SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
tijd voor een kaasbroodjeI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik heb het even opgezocht, nummers die 1 week op 40 hebben gestaan:
punten notering(en) jaar
1 40 1965 I should have known better - the Beatles
Girl don't come - Sandie Shaw
De voddenraper van Parijs - Johnny & Mary
Ring rang doo - Sam the Sham & the Pharaohs
I'll cry - Roek Williams & the Fighting Cats
1966 Janosh - the Hunters
Come on boy join the army - de Maskers
Sorry she's mine - Sandy Coast
1967 So you want to be a rock 'n' roll star - the Byrds
Pleasant valley Sunday - the Monkees
1968 Forever came today - Diana Ross & the Supremes
1969 Catarina baby - Buffoons
1970 Comedy is over now - the Freddies![]()
Het was toch Muse die ooit met tegenzin moesten playbacken en toen maar van instrumenten zijn gewisseld?
Dat vind ik het leukste van Muse dan![]()
![]()
staat je goed!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef Szura het volgende:
Twee billen voor dit topic
[ afbeelding ]I love music |Ajax forever
Dit is er een voor opa vertelt: 'ja lieve kindertjes, in 2013 zijn we 9e geworden met het Eurovisie Songfestival' met dit lied van Anouk. Het jaar erop werden we zelfs 2e met ...'The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik ken er 2.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het even opgezocht, nummers die 1 week op 40 hebben gestaan:
punten notering(en) jaar
1 40 1965 I should have known better - the Beatles
Girl don't come - Sandie Shaw
De voddenraper van Parijs - Johnny & Mary
Ring rang doo - Sam the Sham & the Pharaohs
I'll cry - Roek Williams & the Fighting Cats
1966 Janosh - the Hunters
Come on boy join the army - de Maskers
Sorry she's mine - Sandy Coast
1967 So you want to be a rock 'n' roll star - the Byrds
Pleasant valley Sunday - the Monkees
1968 Forever came today - Diana Ross & the Supremes
1969 Catarina baby - Buffoons
1970 Comedy is over now - the Freddies[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja, bij een of andere talkshow in Italiëquote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
Het was toch Muse die ooit met tegenzin moesten playbacken en toen maar van instrumenten zijn gewisseld?
Dat vind ik het leukste van Muse danOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Ik vind het al heel wat dat iemand weet hoe veelste ze geworden is.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:32 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is er een voor opa vertelt: 'ja lieve kindertjes, in 2013 zijn we 9e geworden met het Eurovisie Songfestival' met dit lied van Anouk. Het jaar erop werden we zelfs 2e met ...'Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
stenders hou je kop nou eens gedurende MuseThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Hebben ze vaker dan 1x gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
Dat vind ik het leukste van Muse dan
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit nummer![]()
![]()
![]()
![]()
x1000
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bijna elke dj praat door de intro heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
Rob Stenders praat weer door Muse heen.
Kut dj
Make love, not war ☮![]()
Idd, lul er nog een keer doorheenquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stenders is niet zo'n fan van Muse dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop dat Uccie nog plaats heeft in de vulkaan. Voor Muse. Ik vind het helemaal niks, overgewaardeerd bandje.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Godverquote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Cee het volgende:
Dit liedje gaat over een dikke donkere prostituee.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Tussen Malta en Hongarije die 8e en 10e werden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat iemand weet hoe veelste ze geworden is.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Verdomme Cee.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Cee het volgende:
Dit liedje gaat over een dikke donkere prostituee.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Die man weetquote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stenders is niet zo'n fan van Muse dus.![]()
![]()
Schijnt een populair stripnummer te zijn, dit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vast wel. Van mij mag het.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Uccie nog plaats heeft in de vulkaan. Voor Muse. Ik vind het helemaal niks, overgewaardeerd bandje.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit is nog echt Muse, toen ze nog goeie muziek maaktenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat moet je aan de Dijk vragen, ik heb ze er alleen maar in gekeild.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Uccie nog plaats heeft in de vulkaan. Voor Muse. Ik vind het helemaal niks, overgewaardeerd bandje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Alsof er ook maar iets bijzonders is aan dit introWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik word meer en meer fan van Stenders.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stenders is niet zo'n fan van Muse dus.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt een populair stripnummer te zijn, dit.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Haatliefde deze. Kan z'n stem hier niet echt uitstaan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toen Muse probeerde Prince na te doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
Dit is nog echt Muse, toen ze nog goeie muziek maakten
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Als het zo'n nietszeggende intro is, kan ik dat nog wel begrijpen. Maar bij Bliss ga je dat toch niet doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna elke dj praat door de intro heb ik gemerkt.![]()
Bright yellow gunquote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Berkery het volgende:
Ik hoor toch liever the Throwing Muses
I love music |Ajax forever
Dat is wel humorquote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
Dat vind ik het leukste van Muse dan
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik kan er me iets bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt een populair stripnummer te zijn, dit.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
En later dacht je ''DIT IS MIJN MUSE NIET MEER''quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
Dit is nog echt Muse, toen ze nog goeie muziek maakten![]()
Wij luisteren naar hetzelfde nummer?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
![]()
nou het is echt niet het 8ste wereldwonder hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het zo'n nietszeggende intro is, kan ik dat nog wel begrijpen. Maar bij Bliss ga je dat toch niet doen?I love music |Ajax forever
Not To Soon is het op 1 na beste liedje wat niet in de top 2000 staatquote:
Maar Bright Yellow Gun is ook tof ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wilde ik wel doen, maar er was niemand in de stad.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet je aan de Dijk vragen, ik heb ze er alleen maar in gekeild.Un dann rettet kein Kavallerie,
Anders kunnen ze net zo goed de studio sluiten en een playlist afdraaien iddquote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna elke dj praat door de intro heb ik gemerkt.![]()
![]()
Fuck de haters. In maart 2x naar Muse
Toen nam ik een minnaresquote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En later dacht je ''DIT IS MIJN MUSE NIET MEER''Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het maakt mij echt niets uit. Ik heb het niet zo op lange intro's of outtro's.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het zo'n nietszeggende intro is, kan ik dat nog wel begrijpen. Maar bij Bliss ga je dat toch niet doen?Make love, not war ☮![]()
Dit is toch van album 5?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
![]()
Hij is denk ik jonger en hoort tonen die wij niet meer horen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zwakke Angus Young Wannabe.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Maar om daarbij een supermassive black hole te zien...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt een populair stripnummer te zijn, dit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dudududududududu.
Wie hoort ze ook?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel doen, maar er was niemand in de stad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vond 2x Muse in dit uur al veelquote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar, veel plezier hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel doen, maar er was niemand in de stad.
Wat die mensen met de top2000 doen mogen ze lekker in het topic komen melden, maar niet op de radioMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Anders kunnen ze net zo goed de studio sluiten en een playlist afdraaien idd![]()
Ja ik zie het probleem ook niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik een beschaafde 1x..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ben gewoon te oud voor Muse?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is denk ik jonger en hoort tonen die wij niet meer horen.![]()
![]()
WHOOOPFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
In mijn pyjama zitten, Fok!ken en wachten tot ik mag werken.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef Tagliano het volgende:
Wat die mensen met de top2000 doen mogen ze lekker in het topic komen melden, maar niet op de radioTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou het is echt niet het 8ste wereldwonder hoor.Nee, maar voor mij wel een van de mooiste intro's in de top 2000.
Ah, Unfinished Sympathy. Heb ik weinig mee.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 2x Muse in dit uur al veel
Maar, veel plezier hoor
Dat beweer ik natuurlijk niet....maar ja.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jaloers!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Fuck de haters. In maart 2x naar Muse![]()
![]()
Dat klinkt als een meer dan uitstekende dagbestedingquote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn pyjama zitten, Fok!ken en wachten tot ik mag werken.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je mag wel eerde beginnen hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn pyjama zitten, Fok!ken en wachten tot ik mag werken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Iemand nog even het verhaal dat ze geen attack meer mochten heten bla bla?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
mooiste intro is voor mij Shine on you crazy diamondquote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nee, maar voor mij wel een van de mooiste intro's in de top 2000.
Ah, Unfinished Sympathy. Heb ik weinig mee.
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
Je gaat je toch nog wel even omkleden voordat je gaat werken?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn pyjama zitten, Fok!ken en wachten tot ik mag werken.Make love, not war ☮![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooiste intro is voor mij Shine on you crazy diamond
Nee werktijden zijn strik van 1800 tot 2030quote:
Trotste mama van Ambar
Ligt eraan wat ze doet, misschien is ze pyjama model.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je gaat je toch nog wel even omkleden voordat je gaat werken?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
196?quote:![]()
![]()
![]()
Dat is bijna nog idioter dan Claudia de Breij op 4. (Al hoor ik m wel veel liever)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stop de tijd.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijnMake love, not war ☮![]()
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je gaat je toch nog wel even omkleden voordat je gaat werken?Trotste mama van Ambar
Temptations heeft ook een geweldig intro, als ze tenminste de juiste versie draaien.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijnI love music |Ajax forever
Die waren in elk geval af.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Cee het volgende:
Origineel van The Verve en The Everly Brothers zijn beter.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb geen brok in mijn keel meer over.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb ik een klokje gewonnen?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Was deze clip nou in 1x opgenomen?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze doet, misschien is ze pyjama model.Make love, not war ☮![]()
Yupquote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was deze clip nou in 1x opgenomen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
We noteren hetquote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijn![]()
![]()
Nee joh ik heb thuis nog wel wat te poetsen voor je.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee werktijden zijn strik van 1800 tot 2030Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
maar je maag is wel leeg?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geen brok in mijn keel meer over.I love music |Ajax forever
Ik ga misschien ook naar museMaar dan om fotos te maken
Stop de tijd, ik bedoel natuurlijk Righteous Brothers.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Cee het volgende:
Origineel van The Verve en The Everly Brothers zijn beter.![]()
Maar ik heb soort van werkkleding en ik ben te lui om mij ik weet niet hoeveel keer per dag om te kleden als ik toch nergens heen hoef.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.Trotste mama van Ambar
Veel strippers zijn gek op de T2Kquote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
196?![]()
![]()
![]()
Dat is bijna nog idioter dan Claudia de Breij op 4. (Al hoor ik m wel veel liever)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Naakte cameramanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was deze clip nou in 1x opgenomen?![]()
![]()
Ik ben het....als het meer dan 3 minuten geleden is, ben ik het alweer kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Misschien moet ze ergens in huis schoonmaken?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat blijkt. Waar ie vorig jaar stond, stond ie goed.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb hier echt gebiologeerd naar zitten kijken toen, of er niet toch een knip ergens zatquote:
Moet wel of ik het doe...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet ze ergens in huis schoonmaken?Trotste mama van Ambar
Hoeft niet hoorquote:Had jij ze niet in hun begindagen gezien?
Zonder gepraat, Rob weet
Dat snap ik wel hoor. Ik zit ook het liefst de hele dag in de pyjama als ik nergens naartoe hoef en zou me ook op het laatste moment omkleden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik heb soort van werkkleding en ik ben te lui om mij ik weet niet hoeveel keer per dag om te kleden als ik toch nergens heen hoef.Make love, not war ☮![]()
Alzheimer light?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben het....als het meer dan 3 minuten geleden is, ben ik het alweer kwijt.Make love, not war ☮![]()
Leo van der Goot in de studio?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat heb ik ook ooit eens geantwoord....omdat ik niet meer wist dat het antwoord eigenlijk Founding Fathers was (:X). Kreeg ik van mijn geschiedenisleraar de opmerking dat ik mooie muziek kende maar dat ik echt geen punten kreeg voor dat antwoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Stop de tijd, ik bedoel natuurlijk Righteous Brothers.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die komt te laat, dan staat de top 2000 al uit. Ik vraag me af of de luistercijfers in de laatste uren nog wel een beetje goed zijn, want iedereen kijkt dan tv om af te tellen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooiste intro is voor mij Shine on you crazy diamond![]()
Papa was een rollende steen....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hucknall?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit wordt gezongen door de dochter van Mick.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ergens halverwege mag wel voor een jaartje. Maar top200 is inderdaad een beetje te veel van het geoede.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt. Waar ie vorig jaar stond, stond ie goed."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wij niet hoor, tv blijft uitquote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die komt te laat, dan staat de top 2000 al uit. Ik vraag me af of de luistercijfers in de laatste uren nog wel een beetje goed zijn, want iedereen kijkt dan tv om af te tellen.I love music |Ajax forever
Buiten haar eigen huis.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet ze ergens in huis schoonmaken?![]()
Over schoonmaken gesproken, ik wil wel een schoonmaakster die 1x per 14 dagen hier in huis schoonmaakt.Make love, not war ☮![]()
Je hebt toch 3 kinderenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Buiten haar eigen huis.![]()
Over schoonmaken gesproken, ik wil wel een schoonmaakster die 1x per 14 dagen hier in huis schoonmaakt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik wil iemand die mijn strijk voor me doet. Dat vind ik toch een graftakkeklusquote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over schoonmaken gesproken, ik wil wel een schoonmaakster die 1x per 14 dagen hier in huis schoonmaakt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
2000, was dat het begin? In dat geval ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorHad jij ze niet in hun begindagen gezien?
![]()
![]()
Leukquote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga misschien ook naar museMaar dan om fotos te maken
Het gaat een hele show worden, dus kan je vast veel mooie foto's maken! Mag je dan het hele optreden blijven staan of alleen de eerste paar nummers, zoals bij een festivalshow?
![]()
Ik heb AM altijd extreem overgewaardeerd gevonden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens halverwege mag wel voor een jaartje. Maar top200 is inderdaad een beetje te veel van het geoede.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Me 2. Delen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over schoonmaken gesproken, ik wil wel een schoonmaakster die 1x per 14 dagen hier in huis schoonmaakt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
eerste 3 nummersquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LeukHet gaat een hele show worden, dus kan je vast veel mooie foto's maken! Mag je dan het hele optreden blijven staan of alleen de eerste paar nummers, zoals bij een festivalshow?
Eerder Brian Jones of Bill Wymanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit wordt gezongen door de dochter van Mick."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Er zijn genoeg mensen die Queen zingende het jaar uit willen.quote:
Helaas mag dat al 2 jaar niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens geantwoord....omdat ik niet meer wist dat het antwoord eigenlijk Founding Fathers was (:X). Kreeg ik van mijn geschiedenisleraar de opmerking dat ik mooie muziek kende maar dat ik echt geen punten kreeg voor dat antwoord.![]()
![]()
Geen kleding kopen dat gestreken MOET worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil iemand die mijn strijk voor me doet. Dat vind ik toch een graftakkeklusOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wordt er via de radio ook afgeteld, zoals op de tv? Of weet je pas dat het nieuwjaar is als het buiten helemaal los gaat?quote:![]()
Of doe als ik. Ga begeleid wonen en je krijgt er hulp in de huishouding gratis bijquote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over schoonmaken gesproken, ik wil wel een schoonmaakster die 1x per 14 dagen hier in huis schoonmaakt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Beter opvoedenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman meegerekend ja. Maar die 3 en schoonmaken?![]()
![]()
![]()
Ja dat is redelijk het begin ja. Toen ze nog van die broekies waren.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
2000, was dat het begin? In dat geval ja.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Daar heb ik al genoeg van, maar shirtjes en dergelijke moeten toch echt gestreken worden. De rest mik ik zo de kast weer inquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen kleding kopen dat gestreken MOET worden.![]()
Ja die mag ook ff mee doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
misschien dat we de TV op de top 2000 uitzending houdenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt er via de radio ook afgeteld, zoals op de tv? Of weet je pas dat het nieuwjaar is als het buiten helemaal los gaat?I love music |Ajax forever
Wel vervelend als je je hoed dan een keer buiten op een bankje in het park laat liggen.quote:
Strijken, vind ik dan weer niet zo erg. Ik heb zo'n supersonische stoomgenerator.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil iemand die mijn strijk voor me doet. Dat vind ik toch een graftakkeklus![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens geantwoord....omdat ik niet meer wist dat het antwoord eigenlijk Founding Fathers was (:X). Kreeg ik van mijn geschiedenisleraar de opmerking dat ik mooie muziek kende maar dat ik echt geen punten kreeg voor dat antwoord.![]()
![]()
![]()
Rob neemt zijn grote held ook overal mee naar toeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oke dit topic is niet goed voor mijn productiviteit.
Op de radio wordt altijd een hele korte aftelpauze gehouden. Iets van 15 seconden ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wij zetten wel de tv aan voor het aftellenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt er via de radio ook afgeteld, zoals op de tv? Of weet je pas dat het nieuwjaar is als het buiten helemaal los gaat?
Productiviteitquote:Op woensdag 30 december 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
Oke dit topic is niet goed voor mijn productiviteit.
Lief streek eerder bijna alles... inmiddels alleen nog heel soms haar werkpolo's. Maar vaak doet ze dat ook al niet meer... ik heb er meer en meer invloed op.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik al genoeg van, maar shirtjes en dergelijke moeten toch echt gestreken worden. De rest mik ik zo de kast weer in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wat blijft dit toch een heerlijk nummer
*trek krijgtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat ook. En een kaasbroodje ook.![]()
Begeleid wonen als gezin? Hmmm. Niet zo gek nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of doe als ik. Ga begeleid wonen en je krijgt er hulp in de huishouding gratis bijMake love, not war ☮![]()
Enschede Deventer is prima te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zal misschien wel moeilijker gaan. Maar als single...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Begeleid wonen als gezin? Hmmm. Niet zo gek nog niet."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ff conducteurtje pesten... straks terug
dit mag zo de top 100 in.I love music |Ajax forever
Ik heb hier een volle mand schone was staan die er al zeker een maand staat en nog gestreken moet wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lief streek eerder bijna alles... inmiddels alleen nog heel soms haar werkpolo's. Maar vaak doet ze dat ook al niet meer... ik heb er meer en meer invloed op.
Dan is werkloos zijn () op zich wel een voordeel. Hoef je niet wekelijks achterlijk veel te wassen omdat je 5 dagen p/w werkt.
Stenders kop dicht.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit liedje ging toch over de zoon van diegene waar Dylan over zong?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie tijdloze intro's, zei hij door het intro heen pratendMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Saxofoontje
Heej Gerrie jonguh, wat vinde gij van dit nummer?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
True.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Enschede Deventer is prima te doen.
Mijn collega woont in Deventer, misschien heeft zij wel een tip!Make love, not war ☮![]()
Baker Street staat dus zo'n 400 plaatsen te laag. Schande.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh dat kan niet eens
![]()
Ontbijt om 11:15u, dus lust wel weer watquote:Op woensdag 30 december 2015 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet gegeten?
Ik ga oliebollen bakken... straks een bolletje?
Bolletje gaat er wel in![]()
![]()
Hij moet op 1 januari voorbijkomen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Baker Street staat dus zo'n 400 plaatsen te laag. Schande.![]()
![]()
![]()
221b Baker Street
Right Down The Line mag er ook wel in
Troost je, ik kende m vorig jaar ook niet bij titelquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja zag het te laatquote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij moet op 1 januari voorbijkomen?![]()
Zowel zanger als saxofonist alweer paar jaar doodWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gewoon ophangen en van de lijn af meteen vouwen. Niet in een mand gooien!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hier een volle mand schone was staan die er al zeker een maand staat en nog gestreken moet worden
Dan is werkloos zijn () op zich wel een voordeel. Hoef je niet wekelijks achterlijk veel te wassen omdat je 5 dagen p/w werkt.
Ik ben al begonnen met te stoppen opruimen en schoonmaken op Twans kamer. Maar het maakt hem echt helemaal niets uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Of ook stoppen met poetsen, want zolang jij het doet zien zij dat het toch wel gedaan wordtMake love, not war ☮![]()
Ik ben benieuwd of er nu mensen luchtgitaren in het cafe"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Goeie sax iddquote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zowel zanger als saxofonist alweer paar jaar doodOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik hoor het wel tegen de tijd je 1 gevonden hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True.
Mijn collega woont in Deventer, misschien heeft zij wel een tip!
En peaceman zei dat de tv uitbleefquote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zetten wel de tv aan voor het aftellenNu moet je wel laten zien wie de baas in huis is hè.
*stookt*![]()
![]()
Ik vouw het op en gooi het in de mand. Ik ben echt geen huisvrouw, dat blijkt welquote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon ophangen en van de lijn af meteen vouwen. Niet in een mand gooien!
luchtsaxenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd of er nu mensen luchtgitaren in het cafe![]()
![]()
Stoppen met afwassen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met te stoppen opruimen en schoonmaken op Twans kamer. Maar het maakt hem echt helemaal niets uit.![]()
![]()
Komt straks. Moet eerst nog het deeg laten rijzen. Op deze manier schiet het trouwens niet op.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ontbijt om 11:15u, dus lust wel weer wat
Bolletje gaat er wel in
Hier kan Candy Dulfer nog een puntje aan zuigen blazen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gerry Rafferty kwam ooit voorbij in een anekdote van Billy Connolly, schijnt nogal een practical joker te zijn geweestNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
op het kanaal waar de top 2000 op is, zei ik alquote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En peaceman zei dat de tv uitbleefNu moet je wel laten zien wie de baas in huis is hè.
*stookt*
Hahaha ow ja wij hebben gewoon kasten waar het in kan.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vouw het op en gooi het in de mand. Ik ben echt geen huisvrouw, dat blijkt welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lijn? Welke lijn? Ik heb geen lijn. Ik doe alles in de droger muv wat truien. Die gaan op de verwarming of stoel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon ophangen en van de lijn af meteen vouwen. Niet in een mand gooien!
Ah gelukkig.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik kende m vorig jaar ook niet bij titelTrotste mama van Ambar
Uh mevrouw...dat is niet de sax-soloOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
AfkapuurtjeFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik kende m vorig jaar ook niet bij titel![]()
![]()
Sommige dingen kun je ook beter nat aan een hanger hangen, een beetje glad strijken met je handen. Scheelt soms ook strijkwerk.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vouw het op en gooi het in de mand. Ik ben echt geen huisvrouw, dat blijkt welTrotste mama van Ambar
Tv gaat altijd aan om af te tellen. Radio blijft dan ook wel aan trouwens. Dus allebei gelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En peaceman zei dat de tv uitbleefNu moet je wel laten zien wie de baas in huis is hè.
*stookt*Make love, not war ☮![]()
DEZE PLAATJEN
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, pas laterquote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
op het kanaal waar de top 2000 op is, zei ik alWaar ik ben zal wel sbs 6 opstaan
![]()
![]()
Laatste nummer toen de stamkroeg dicht ging
Of RTL4 met Ik Hou van Hollandquote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, pas laterWaar ik ben zal wel sbs 6 opstaan
De versie van Sid Vicious is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ow ja die droger heb ik lief ook af gekregen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijn? Welke lijn? Ik heb geen lijn. Ik doe alles in de droger muv wat truien. Die gaan op de verwarming of stoel.
Alles op rekjes. Werkt echt beter tegen kreuk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maij WeggenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
iedereen krijgt wat ie verdientquote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, pas laterWaar ik ben zal wel sbs 6 opstaan
Bij dit nummer wordt altijd zo pijnlijk duidelijk wie wel en wie niet kan zingen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit is 1 van de weinige nummers die ik wel kan zingenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Bij dit nummer wordt altijd zo pijnlijk duidelijk wie wel en wie niet kan zingen.
En dat is Whit nie??quote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Bij dit nummer wordt altijd zo pijnlijk duidelijk wie wel en wie niet kan zingen."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zeg, mensen hier gaan nog denken dat ik helemaal niks doequote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dat doet peaceman wel af en toe. En ik.
Duurt me veel te lang en kan niet tegen rekjes door het huis. We hebben geen kamer of ruimte over om rekjes te plaatsen. En op zolder wil ik niet, want wasmachine staat beneden in bijkeuken.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow ja die droger heb ik lief ook af gekregen.
Alles op rekjes. Werkt echt beter tegen kreuk.Make love, not war ☮![]()
Elvis met deze is ook
Ik ben verliefd op...?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ik en mijn vrienden moeten het gewoon niet doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is 1 van de weinige nummers die ik wel kan zingenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |