Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit dit tijdstip op de zaterdagavond. Alleen wel irritant dat de halve finales darts ook begint nu.
[..]
Zie eerdere post van mij. Ze willen een nieuwe doelgroep benaderen (jonge kijkers) vandaar ook de verhuizing naar de zaterdagavond.
Oh gewoon dat weer dusquote:
Juist wel mooie tijd zo!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind dit tijdstip echt helemaal niks
Meh, uitgaan is pas na half 10quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken op zaterdagavond. Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Klaas is niet de molquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Fylax het volgende:
''We spreken elkaar niet tot de finale''
Mol praat dus niet tegen Art, of andersom.
http://www.nu.nl/media/41(...)nt-mol-spannend.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Je hebt het bijgehouden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Leandra het volgende:
Het rijtje deelnemers is alfabetisch, alleen de naam van Klaas doorbreekt die reeks
Kinderen van 12 die het nog samen ne hun ouders kijken misschien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meer jongeren trekken en dan de zaterdagavond kiezen? Iets in mij vindt dat niet echt logisch.
Oh echt kinderen dus...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/41(...)nt-mol-spannend.html
dus klaas valt dan al afquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Fylax het volgende:
''We spreken elkaar niet tot de finale''
Mol praat dus niet tegen Art, of andersom.
Niet specifiek, het viel me al op na de eerste twee vrouwennamen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?
Toen Art het geld neerlegde op de tafel wees hij volgens mij ook naar klaas, en nu de titel 'wijsheden'
nee 1 die je niets wijs kon maken. Die zat voor Ellie in de uitlegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Rezania het volgende:
Was er een kandidaat die je van alles kon wijsmaken of zo?
Wijsmaken toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?
Toen Art het geld neerlegde op de tafel wees hij volgens mij ook naar klaas, en nu de titel 'wijsheden'
Ja, en wie was dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
Dan is
[..]
nee 1 die je niets wijs kon maken. Die zat voor Ellie in de uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |