tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind dit tijdstip echt helemaal niks
Art zei dat hij ook ging vertellen wat de kandidaten waarschijnlijk over de mol weten. Dus ik verwacht alle dossiers te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
Ja ze laten er vast maar 9 zien, dat zou echt dom zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
hier in ieder geval flink rustiger dan andersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd begin vind ik Veels ze lang zo.
Ja, dat bedoel ik ook wijsneusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM is
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.
[..]
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.
Oh gewoon dat weer dusquote:
Juist wel mooie tijd zo!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Meh, uitgaan is pas na half 10quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken op zaterdagavond. Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Klaas is niet de molquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Fylax het volgende:
''We spreken elkaar niet tot de finale''
Mol praat dus niet tegen Art, of andersom.
http://www.nu.nl/media/41(...)nt-mol-spannend.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Je hebt het bijgehouden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Leandra het volgende:
Het rijtje deelnemers is alfabetisch, alleen de naam van Klaas doorbreekt die reeks
Kinderen van 12 die het nog samen ne hun ouders kijken misschien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Oh echt kinderen dus...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/41(...)nt-mol-spannend.html
dus klaas valt dan al afquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Fylax het volgende:
''We spreken elkaar niet tot de finale''
Mol praat dus niet tegen Art, of andersom.
Niet specifiek, het viel me al op na de eerste twee vrouwennamen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?
Toen Art het geld neerlegde op de tafel wees hij volgens mij ook naar klaas, en nu de titel 'wijsheden'
nee 1 die je niets wijs kon maken. Die zat voor Ellie in de uitlegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:
Was er een kandidaat die je van alles kon wijsmaken of zo?
Wijsmaken toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?
Toen Art het geld neerlegde op de tafel wees hij volgens mij ook naar klaas, en nu de titel 'wijsheden'
Ja, en wie was dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
Dan is
[..]
nee 1 die je niets wijs kon maken. Die zat voor Ellie in de uitleg
ja die vrouw die aan tafel iets zat uit te leggen bij de wereld draait door? (ofzo?)quote:
wijsheden/wijsmaken.. po-tee-toh / - po-ta-toh..quote:
Cecile.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die vrouw die aan tafel iets zat uit te leggen bij de wereld draait door? (ofzo?)
Eerste afvaller Cecile?quote:
Oh, daar ken ik haar vanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die vrouw die aan tafel iets zat uit te leggen bij de wereld draait door? (ofzo?)
heb je niet gekeken?quote:
is ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:47 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel een oplopend aantal op de briefjes?
leuk mannetjequote:
Of het is de mol. Vorig jaar was de eerste titel ook een verwijzing naar de mol. Haar klopyttrouwens wel, want in die loods zag je af en toe een glimps bruin haar.quote:
dom dom dom dom wel opletten... Maar deze is het....quote:
Oh, ik dacht juist blond haar te spottenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of het is de mol. Vorig jaar was de eerste titel ook een verwijzing naar de mol. Haar klopyttrouwens wel, want in die loods zag je af en toe een glimps bruin haar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist blond haar te spotten![]()
Tis geen roulette hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is een man de mol na 2 vrouwen
leek mij meer een capuchonquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom juistquote:
nee dan waren ze wel in rusland geweestquote:
Tim heeft ook best lang haar en donkerblond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |