inb4 ban.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:05 schreef Weissman het volgende:
Danny zou je kunnen uitleggen van wie fylax familie is en waarom hij zo beschermd wordt?
Jij doet ook niet veel voor de overheid, snap je?quote:
Ik heb geen idee van wie hij familie is. Waarschijnlijk van zijn ouders en ooms en tantes en neven en nichten. Dat klink best aannemelijk nogquote:Op zondag 3 januari 2016 12:05 schreef Weissman het volgende:
Danny zou je kunnen uitleggen van wie fylax familie is en waarom hij zo beschermd wordt?
Ik ben omnipresentquote:Op zondag 3 januari 2016 12:08 schreef Faeroer het volgende:
Heeft Danny een query voor "boezem" geklikt of zijn wij kwaliteit
Ik kan wel bankHANGEN, telt dat ook?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel jij kan bankdrukken?
106 de laatste keer wegen (net voor de kerstdagen). Dat was kort nadat het ijzeren frame van de ikeabank doorknakte.quote:
tnxquote:Op zondag 3 januari 2016 12:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nou, het niveau is weer omhoog gegaan.
Lol, dit is de beste 101.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:
maar snel wat kwaliteit erin om het niveau wat omhoog te brengen hier![]()
Hebben we weer een nieuwe user onder onder ons?? zal wel rood zijn omdat hij een kutnewb is.quote:
wellicht is dit wat voor jou henkquote:Op zondag 3 januari 2016 13:59 schreef fathank het volgende:
101barz
Wajongnegers uit een vinexwijk die rappen over The hood en bitches en pipa's
hij stuurt de blauwen aanquote:Op zondag 3 januari 2016 13:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hebben we weer een nieuwe user onder onder ons?? zal wel rood zijn omdat hij een kutnewb is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |