Verdomme Cee.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Cee het volgende:
Dit liedje gaat over een dikke donkere prostituee.
Die man weetquote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stenders is niet zo'n fan van Muse dus.
Vast wel. Van mij mag het.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Uccie nog plaats heeft in de vulkaan. Voor Muse. Ik vind het helemaal niks, overgewaardeerd bandje.
Dat moet je aan de Dijk vragen, ik heb ze er alleen maar in gekeild.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Uccie nog plaats heeft in de vulkaan. Voor Muse. Ik vind het helemaal niks, overgewaardeerd bandje.
Ik word meer en meer fan van Stenders.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stenders is niet zo'n fan van Muse dus.
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt een populair stripnummer te zijn, dit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
Dit is nog echt Muse, toen ze nog goeie muziek maakten
Als het zo'n nietszeggende intro is, kan ik dat nog wel begrijpen. Maar bij Bliss ga je dat toch niet doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna elke dj praat door de intro heb ik gemerkt.
Bright yellow gunquote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Berkery het volgende:
Ik hoor toch liever the Throwing Muses
Dat is wel humorquote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
Het was toch Muse die ooit met tegenzin moesten playbacken en toen maar van instrumenten zijn gewisseld?
Dat vind ik het leukste van Muse dan
Ik kan er me iets bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
En later dacht je ''DIT IS MIJN MUSE NIET MEER''quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
Wij luisteren naar hetzelfde nummer?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
nou het is echt niet het 8ste wereldwonder hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het zo'n nietszeggende intro is, kan ik dat nog wel begrijpen. Maar bij Bliss ga je dat toch niet doen?
Not To Soon is het op 1 na beste liedje wat niet in de top 2000 staatquote:
Dat wilde ik wel doen, maar er was niemand in de stad.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet je aan de Dijk vragen, ik heb ze er alleen maar in gekeild.
Anders kunnen ze net zo goed de studio sluiten en een playlist afdraaien iddquote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna elke dj praat door de intro heb ik gemerkt.
Toen nam ik een minnaresquote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En later dacht je ''DIT IS MIJN MUSE NIET MEER''
Het maakt mij echt niets uit. Ik heb het niet zo op lange intro's of outtro's.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het zo'n nietszeggende intro is, kan ik dat nog wel begrijpen. Maar bij Bliss ga je dat toch niet doen?
Dit is toch van album 5?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef Szura het volgende:
Hij is denk ik jonger en hoort tonen die wij niet meer horen.quote:
Zwakke Angus Young Wannabe.quote:
Maar om daarbij een supermassive black hole te zien...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel doen, maar er was niemand in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |