op zich ben ik het wel eens met het bericht van de FPquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:09 schreef Chai het volgende:
KLB / De FP wordt verneukt met schuttingtaal
Fylax die de FP belachelijk maakt door zo wanhopig te verdedigen.triest
Het is ook wel duidelijk zonder hoer en narcist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich ben ik het wel eens met het bericht van de FP
dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is ook wel duidelijk zonder hoer en narcist.
Originaliteit is iets anders dan provoceren om het provoceren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
FP wil graag origineel zijn. Als djeez alles mag dan doen de anderen dat ook. Djeez moeten ze wel behouden voor het absurdistische element maar de anderen kunnen beter serieuzer blijven. Dat geldt dan ook voor Fylax
Was bekeerd voordat ik überhaupt met haar na jaren in contact stond, maar goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
De kenner omdat hij na 2 weken al 'bekeerd' en getrouwd was voor pussy?
😂
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was bekeerd voordat ik überhaupt met haar na jaren in contact stond, maar goed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was bekeerd voordat ik überhaupt met haar na jaren in contact stond, maar goed.
Ik heb Meloewa.rar hier liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er hier nog iemand pics van Meloewa's boobs?
gooi even op wetransferquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb Meloewa.rar hier liggen
is dit nou het gedrag van een 24- jarige?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er hier nog iemand pics van Meloewa's boobs?
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dit nou het gedrag van een 24- jarige?
Beetje jong van geest blijven Le_Professeurquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dit nou het gedrag van een 24- jarige?
Af en toequote:
wat zag je voorbij komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe
Als ik wat interessants voorbij zie komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |