Wow oke jij vat homo dus op als iets negatiefs, TR, xenofoobquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gezetik laat mijn positiviteit niet door jou kapot maken VanderWoodsen
Ik vat alles waar ik voor uit word gemaakt en wat ik niet ben negatief op. Als je me zwartharige had genoemd had ik ook TR gezetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke jij vat homo dus op als iets negatiefs, TR, xenofoob
ga hebben wij even rustquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik naar college gaan vanavond? Het is niet erg verplicht maar zou wel handig zijn anders ben ik vrij
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik naar college gaan vanavond? Het is niet erg verplicht maar zou wel handig zijn anders ben ik vrij
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
quote:
Elke dag zulke teksten waarbij je om aandacht vraagt wordt wel enigszins vermoeiend Crip...quote:
Altijd gaan. Is je toekomst, pak die kennis.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
Blauw?quote:
liever nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag zulke teksten waarbij je om aandacht vraagt wordt wel enigszins vermoeiend Crip...
Je post je pic gewoon of je post niets.. Zo moeilijk is het niet
Ik zeg gewoon dat ik er sexy as fuck uit zie, als jij je eraan stoort negeer je me toch gewoon. En nee ik post geen pic.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag zulke teksten waarbij je om aandacht vraagt wordt wel enigszins vermoeiend Crip...
Je post je pic gewoon of je post niets.. Zo moeilijk is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |