Is van voor jouw tijd. Houses en ik gaan way backquote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat ze even van de dickcarrousel is?
gewoon sharen broertje.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd. Houses en ik gaan way back
hee honkiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mortaxx komt nooit verder dan handje vasthouden gezien hij >1.80 m is.
Dionnequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boh zeg
Jinek en Dionne Stax in zelfde aflevering
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dionne
[ afbeelding ]
Would have lots of sex and baby's
Misschien gewoon een keer een pik nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Eindelijk in mijn bed. Wat een kutdag
Merel is leukerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dionne
[ afbeelding ]
Would have lots of sex and baby's
pff...je moest eens weten.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Che_ het volgende:
Montelly is het je wel eens gelukt een chick van fok fixen?
Heeft dat voor jou ook gewerkt?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien gewoon een keer een pik nemen
Net was het nog eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk laatste jaren. Vroeger had ik sowieso blond gezegd
Hoewel ik de afgelopen jaren heb beseft dat de vrouwen die ik tot de knapste/meest sexy vrouwen op aarde reken brunette zijn (Keira Knightly, Bar Refael, Megan Fox, Emma Watson etc.) zou ik nooit iets anders dan blond willen trouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk laatste jaren. Vroeger had ik sowieso blond gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nomakeup #nofilter #raboscannerselfie #hetisdeschuldvanderabobank
wat een gelul. als bar jou vraagt dan sta je te stuiteren als een puppyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoewel ik de afgelopen jaren heb beseft dat de vrouwen die ik tot de knapste/meest sexy vrouwen op aarde reken brunette zijn (Keira Knightly, Bar Refael, Megan Fox, Emma Watson etc.) zou ik nooit iets anders dan blond willen trouwen
En jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een gelul. als bar jou vraagt dan sta je te stuiteren als een puppy
Truequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een gelul. als bar jou vraagt dan sta je te stuiteren als een puppy
ja, totdat je iemand tegenkomt waarmee het direct klikt. haarkleur boeit uiteindelijk vrij weinigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True![]()
Maar als iemand mij vraagt wat het ideale meisje voor mij is zal altijd neigen naar blond en niet naar brunette
Dat zou zeker kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, totdat je iemand tegenkomt waarmee het direct klikt. haarkleur boeit uiteindelijk vrij weinig
Waarschijnlijk gaven ze gewoon zelf het signaal af dat ze gewillig waren door hun kleding en zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)avigationItemId=4324
wat een racistisch artikelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
Wat hierboven al geschetst is, die vrouwen zullen het wel op zich hebben afgeroepen door hun gewillig gedrag, alcoholconsumptie, hoerige kleding en westerse opvattingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
buiten de stad was er niets aan de hand geweest. 60 aangiftes voor 1x rape is ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:37 schreef Oberkullie het volgende:
typerend wel dat etto dit gedrag in nws loopt goed te pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat hierboven al geschetst is, die vrouwen zullen het wel op zich hebben afgeroepen door hun gewillig gedrag, alcoholconsumptie, hoerige kleding en westerse opvattingen.
Wir schaffen das.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
typerend wel dat etto dit gedrag in nws loopt goed te praten
Niet verbazend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
typerend wel dat etto dit gedrag in nws loopt goed te praten
Ik kan het allebei nietquote:
VK heeft nog een klusje voor je, het is minder werk dan die lijst opstellen en je kan er 100 euro mee verdienen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als we daarvan een lijst moeten maken raakt internet vol
Ja, lekker dan, ga je nu ineens mijn pimp uithangen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
VK heeft nog een klusje voor je, het is minder werk dan die lijst opstellen en je kan er 100 euro mee verdienen.
Ik kon het proberenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, lekker dan, ga je nu ineens mijn pimp uithangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |