Ah. Nou, redden ze toch nooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op elke verschillende kleur zit een andere achterkant Dat vormt samen het mozaïk
ze hebben al 10 van 1 soort, er zijn 52 opdrachten. Dus ja hoor dat lukt wel om 10 verschillende te krijgen.quote:
Verdomme.quote:
25. En ze moeten alle soorten verdienen hè. Ze kregen nu ook 10 briefjes van 100, in plaats van 1 van 1000.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben al 10 van 1 soort, er zijn 52 opdrachten. Dus ja hoor dat lukt wel om 10 verschillende te krijgen.
topitoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
Ha, wedden dat ze die gigantische brie moeten gaan slepen?
oke , nou ja dan hebben ze nog zat kansenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
25. En ze moeten alle soorten verdienen hè. Ze kregen nu ook 10 briefjes van 100, in plaats van 1 van 1000.
Nee hoor, gaat ze niet lukken denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke , nou ja dan hebben ze nog zat kansen
ze hebben al eerder gewoon de hele tijd geld gehad waar de mol op stond en dat ze nooit gezien hebben dus ik verwacht het laatstequote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat ze niet lukken denk ik.En ook al weten ze alle soorten te bemachtigen, dan is het waarschijnlijk van 'Whoops, daar gaat het enige briefje van 500!' of ze bedenken het gewoon niet.
Slimquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
als ze nou de buitenste touwen onder die topito langs naar de andere kant zouden doen, en zo trekken, zouden ze het nog kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |