Sinds die labtest van DBB, het ontkennen van B&F en daarmee alle negatieve reacties verwijderen, geen kritiek accepteren en alle schuld wegschuiven, nee, body en fit is het niet meer voor mij, haal tegenwoordig alles bij XXL.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:24 schreef lurker69 het volgende:
Waarom geen vertrouwen meer? Ik heb namelijk ook mijn twijfels. Mag in pb hoor.
Creatie doping...... Wauw...quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb sowieso geen vertrouwen in gebruikers van doping en middelen die daar heel dicht tegenaan liggen.
Dus jij vertrouwt het niet meer, maar een ander mag het gratis ophalen?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vertrouw B&F niet meer, haal er dus ook al een jaar niks meer. Heb hier nog een pot creatine staan van B&F die gratis weg mag.
Het liefste ophalen dat scheelt weer gezeik met op de post doen enzo.
[ afbeelding ]
Dat ik het niet vertrouw betekent niet dat 1000 anderen het nog wel vertrouwen, is gewoon persoonlijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt het niet meer, maar een ander mag het gratis ophalen?
Pleur gewoon weg die zooi.
Niet alleen hun whey was shit hoor, ook hun multivit's en weightgainer. Creapure is goed ja, toch vanwege het huismerk liever niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef Ethanolic het volgende:
gast't is geen whey, maar creatine.
Creapure staat gewoon goed aangeschreven. Dat B&F er nou een PL aan hebben gehangen betekent niet dat het gelijk bende is.
Heb je een linkje? heb hier paar potten staan van body en fitquote:Op zondag 3 januari 2016 17:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sinds die labtest van DBB, het ontkennen van B&F en daarmee alle negatieve reacties verwijderen, geen kritiek accepteren en alle schuld wegschuiven, nee, body en fit is het niet meer voor mij, haal tegenwoordig alles bij XXL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |