Beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
intens
doe gwn beetje wat ik wil
jij?
Zag je vanmiddag nog lopen met een boodschappentas vol wijn. Lieg niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu even aan het detoxen eigenlijk
die zijn voor volgende weekquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zag je vanmiddag nog lopen met een boodschappentas vol wijn. Lieg niet.
o mag ik ook komenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zijn voor volgende week
Ja ik ookquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zijn voor volgende week
ga lekker cammen met elkaarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil trouwens even mijn publieke onvrede uiten over het feit dat ik geen GTA met Hoink heb gespeeld omdat het Playstation Netwerk het niet doet. Nou gr.
Die OP had alles, Justin Bieber, boobs, meloewa, mijn tekentalent, mijn naam. Wat wil je nou nog meer man.quote:
lekker stoutquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga lekker cammen met elkaar
Doe lekker mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga lekker cammen met elkaar
Oke sorry ik geef m'n leugens toe, ik ben die jongen van dat filmpje niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Kweenie hoe moet je reageren als je weet dat iemand liegt maar ze gewoon glashard ontkennen dat ze iets hebben gedaan ofzo. Ben nu echt al uren bezig.
zeggen dat je het gelooftquote:Op maandag 4 januari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Kweenie hoe moet je reageren als je weet dat iemand liegt maar ze gewoon glashard ontkennen dat ze iets hebben gedaan ofzo. Ben nu echt al uren bezig.
Ik geloof jou op je woord snoezepoes.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke sorry ik geef m'n leugens toe, ik ben die jongen van dat filmpje niet.
Jezus hadden we dat niet privé kunnen afhandelen?
Hoezo?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
bluf dat je voor de cam gaat zitten
Je maagdelijkheid?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geloof jou op je woord snoezepoes.
Nee maar iemand heeft iets gepakt van mij en diegene is de enige die erbij kon. En alsnog zo hard ontkennen dat diegene niet weet waar het over gaat en waarom die het zou pakken.Ik weet het gewoon dat diegene het heeft gepakt ze het gewoon op de smoel.
Wat is 'iets'. Een haarborstel?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geloof jou op je woord snoezepoes.
Nee maar iemand heeft iets gepakt van mij en diegene is de enige die erbij kon. En alsnog zo hard ontkennen dat diegene niet weet waar het over gaat en waarom die het zou pakken.Ik weet het gewoon dat diegene het heeft gepakt ze het gewoon op de smoel.
Oh, zag je naam niet staan. Mijn excuses.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die OP had alles, Justin Bieber, boobs, meloewa, mijn tekentalent, mijn naam. Wat wil je nou nog meer man.
Geeft niet man.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, zag je naam niet staan. Mijn excuses.
Geeft niet, heb de mijne ook nooit teruggevonden. Ik verdenk dezelfde persoon. Kom we pakken hem.quote:
Hoi supergirlquote:
Hey bby.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bluf dat je voor de cam gaat zitten
Haar.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, heb de mijne ook nooit teruggevonden. Ik verdenk dezelfde persoon. Kom we pakken hem.
Haar?
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar.
''Ja wat is het dan''
JA GEWOON JA ZEG GWN DAT JE HET HEBT GEPAKT
Hoop wel dat ze hem wast voor ze het teruglegt.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar.
''Ja wat is het dan''
JA GEWOON JA ZEG GWN DAT JE HET HEBT GEPAKT
Wat een vies woord heb je daar geschrevenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheen
Het is voor veel mannen een erogene zonequote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een vies woord heb je daar geschreven
Heb gehoord dat dat best goed werkt als glijmiddel.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die wil je toch niet meer terug, met TARDIS' prostaatsappen eroverheen
stel je voor ik word voorschut gezet nuquote:Op maandag 4 januari 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze hem wast voor ze het teruglegt.
Of zelf gebruikt.
Hoink, lekker dier, kun je mij nog een keer de Herman-jingle zenden? Oude pc is gecrasht...quote:
Ik vind 'prostaatsap' een vies woord.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is voor veel mannen een erogene zonete preuts dit
Beetje girlfriend weet hoe ze moet prostaat melken😀quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is voor veel mannen een erogene zonete preuts dit
niet geloven wat tardis zegtquote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat best goed werkt als glijmiddel.
nee zei stimorolquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet geloven wat tardis zegt
moet je hem wel tegen je prostaat drukkenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
Het zit niet comfortabel met een vibo in m'n achterwerk
bedankt voor de tip, dit zit veel beterquote:Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je hem wel tegen je prostaat drukken
ben geen beetje girlfriendquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje girlfriend weet hoe ze moet prostaat melken😀
Haiquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet geloven wat tardis zegt
u sayin' wot m80 u cum ova here ill rek u wiv me m8s bot u prolly wont dare do ye ya piss flapquote:
hjb.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey mooi shirt heb je aan is cker girlfriend material ahaha
Niet zo butthurt doenquote:
Ik heb smaak. Lieg niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit seks met stimorol gehad.
Alleen third base.
ze zijn goedquote:Op maandag 4 januari 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo
Ik kom hier voor de boobs van Meloewa
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo
Ik kom hier voor de boobs van Meloewa
In ONZ sterven KLB potentie topics als zieke olifanten Remqo!quote:
Hij staat weer terug.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In ONZ sterven KLB potentie topics als zieke olifanten Remqo!Ze vereenzamen en lopen langzaam leeg met pruttel geluid en al.
wil hij seks met je?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef TARDIS. het volgende:
Nog even voor het slapengaan een PM van niels0 ontvangen
Dankje Remqo, maar ik zat je maar te stangen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij staat weer terug.
Tensotte is het een topic met potentie
Ik moest een traantje laten bij stervende zieke olifantenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dankje Remqo, maar ik zat je maar te stangen.
Awhquote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Remqo het volgende:
Ik moest een traantje laten bij stervende olifanten
moet je maar niet zoveel tokens kopenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Montelly het volgende:
Januari is net begonnen, en pay is nu al op
100 tokens naar Caylinquote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je maar niet zoveel tokens kopen
wat is dezequote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu even aan het detoxen eigenlijk
dat ze even van de dickcarrousel is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |