewa toen nog zo jong was dat er nog weinig tiet aan zatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Liever Meloewa's tiet in je hand dan ISIS in het land" waren we de laatste woorden van m'n opa voor hij stierf op die druilerige herfstdag in '97.
Mijn grootvader had altijd een kien oog voor potentie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat meloewa toen nog zo jong was dat er nog weinig tiet aan zat
wat een wijze man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn grootvader had altijd een kien oog voor potentie.
"Zorg ervoor dat users als 2NutZ, Puntenjager en Gridlok nooit je topics verknallen", zei hij ook wel eens.
dat wel. dat hij dergelijke uitspraken deed voordat fok bestond is wel apart jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het valt op dat nu vele jaren later zijn uitspraken veel logischer zijn dan in de jaren '90.
Dat zeg ik, kien oog voor potentie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. dat hij dergelijke uitspraken deed voordat fok bestond is wel apart ja
Geen bejaarden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen heeft een groepje huisvrouwen een circuit gebouwd in het kettlebell hoekje
pittige huisvrouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:56 schreef Mortaxx het volgende:
Alleen heeft een groepje huisvrouwen een circuit gebouwd in het kettlebell hoekje
Waarom spotten met profeet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:55 schreef Crip het volgende:
jesus had me zwaar verslapen als mijn moeder me niet wakker had gemaakt
Mooi, tot zoquote:
Ze zijn hooguit wat in de war, niets aan de hand verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
Hey tardje, je vrienden denken allemaal dat ik gestoord ben he.
wat en zure lul die Netsplitterquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB / Ketsende mensen in de sportschool die een toestel bezet houden
Fylax hemelt elke ontwikkeling van FOK! en elke uitspraak van welke FA of mod dan ook volledig op, maar dan ook werkelijk alles.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef Chai het volgende:
KLB / De FP wordt verneukt met schuttingtaal
Fylax die de FP belachelijk maakt door zo wanhopig te verdedigen.triest
Dat is niet gezond voor een puber.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax hemelt elke ontwikkeling van FOK! en elke uitspraak van welke FA of mod dan ook volledig op, maar dan ook werkelijk alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |