Hoop wel dat ze hem wast voor ze het teruglegt.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar.
''Ja wat is het dan''
JA GEWOON JA ZEG GWN DAT JE HET HEBT GEPAKT
Wat een vies woord heb je daar geschrevenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheen
Het is voor veel mannen een erogene zonequote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een vies woord heb je daar geschreven
Heb gehoord dat dat best goed werkt als glijmiddel.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheen
stel je voor ik word voorschut gezet nuquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze hem wast voor ze het teruglegt.
Of zelf gebruikt.
Hoink, lekker dier, kun je mij nog een keer de Herman-jingle zenden? Oude pc is gecrasht...quote:
Ik vind 'prostaatsap' een vies woord.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is voor veel mannen een erogene zonete preuts dit
Beetje girlfriend weet hoe ze moet prostaat melken😀quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is voor veel mannen een erogene zonete preuts dit
niet geloven wat tardis zegtquote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat best goed werkt als glijmiddel.
nee zei stimorolquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet geloven wat tardis zegt
moet je hem wel tegen je prostaat drukkenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
Het zit niet comfortabel met een vibo in m'n achterwerk
bedankt voor de tip, dit zit veel beterquote:Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je hem wel tegen je prostaat drukken
ben geen beetje girlfriendquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje girlfriend weet hoe ze moet prostaat melken😀
Haiquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet geloven wat tardis zegt
u sayin' wot m80 u cum ova here ill rek u wiv me m8s bot u prolly wont dare do ye ya piss flapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |