Slimquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
als ze nou de buitenste touwen onder die topito langs naar de andere kant zouden doen, en zo trekken, zouden ze het nog kunnen halen.
Domme rol. Na elke paar keer slepen op je horloge kijken is afdoende. Alsof elke seconde teltquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die is druk bezig de tijd bij te houden![]()
Zoals altijd in de eerste afleveringenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij hoeft de mol hier niet zoveel te doen
Precies, iemand zit gigantisch te mollenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom om niet te stoppen bij de 1500.
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom om niet te stoppen bij de 1500.
Marjolein noemde volgens mij de vakomschrijving verkeerd..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Precies, iemand zit gigantisch te mollen
het zijn helaas niet allemaal zulke heldere lichtjes..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
Met dat idee van kruisen hadden ze wsl het eind gewoon gehaald.
Kruisen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
Met dat idee van kruisen hadden ze wsl het eind gewoon gehaald.
Ja, straks valt ze je aan met haar politieknuppel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ellie is echt eng af en toe.
Ik denk dat iedereen daar bang voor haar is.
1 van de 2quote:
Ah, dank je. heel behulpzaamquote:
Ellyquote:
zo ben ikquote:
quote:
quote:
quote:
ja volgens mij telde klaas 10 briefjesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
Hebben Tim en Taeke hun geld nu al ingeleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |