SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / [WIDM 2016] De mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 03-01-2016 20:25:50 ]Fuck the EBU.
dit jaar voor t eerst en idd zoals het nu lijkt elke afleveringquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:12 schreef aloa het volgende:
Zijn de afleveringen voortaan op zaterdag?
Of was dat altijd zo?
jammer. Was altijd op donderdag (of maandag?).quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit jaar voor t eerst en idd zoals het nu lijkt elke aflevering
Donderdag. Echt super jammer dat het is omgegooid..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:15 schreef aloa het volgende:
[..]
jammer. Was altijd op donderdag (of maandag?).
twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 20:18:26Kijk straks om 20.30 uur op NPO 1 hoe ik mijn missie start. Ondergronds.. #widm reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Hallo
Jammer dat het tegelijk komt met de nationale iq test, had graag weer een keer willen horen dat ik slimmer ben dan de gemiddelde Nederlander.
En het dartenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Hallo
Jammer dat het tegelijk komt met de nationale iq test, had graag weer een keer willen horen dat ik slimmer ben dan de gemiddelde Nederlander.
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Hallo
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:29 schreef Moira. het volgende:
Was het normaal niet altijd van BNN trouwens?
Ja dit jaar voor het eerstquote:
Ja, jammer dat hij homo isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rik is eigenlijk ook gewoon vies lekker.
Jaquote:
ook gewoon een halve minuut he!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:25 schreef essnhills het volgende:
Oef, net m'n laptop op tijd aan de praat gekregen voor de prono
WIDM is nou eenmaal spannend.quote:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Als Fylax mee zou doen met WIDM ligt hij er na de eerste test al gelijk uit
dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Als Fylax mee zou doen met WIDM ligt hij er na de eerste test al gelijk uit
Ik dacht het ook even te zien, maar daarna zag ik alleen gewoon een muts oidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik zie lang haar, maar de echte mol zal daar wel niet zitten
Denk ik wel, maar heeft hij/zij geen muts op?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik zie lang haar, maar de echte mol zal daar wel niet zitten
Gegroegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de top 2000 crew is er ook zie ik. Gegroet vrienden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de top 2000 crew is er ook zie ik. Gegroet vrienden.
Misschien straks even een terugkijken op internet om het zeker te wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Denk ik wel, maar heeft hij/zij geen muts op?
Ik wil het kandidatenintromuziekjequote:
terug? was die weg dan?quote:
gewoon gezever,.... nieuwe stijl ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
Waarom deze uitleg eigenlijk? Voor nieuwe kijkers?
Nee, maar je weet nooit wat er in het nieuwe molseizoen gaat gebeuren en terugkomt uit andere seizoenenquote:
Ja ze willen jonge kijkers trekken. Vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
Geen idee, misschien om de spanning op te bouwen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
ow dus weet terug was eigenlijk meer.... owwwww yes de zwarte vrijstelling is er ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit wat er in het nieuwe molseizoen gaat gebeuren en terugkomt uit andere seizoenen
dit iddquote:
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus weet terug was eigenlijk meer.... owwwww yes de zwarte vrijstelling is er ook
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind dit tijdstip echt helemaal niks
Art zei dat hij ook ging vertellen wat de kandidaten waarschijnlijk over de mol weten. Dus ik verwacht alle dossiers te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
Ja ze laten er vast maar 9 zien, dat zou echt dom zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
hier in ieder geval flink rustiger dan andersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd begin vind ik Veels ze lang zo.
Ja, dat bedoel ik ook wijsneusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM is
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.
[..]
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.
Oh gewoon dat weer dusquote:
Juist wel mooie tijd zo!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Meh, uitgaan is pas na half 10quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken op zaterdagavond. Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Klaas is niet de molquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Fylax het volgende:
''We spreken elkaar niet tot de finale''
Mol praat dus niet tegen Art, of andersom.
http://www.nu.nl/media/41(...)nt-mol-spannend.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Je hebt het bijgehouden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Leandra het volgende:
Het rijtje deelnemers is alfabetisch, alleen de naam van Klaas doorbreekt die reeks
Kinderen van 12 die het nog samen ne hun ouders kijken misschien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Oh echt kinderen dus...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/41(...)nt-mol-spannend.html
dus klaas valt dan al afquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Fylax het volgende:
''We spreken elkaar niet tot de finale''
Mol praat dus niet tegen Art, of andersom.
Niet specifiek, het viel me al op na de eerste twee vrouwennamen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?
Toen Art het geld neerlegde op de tafel wees hij volgens mij ook naar klaas, en nu de titel 'wijsheden'
nee 1 die je niets wijs kon maken. Die zat voor Ellie in de uitlegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:
Was er een kandidaat die je van alles kon wijsmaken of zo?
Wijsmaken toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?
Toen Art het geld neerlegde op de tafel wees hij volgens mij ook naar klaas, en nu de titel 'wijsheden'
Ja, en wie was dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
Dan is
[..]
nee 1 die je niets wijs kon maken. Die zat voor Ellie in de uitleg
ja die vrouw die aan tafel iets zat uit te leggen bij de wereld draait door? (ofzo?)quote:
wijsheden/wijsmaken.. po-tee-toh / - po-ta-toh..quote:
Cecile.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die vrouw die aan tafel iets zat uit te leggen bij de wereld draait door? (ofzo?)
Eerste afvaller Cecile?quote:
Oh, daar ken ik haar vanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die vrouw die aan tafel iets zat uit te leggen bij de wereld draait door? (ofzo?)
heb je niet gekeken?quote:
is ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:47 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel een oplopend aantal op de briefjes?
leuk mannetjequote:
Of het is de mol. Vorig jaar was de eerste titel ook een verwijzing naar de mol. Haar klopyttrouwens wel, want in die loods zag je af en toe een glimps bruin haar.quote:
dom dom dom dom wel opletten... Maar deze is het....quote:
Oh, ik dacht juist blond haar te spottenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of het is de mol. Vorig jaar was de eerste titel ook een verwijzing naar de mol. Haar klopyttrouwens wel, want in die loods zag je af en toe een glimps bruin haar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist blond haar te spotten![]()
Tis geen roulette hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is een man de mol na 2 vrouwen
leek mij meer een capuchonquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom juistquote:
nee dan waren ze wel in rusland geweestquote:
Tim heeft ook best lang haar en donkerblond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoofddekselsquote:
quote:
Oh, thanksquote:
Die kreeg een andere opdracht van Artquote:
Ja, lijkt er wel erg op idd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:52 schreef Yaku het volgende:
Dit is net zo awkward als die aflevering van vorig seizoen(?) op dat trein station
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:52 schreef Rezania het volgende:
Die Tim zit gewoon vrouwen te belagen.
Dit is wel meer awkward.quote:
Als die camera er niet bij was waren ze zo die metro uitgegooid.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:54 schreef essnhills het volgende:
Oh, een Westerling vraagt of ik met hem mee ga.
Hier, andere westerling, hou jij mijn baby vast
Adopteer hem en geef me geld!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:54 schreef essnhills het volgende:
Oh, een Westerling vraagt of ik met hem mee ga.
Hier, andere westerling, hou jij mijn baby vast
Omdat cameraploegen en westerlingenquote:
Lijkt me sterk, het was logisch om te kiezen dat ze het niet zouden redden.quote:
Dat vind ik wel vrij bizar, maar t zou technisch gezien kunnen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef essnhills het volgende:
Tja, het zou natuurlijk kunnen dat er idd niet meer mensen die ook 36 zijn in die metro zaten
op elke verschillende kleur zit een andere achterkant Dat vormt samen het mozaïkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat met dat mozaïk dan? Lijkt gewoon een patroontje.
Als je alle verschillende briefjes aan elkaar knutselt staat het hoofd van de mol er op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat met dat mozaïk dan? Lijkt gewoon een patroontje.
Als ik iemand met een cameraploeg door de metro zie zoeken naar iemand van mijn leeftijd dan zeg ik ook niet dat ik die leeftijd heb.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vrij bizar, maar t zou technisch gezien kunnen ja
Ja precies mijn argument van net.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik iemand met een cameraploeg door de metro zie zoeken naar iemand van mijn leeftijd dan zeg ik ook niet dat ik die leeftijd heb.
Lastiger bij rode nagels.
Timquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef Berk-24 het volgende:
Wie was diegene die de andere kandidaat ging helpen?
Verdachtquote:
en terechtquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel lollig zijn als Ellie de pot krijgt, hahaaa
Had de pot vorig jaar ook niet de pot? En was dat niet de mol?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 jaar geleden had Aaf volgens mij ook al de potquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Had de pot vorig jaar ook niet de pot? En was dat niet de mol?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah. Nou, redden ze toch nooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op elke verschillende kleur zit een andere achterkant Dat vormt samen het mozaïk
ze hebben al 10 van 1 soort, er zijn 52 opdrachten. Dus ja hoor dat lukt wel om 10 verschillende te krijgen.quote:
Verdomme.quote:
25. En ze moeten alle soorten verdienen hè. Ze kregen nu ook 10 briefjes van 100, in plaats van 1 van 1000.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben al 10 van 1 soort, er zijn 52 opdrachten. Dus ja hoor dat lukt wel om 10 verschillende te krijgen.
topitoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
Ha, wedden dat ze die gigantische brie moeten gaan slepen?
oke , nou ja dan hebben ze nog zat kansenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
25. En ze moeten alle soorten verdienen hè. Ze kregen nu ook 10 briefjes van 100, in plaats van 1 van 1000.
Nee hoor, gaat ze niet lukken denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke , nou ja dan hebben ze nog zat kansen
ze hebben al eerder gewoon de hele tijd geld gehad waar de mol op stond en dat ze nooit gezien hebben dus ik verwacht het laatstequote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat ze niet lukken denk ik.En ook al weten ze alle soorten te bemachtigen, dan is het waarschijnlijk van 'Whoops, daar gaat het enige briefje van 500!' of ze bedenken het gewoon niet.
Slimquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
als ze nou de buitenste touwen onder die topito langs naar de andere kant zouden doen, en zo trekken, zouden ze het nog kunnen halen.
Domme rol. Na elke paar keer slepen op je horloge kijken is afdoende. Alsof elke seconde teltquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die is druk bezig de tijd bij te houden![]()
Zoals altijd in de eerste afleveringenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij hoeft de mol hier niet zoveel te doen
Precies, iemand zit gigantisch te mollenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom om niet te stoppen bij de 1500.
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom om niet te stoppen bij de 1500.
Marjolein noemde volgens mij de vakomschrijving verkeerd..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Precies, iemand zit gigantisch te mollen
het zijn helaas niet allemaal zulke heldere lichtjes..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
Met dat idee van kruisen hadden ze wsl het eind gewoon gehaald.
Kruisen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
Met dat idee van kruisen hadden ze wsl het eind gewoon gehaald.
Ja, straks valt ze je aan met haar politieknuppel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ellie is echt eng af en toe.
Ik denk dat iedereen daar bang voor haar is.
1 van de 2quote:
Ah, dank je. heel behulpzaamquote:
Ellyquote:
zo ben ikquote:
quote:
quote:
quote:
ja volgens mij telde klaas 10 briefjesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
Hebben Tim en Taeke hun geld nu al ingeleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |