Beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
intens
doe gwn beetje wat ik wil
jij?
Zag je vanmiddag nog lopen met een boodschappentas vol wijn. Lieg niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben nu even aan het detoxen eigenlijk
die zijn voor volgende weekquote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zag je vanmiddag nog lopen met een boodschappentas vol wijn. Lieg niet.
o mag ik ook komenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zijn voor volgende week
Ja ik ookquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zijn voor volgende week
ga lekker cammen met elkaarquote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil trouwens even mijn publieke onvrede uiten over het feit dat ik geen GTA met Hoink heb gespeeld omdat het Playstation Netwerk het niet doet. Nou gr.
Die OP had alles, Justin Bieber, boobs, meloewa, mijn tekentalent, mijn naam. Wat wil je nou nog meer man.quote:
lekker stoutquote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga lekker cammen met elkaar
Doe lekker mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ga lekker cammen met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |