Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Als Fylax mee zou doen met WIDM ligt hij er na de eerste test al gelijk uit
dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Als Fylax mee zou doen met WIDM ligt hij er na de eerste test al gelijk uit
Ik dacht het ook even te zien, maar daarna zag ik alleen gewoon een muts oidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik zie lang haar, maar de echte mol zal daar wel niet zitten
Denk ik wel, maar heeft hij/zij geen muts op?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik zie lang haar, maar de echte mol zal daar wel niet zitten
Gegroegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de top 2000 crew is er ook zie ik. Gegroet vrienden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de top 2000 crew is er ook zie ik. Gegroet vrienden.
Misschien straks even een terugkijken op internet om het zeker te wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Denk ik wel, maar heeft hij/zij geen muts op?
Ik wil het kandidatenintromuziekjequote:
terug? was die weg dan?quote:
gewoon gezever,.... nieuwe stijl ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
Waarom deze uitleg eigenlijk? Voor nieuwe kijkers?
Nee, maar je weet nooit wat er in het nieuwe molseizoen gaat gebeuren en terugkomt uit andere seizoenenquote:
Ja ze willen jonge kijkers trekken. Vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
Geen idee, misschien om de spanning op te bouwen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:35 schreef Fylax het volgende:
ow dus weet terug was eigenlijk meer.... owwwww yes de zwarte vrijstelling is er ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit wat er in het nieuwe molseizoen gaat gebeuren en terugkomt uit andere seizoenen
dit iddquote:
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus weet terug was eigenlijk meer.... owwwww yes de zwarte vrijstelling is er ook
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind dit tijdstip echt helemaal niks
Art zei dat hij ook ging vertellen wat de kandidaten waarschijnlijk over de mol weten. Dus ik verwacht alle dossiers te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
Ja ze laten er vast maar 9 zien, dat zou echt dom zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
hier in ieder geval flink rustiger dan andersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd begin vind ik Veels ze lang zo.
Ja, dat bedoel ik ook wijsneusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |