SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 05-10-2014 17:15:40 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Weet niet hoor maar als dit geen bewijs is...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs, wie lift er hier nog? En dan bedoel ik met de middelen die God bedoeld heeft.
Klopt, maar IS zit wel bijna in Turkije, je kunt ze vanaf de grens zien lopen. En ze willen misschien de tombe van Suleyman Shah aanvallen en dat is Turks grondgebied.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Turks was en niet Koerdisch
Waar danquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:38 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je erop wijzen dat er een s teveel staat ergens in de OP?
Mag ik je erop wijzen dat je dat zelf al gevonden hebt?quote:
btw speciaal voor jou Scott Herman met een kettlebellquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat je dat zelf al gevonden hebt?
een open view op z'n kettleballs?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wanneer komt.klokov eens met een sexy kettlebell pose bij de bonusmascotte
Ik hoef niet te tanken schatquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wanneer komt.klokov eens met een sexy kettlebell pose bij de bonusmascotte
quote:I am a woman who visits a glory-hole once a week. I perform oral sex on at lest eight men and often more, and occasionally a woman. I also have anal sex at least twice and often more. All through little holes so no one knows me or I them. My record is seventeen blowjobs and five anal penetrations in one six-hour stay. Not bad for a five-dollar cover-charge!
mag ik erop wijzen dat jij een ballen verslaving hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:38 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je erop wijzen dat er een s teveel staat ergens in de OP?
vandaar de lage prijs van $5quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Beach het volgende:
waarom zou je dat in vredesnaam willen
de kans op aids lijkt me levensgroot
Goede vraag. Als je niet weet dat er een man zit, kun je in principe niet gay zijn. Maar toch ook weer wel want je vond het lekker dat een man je pijptequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als je nu je penis door zo een hole stekt en een dude zuigt je af ben je dan gay?
Schrodingers cat vriend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als je nu je penis door zo een hole stekt en een dude zuigt je af ben je dan gay?
en als het een tranny is, wat dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag. Als je niet weet dat er een man zit, kun je in principe niet gay zijn. Maar toch ook weer wel want je vond het lekker dat een man je pijpte
waarmee wil je anders penetrerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En als je nu bukt voor die hole, je wordt gepenetreerd maar je weet niet dat het een man is..
jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Beach het volgende:
Als je denkt dat het een man is, terwijl het een vrouw is. Ben je dan alsnog gay?
daar heb jij je eigen topic voor, spammerquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Klokov het volgende:
Laten we het weer over kettlebells hebben in plaats van aids, homo's, tranny's en glory holes.
Bedoel je dit topic? SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar heb jij je eigen topic voor, spammer
wist je al dat in de toekomst deze reeks gaat sluiten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:59 schreef Klokov het volgende:
Wist je al dat ik recent de OP herzien heb en het topic is voorzien van een nieuwe banner?
Zal even kijken of ik een betere OP kan maken het volgende deel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wist je al dat in de toekomst deze reeks gaat sluiten?
zo'n kettlebell heeft ook bat wel een hole zag ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Klokov het volgende:
Laten we het weer over kettlebells hebben in plaats van aids, homo's, tranny's en glory holes.
Pixxie is wel gruwelijk lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Nieuwe guidelines in S&G. Challenge accepted!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |