SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 01-01-2016 20:08:08 ]
Turkije wordt het nieuwe Rijk.quote:De president kreeg donderdag de vraag voorgelegd of het mogelijk is een dergelijk systeem in te voeren zonder de gecentraliseerde rol van de staat aan te tasten. "Er zijn voorbeelden van in de wereld. Je ziet het als je kijkt naar Hitlers Duitsland", antwoordde Erdogan.
In welke context moet ik het plaatsen dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
beetje shocking hoe hard het verdraait wordt
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
In welke context moet ik het plaatsen dan?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet Pro-Erdogan, maar heb net gezien wat hij daadwerkelijk zei en dat is bepaald niet wat in het nieuwsitem geïnsinueerd wordt.
Hij noemt het als een voorbeeld van hoe er een unitair presidentschap in het verleden is geweest als antwoord op de vraag van de journalist of het een mogelijkheid is. het is een halve zin zonder dat hij er een waarde aan geeft, en vervolgens zegt hij dat er verschillende anderen zijn geweest. Heeft het veel langer over Amerika bijvoorbeeld, en zegt ook dat dat, een unitair presidentschap, niet de succesvolste regeringswijze lijkt te zijn.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:41 schreef Weissman het volgende:
me motto is nog steeds;
eat pussy & make money
haterz overal
Hahaha klokiequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:46 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij kom je daar alleen in als je een shot heroine zet.
Rock solid, geen verandering dus. Ben jij al gedomesticeerd Henk?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha klokie
Hoe is het met de vrouw?
Goed te doen ja? Zag hem staan op kickass...quote:
Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goed te doen ja? Zag hem staan op kickass...
KLB is voor fuccbois vriendquote:Op zaterdag 2 januari 2016 04:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nou die unbans was wel een succes voor KLB, bagger is daar groter dan ooit.
ik heb zo'n hekel aan paul giamatti, alles waar hij in zit sla ik het liefst overquote:
Naah. Wel een nieuwe baan dus spannende tijden komen eraan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Rock solid, geen verandering dus. Ben jij al gedomesticeerd Henk?
2 dagen, 5 uur, 26 minuten en 15 secondenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
Als er een autoalarm staat te loeien hoelang duurt het dan voor de accu leeg is?
oke cool dan zitten we al op de helft ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:21 schreef Champy het volgende:
[..]
2 dagen, 5 uur, 26 minuten en 15 seconden
waarom uberhaupt daar kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 04:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nou die unbans was wel een succes voor KLB, bagger is daar groter dan ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar KLB is automatisme denk ik. Eerder was het soms wel leuk maar het laatste jaar is het vooral bagger idd.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mijn goede voornemen is om toegang te krijgen tot de GYM-whatsapp.
quote:
jellyquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:46 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij kom je daar alleen in als je een shot heroine zet.
dat heeft niet lang geduurd inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je je bookmark weer teruggevonden?
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:41 schreef Weissman het volgende:
me motto is nog steeds;
eat pussy & make money
haterz overal
Eentje voor Ariërs graagquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Er is ook al een forum voor Chinezen. Als ze nu ook nog iets maken voor Indiërs dan hebben we de grootste bevolkingsgroepen wel hier.
Ach, beetje babbelen over bier is altijd prima. Dat er dan ook ongestraft tieten gepost mogen worden kan ik alleen maar toejuichen. Maar goed, het is niet iets wat al niet in andere topics/subfora besproken werd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:
of dat bier en tieten forum![]()
zogenaamd grappig
fanboiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol sap
Kijk crip in wat draag je vandaag
En dan hoofddoekje op zo een outfit haha
Wat zou je met er doen ??
Zieke haram boner gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol sap
Kijk crip in wat draag je vandaag
En dan hoofddoekje op zo een outfit haha
Wat zou je met er doen ??
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:04 schreef seto het volgende:
hey crip
zat wel lekker strak om je tieten dat truitje mmm
quote:
hij zegt toch wat draag jij vandaag antoinequote:
Hahahaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:13 schreef Weissman het volgende:
Zieke progressie pics van Sap in de groepsapp btw
Who got traps now ha?
Wie heeft traps nodig als je nutsack als kuiten hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:13 schreef Weissman het volgende:
Zieke progressie pics van Sap in de groepsapp btw
zou haar ritueel naar een hoogtepunt brengenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:04 schreef seto het volgende:
hey crip
zat wel lekker strak om je tieten dat truitje mmm
niemand cared om benenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wie heeft traps nodig als je nutsack als kuiten hebt?
Whah zou haar wel doen maar Merel is leuker.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:11 schreef seto het volgende:
[..]
hnnnnnnnnng dionne
inb4 sap: zij is echt overrated
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha
Jij bent echt one of the guys.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef fathank het volgende:
Beach niet om het een of ander maar je zou toch een Awesome_ pullen? Wats met jou?
Waar is de optie wc papierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:47 schreef Montelly het volgende:
Hey boys wat gebruiken jullie als je klaar bent met fapje zetten?
- een sok (zwarte)
- kleenex tissue
- tempo zakdoekjes
- niks, laat alles uitharden in onderbroek
Veel succes (en plezier?)quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Naah. Wel een nieuwe baan dus spannende tijden komen eraan.
De strijd staat op een laag pitje.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga jij weer strijden tegen het note systeem?
Is that not a good idea?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:40 schreef no1uknow het volgende:
en een engelstalig subforum openen in de hoop/verwachting dat er eindeloze stromen engelstalige posters op FOK! opduiken ofzo
quote:
Echt een arbeidersforumquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:
of dat bier en tieten forum![]()
zogenaamd grappig
Gewoon high class Paris Hilton.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:11 schreef seto het volgende:
[..]
hnnnnnnnnng dionne
inb4 sap: zij is echt overrated
lolquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:16 schreef Klokov het volgende:
Het nieuwe bodybuilding.com :ENG / [DE GYM ENG #1] Get shredded in 2016
Ze heeft wel een puntig gezicht en doet zo dom. Eerst letterlijk huilen op televisie omdat al haar foto's wereldwijd werden gedeeld en men met haar privé speelde. En dan een instagram maken en al die foto's gewoon zelf uploaden publiek toegankelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadver man
beter angie
[ afbeelding ]
Angie tegenwoordig fitchick?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe mar wil wel even fappenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja er is zo'n zieke pic van haar. Zal even opzoeken zo
gooi anders ff in de whatsappgroepquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja er is zo'n zieke pic van haar. Zal even opzoeken zo
wat is dat dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef seto het volgende:
elkaars spreadsheets beoordelen is wel echt next level kansloos
Heb je hem dood gemaakt danquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:50 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo'n traan-tattoo nemen om Awesome te eren.
Ben je homo ofzoquote:The teardrop tattoo or tear tattoo is a symbolic tattoo of a tear that is placed underneath the eye. The tattoo can have various meanings: it can signify that the wearer has killed someone or has spent time in prison; that the wearer was raped while incarcerated or it can acknowledge the loss of a family or fellow gang member. - https://en.wikipedia.org/wiki/Teardrop_tattoo
Hij bedoelt:quote:
quote:The teardrop tattoo or tear tattoo is a symbolic tattoo of a tear that is placed underneath the eye. The tattoo can have various meanings: it can signify that the wearer has killed someone or has spent time in prison; that the wearer was raped while incarcerated or it can acknowledge the loss of a family or fellow gang member. - https://en.wikipedia.org/wiki/Teardrop_tattoo
doe jij in excel of google?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef seto het volgende:
elkaars spreadsheets beoordelen is wel echt next level kansloos
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:03 schreef Weissman het volgende:
Feraour ben je tantoe dom ofzo
je snapt echt niks van gang code
pfff deze man maakt me parra hier
ufffffffffffffquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind dit niet echt duidelijk zoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
2013/2014 was primetime hier. Rip in pieces.
[ afbeelding ]
quote:
Niet zo verrassend als je naar de top-posters in deze reeks kijktquote:Op zondag 3 januari 2016 11:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Alsof de GYM erop vooruit gaat als het niveau omhoog gaat. De hele lol van de gym is het dramatisch lage niveau.
quote:Op zondag 3 januari 2016 10:05 schreef seto het volgende:
[..]
vind dit niet echt duidelijk zo
je had betere spreadsheet moeten maken
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:02 schreef Danny het volgende:
[..]
of in die van je wijf natuurlijk. Ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 ban.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:05 schreef Weissman het volgende:
Danny zou je kunnen uitleggen van wie fylax familie is en waarom hij zo beschermd wordt?
Jij doet ook niet veel voor de overheid, snap je?quote:
Ik heb geen idee van wie hij familie is. Waarschijnlijk van zijn ouders en ooms en tantes en neven en nichten. Dat klink best aannemelijk nogquote:Op zondag 3 januari 2016 12:05 schreef Weissman het volgende:
Danny zou je kunnen uitleggen van wie fylax familie is en waarom hij zo beschermd wordt?
Ik ben omnipresentquote:Op zondag 3 januari 2016 12:08 schreef Faeroer het volgende:
Heeft Danny een query voor "boezem" geklikt of zijn wij kwaliteit
Ik kan wel bankHANGEN, telt dat ook?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel jij kan bankdrukken?
106 de laatste keer wegen (net voor de kerstdagen). Dat was kort nadat het ijzeren frame van de ikeabank doorknakte.quote:
tnxquote:Op zondag 3 januari 2016 12:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, het niveau is weer omhoog gegaan.
Lol, dit is de beste 101.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:
maar snel wat kwaliteit erin om het niveau wat omhoog te brengen hier![]()
Hebben we weer een nieuwe user onder onder ons?? zal wel rood zijn omdat hij een kutnewb is.quote:
wellicht is dit wat voor jou henkquote:Op zondag 3 januari 2016 13:59 schreef fathank het volgende:
101barz
Wajongnegers uit een vinexwijk die rappen over The hood en bitches en pipa's
hij stuurt de blauwen aanquote:Op zondag 3 januari 2016 13:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben we weer een nieuwe user onder onder ons?? zal wel rood zijn omdat hij een kutnewb is.
Shittt dat beginstukje alquote:
Hoi Freskuquote:Op zondag 3 januari 2016 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes,
is m'n eigen twijfel...
Voor zij die aan me twijfelen:
twijfel je meer aan mij dan mij? Ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet ik niet wat ik moet op de wereld,
maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen:
kom je daarmee verder? Nee, ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet niemand wat je moet op de wereld,
maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij interesse:
V&A / [TK] Gratis Creapure Creatine B&F (95% vol)
tl;drquote:Op zondag 3 januari 2016 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
SEX / door fetish in rare situatie beland
Whahahha dit verhaal
Doe eens een samenvatting.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahha dit verhaal
lolquote:Op zondag 3 januari 2016 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahha dit verhaal
quote:
quote:Na een personeelsfeestje misschien iets teveel gedronken...was al laat en ik ben met haar vanaf kantoor mee naar huis gefietst. (ik woon 2 km van haar vandaan), even mee naar haar omdat het al laat was en ze het eng vond alleen over straat te gaan. Maar goed, met mijn zatte hoofd heb ik haar "opgebiecht" dat ik haar stijl en uggs echt super gaaf vond en ik daar altijd naar keek. zelfs een stapje verder (omdat ze ook vriij open reageerde en het gesprek soepel liep), dat ik wel eens had gefantaseerd dat ik eraan zou mogen ruiken aan de binnenkant.... (wat ook zo is).
Ze lachte en zei " als je dat echt zo graag wil: jij mag er best aan ruiken als jij dan maandag mijn lunch betaalt". Dus ik 20 seconde ofzo mijn neus er in terwijl zij lachte, daarna haar goedenacht gewenst.
quote:Om een lang verhaal kort te maken: Het komt erop neer dat ik al maanden een keer of 3 in de week haar lunch betaalde en ik dan op kantoor even haar laarzen mag kussen als zij de post komt halen.
Dit was maar een klein deel, post gaat nog een stuk verder lolquote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ahahaha, die zou wel de moeite geweest zijn om helemaal te lezen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Don't go there Ferauor
Jij laat gvd een huis afpakken
beta as fuck
ga pantys likken ofzo
vriend 2016 is het jaar dat ik niet meer natty benquote:Op zondag 3 januari 2016 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Het enige wat mij nu nog kan stoppen op het pad die ik bewandel onderweg naar succes,
is m'n eigen twijfel...
Voor zij die aan me twijfelen:
twijfel je meer aan mij dan mij? Ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet ik niet wat ik moet op de wereld,
maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen:
kom je daarmee verder? Nee, ik betwijfel het.
Eigenlijk, weet niemand wat je moet op de wereld,
maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef Klokov het volgende:
Ik denk, ik zeg het maar even want niemand anders doet het.
Half maandje meebetalen als 'goede daad', haar het huurcontract te laten overnemen en netjes het contact te verbreken, echt bèta ja.quote:
En hiermee 7 maanden van een 1-jarig huurcontract niet te hoeven betalen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:27 schreef seto het volgende:
half maandje meebetalen terwijl zij vreemd is gegaan looooooooooool
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Montelly het volgende:
Worden jullie weleens misleid bij het zoeken naar de juiste fapfilmpje? Soms denk ik eentje te hebben gevonden, met een geile begin plaatje zegmaar, ga je die clip vervolgens kijken blijkt het zware waste of time te zijn.
Is wel onderdeel van de teloorgang van de reeks. De meesten hier zijn nog te lui om te schijten.quote:
Preciesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef seto het volgende:
waarom haten op uitkering? niet iedereen wil/kan werken
Mag ik vragen als jij uitkering hebt dat jij dit zo goed weet?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:58 schreef seto het volgende:
werken:
- stress
- weinig vrije tijd
- vervelende collega's
uitkering:
- nooit stress
- content leven met wat je elke maand krijgt
- genoeg vrije tijd
Welke hoogte heb je in gedachten?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon basisinkomen invoeren. Zonder de verplichtingen van uitkering want daar heb ik geen zin in.
Gewoon minimumloon. Wat is het, 8.80 bruto ofzo voor 23+? Of anders de hoogte van bijstandsuitkering, dat is dacht ik rond de 1050 bruto oid voor alleenstaanden.quote:
alleen wel voor ariersquote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon basisinkomen invoeren. Zonder de verplichtingen van uitkering want daar heb ik geen zin in.
En hoe wil je dat financieren?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon minimumloon. Wat is het, 8.80 bruto ofzo voor 23+? Of anders de hoogte van bijstandsuitkering, dat is dacht ik rond de 1050 bruto oid voor alleenstaanden.
quote:Mijn geheime wapen op dit gebied komt ook van Shin Chan. Ok, die vorige was een beetje grappig bedoeld, maar deze werkt echt.Doe heel nep alsof je doof bent en schuif steeds dichter naar haar toe en vraag als je heel dichtbij bent of ze in je oor wil fluisteren. Dan ben je heel dichtbij en kan je een arm om haar middel slaan en diep in haar ogen kijken of zoiets. Tuurlijk weet ze dat het gespeeld is, maar dat is juist de bedoeling.
Of je doet de klassieke gaap en slaat een arm over haar schouder heen.
Het punt is dat je het met een spreekwoordelijke knipoog doet en laat zien dat je haar gewoon wil aanraken, maar het gewoon grappig vindt om het zo overdreven cliché aan te pakken.
3:18.
Basisinkomen schijnt toch enorm veel geld te besparen? Omdat allerlei toeslagen, potjes, subsidies en dergelijke dan komen te vervallen en je enorm kan verminderen in ambtenaren en administratie. Studiefinanciering kunnen ze bijvoorbeeld ook afschaffen als iedereen van 18+ basisinkomen krijgt. En bijstand, wajong en WW enz ook.quote:
Wat zijn de tegenprestaties van zo'n systeem?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Basisinkomen schijnt toch enorm veel geld te besparen? Omdat allerlei toeslagen, potjes, subsidies en dergelijke dan komen te vervallen en je enorm kan verminderen in ambtenaren en administratie. Studiefinanciering kunnen ze bijvoorbeeld ook afschaffen als iedereen van 18+ basisinkomen krijgt. En bijstand, wajong en WW enz ook.
En anders gewoon ergens anders weghalen, ontwikkelingshulp ofzo. Of van de EU.
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:39 schreef Weissman het volgende:
25.000 post!
Shout out naar al mijn negers Sapstengel, seto, Zeta, Dima (no feels), kaasplank, Sneeks, Raymond, RIP Awesome, Levolution, VMS, GRS, Klokov, Ethanolic, opperbaas dikke Henk, questje, Champy, Faerrour, ADO-Sander, Drinky, hey Yuri, RIP Cake-Man, Cor, me schatjuh MsMessy, Verbo, de alfa der alfa's jahr00n, kaolo smegmanus, ser-chippolo, deuce, C-C, mcflurry, montelly, jakkenhakker, beach, melk, stinkie, young Broeder, fripsel, stimorol, Danny en ieder ander die ik vergeten ben.
Iedereen bedankt, zonder jullie had ik niet zoveel gelachen en had ik zeker niet zoveel bullshit gezien en gepost in mn leven.
We all gonna make it brah...
keep it up
ja dit magquote:Op maandag 4 januari 2016 08:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij dat neukend bent?
jwzquote:Op zondag 3 januari 2016 23:39 schreef Weissman het volgende:
25.000 post!
Shout out naar al mijn negers Sapstengel, seto, Zeta, Dima (no feels), kaasplank, Sneeks, Raymond, RIP Awesome, Levolution, VMS, GRS, Klokov, Ethanolic, opperbaas dikke Henk, questje, Champy, Faerrour, ADO-Sander, Drinky, hey Yuri, RIP Cake-Man, Cor, me schatjuh MsMessy, Verbo, de alfa der alfa's jahr00n, kaolo smegmanus, ser-chippolo, deuce, C-C, mcflurry, montelly, jakkenhakker, beach, melk, stinkie, young Broeder, fripsel, stimorol, Danny en ieder ander die ik vergeten ben.
Iedereen bedankt, zonder jullie had ik niet zoveel gelachen en had ik zeker niet zoveel bullshit gezien en gepost in mn leven.
keep it up
...quote:Op maandag 4 januari 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
Soms he, dan wil ik gewoon mijn leuter uit broek halen en een fapje zetten. Gewoon op kantoor, achter het bureau.
Goed bezig broeder.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:39 schreef Weissman het volgende:
25.000 post!
keep it up
zag x filmpje op dumpert waarop zo een turkje die achter een hbb blond zat (tevens de filmer) in de klas fappings deed met cumshotquote:Op maandag 4 januari 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
Soms he, dan wil ik gewoon mijn leuter uit broek halen en een fapje zetten. Gewoon op kantoor, achter het bureau.
ja eigelijk wel, vind dat weissman echt de club bij elkaar houd na alles wat we over ons heen krijgen hierquote:
nog steeds die zielige oude grap...quote:Op maandag 4 januari 2016 14:24 schreef Weissman het volgende:
voor de mensen die zich afvragen waar dit over gaat, zie groepsapp
quote:
ga je juicenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Champy het volgende:
Zo, de voorfoto's zijn genomen, dit gaat mijn jaar worden
Via de groepsapp wat geregeld met Etha jaquote:
Niks mis met bimbo'squote:Op maandag 4 januari 2016 15:37 schreef Eleiko het volgende:
Beachboys en een bimbo met verminkte armen in de OP
Wel als ze verminkte armen hebben.quote:
Hey Klokov!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Klokov het volgende:
Hey Cor, ik heb je sinds vorig jaar al niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |