ow dus weet terug was eigenlijk meer.... owwwww yes de zwarte vrijstelling is er ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit wat er in het nieuwe molseizoen gaat gebeuren en terugkomt uit andere seizoenen
dit iddquote:
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus weet terug was eigenlijk meer.... owwwww yes de zwarte vrijstelling is er ook
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind dit tijdstip echt helemaal niks
Art zei dat hij ook ging vertellen wat de kandidaten waarschijnlijk over de mol weten. Dus ik verwacht alle dossiers te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
Ja ze laten er vast maar 9 zien, dat zou echt dom zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Stickertje het volgende:
Even tellen of ze 10 'dossiers' opnoemen, de mol hoeft natuurlijk zijn eigen dossier niet te zien
hier in ieder geval flink rustiger dan andersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd begin vind ik Veels ze lang zo.
Ja, dat bedoel ik ook wijsneusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdstip is hetzelfde als anders, dag is anders....
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Speluitleg aan het begin hoefde niet, welke nederlander weet nou niet wat WIDM is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |