De FP was ooit leuk, en nu niet meer. Dus ik wil het weer leuk maken. Want ik geef om FOK!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef dimmak het volgende:
Jij bent echte de grootste zeikerd ooitElke dag een klaag topic over FOK!
Ga dan gewoon weg.
Ga bij de redactie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FP was ooit leuk, en nu niet meer. Dus ik wil het weer leuk maken. Want ik geef om FOK!
kan ik dan ook berichten van djeez verwijderen?quote:
Zeker weten, sorry daarvoor! Bedankt voor het er op wijzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef Poepoog het volgende:
Is verneuken ook geen schuttingtaal eik?
Ik kom er elke dag maar op deze manier word ik er eigenlijk wel kotsmisselijk van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:51 schreef Leonos het volgende:
Inderdaad, proberen hip te doen op de FP
Daarom kom ik er ook nooit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:46 schreef Poepoog het volgende:
Is verneuken ook geen schuttingtaal eik?
En, voor de 2e keer deze week, wat zei FOK! Toen je mailde?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:39 schreef Maanvis het volgende:
Subsidiehoer wil aandacht
Ja ik weet het, dit moet in FB. Maar is dit de nieuwe positieve richting van FOK! of geldt die alleen voor het Forum? Ik doe echt mijn best om de FP een warm hart toe te dragen, maar waarom moeten deze berichten op deze manier? Als ik zulke taal wil lezen ga ik naar geenstijl.nl (en daar kom ik dus nooit vanwege voornoemd taalgebruik).
Ik kaart het liever publiek aan, omdat ik niet zeker weet of dit de richting is die FOK! in wil gaan. Wie weet heb ik het wel fout en wil FOK! gewoon dit soort berichten plaatsen. Of wie weet trek ik het me teveel aan en moet dit gewoon kunnen volgens de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:57 schreef hoas het volgende:
[..]
En, voor de 2e keer deze week, wat zei FOK! Toen je mailde?
Danny heeft in een FB-topic aangegeven dat we ook op de FP bezig zijn om persoonlijke aanvallen tegen te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
Eens met TS.
Ik ben heel blij dat er een positieve weg ingeslagen is (ondanks dat ik alleen maar in de KLB kom maar dat terzijde), maar dat zou ook best voor de FP mogen gelden.
Ik krijg notes als ik een gebruiker (binnen context) voor slet uitmaak, maar dit soort dingen mogen wel op de voorpagina (en daarmee het visitekaartje van FOK!) komen te staan.
En dat heb je al zovaak gedaan en toch wordt het gesloten. Lijkt mij een duidelijk signaal toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kaart het liever publiek aan, omdat ik niet zeker weet of dit de richting is die FOK! in wil gaan. Wie weet heb ik het wel fout en wil FOK! gewoon dit soort berichten plaatsen. Of wie weet trek ik het me teveel aan en moet dit gewoon kunnen volgens de jeugd van tegenwoordig. Dus daarom dat ik het even publiek doe
.
Ja dan moet je vooral zulke berichten blijven plaatsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Danny heeft in een FB-topic aangegeven dat we ook op de FP bezig zijn om persoonlijke aanvallen tegen te gaan.
Alleen omdat het in FB moet en ik een ban in FB hebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
En dat heb je al zovaak gedaan en toch wordt het gesloten. Lijkt mij een duidelijk signaal toch?
Ik heb het niet over de users van de FP, al kan ik daar ook een boekwerk over schrijven, maar daar kan Danny (of FOK!) natuurlijk niets aan doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
Danny heeft in een FB-topic aangegeven dat we ook op de FP bezig zijn om persoonlijke aanvallen tegen te gaan.
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand wel voor slet mag uitmaken op de FP.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de users van de FP, al kan ik daar ook een boekwerk over schrijven, maar daar kan Danny (of FOK!) natuurlijk niets aan doen.
Schuttingtaal is the way to go?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat heb je al zovaak gedaan en toch wordt het gesloten. Lijkt mij een duidelijk signaal toch?
Oh nee ik schold gisteren Stimorol- voor slet uit in de KLB SC.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand wel voor slet mag uitmaken op de FP.Het is vroeg.
Ja, tuurlijk joh. Kap toch eens met mensen zomaar als schuldige aan te wijzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:11 schreef Maanvis het volgende:
Nou Fylax, chapeau. Je hebt van de FP echt een meesterwerkje gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |