Of RTL4 met Ik Hou van Hollandquote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, pas laterWaar ik ben zal wel sbs 6 opstaan
Ow ja die droger heb ik lief ook af gekregen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijn? Welke lijn? Ik heb geen lijn. Ik doe alles in de droger muv wat truien. Die gaan op de verwarming of stoel.
iedereen krijgt wat ie verdientquote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, pas laterWaar ik ben zal wel sbs 6 opstaan
Dit is 1 van de weinige nummers die ik wel kan zingenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Bij dit nummer wordt altijd zo pijnlijk duidelijk wie wel en wie niet kan zingen.
En dat is Whit nie??quote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
Bij dit nummer wordt altijd zo pijnlijk duidelijk wie wel en wie niet kan zingen.
Zeg, mensen hier gaan nog denken dat ik helemaal niks doequote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dat doet peaceman wel af en toe. En ik.
Duurt me veel te lang en kan niet tegen rekjes door het huis. We hebben geen kamer of ruimte over om rekjes te plaatsen. En op zolder wil ik niet, want wasmachine staat beneden in bijkeuken.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow ja die droger heb ik lief ook af gekregen.
Alles op rekjes. Werkt echt beter tegen kreuk.
Ik ben verliefd op...?quote:
Nou ik en mijn vrienden moeten het gewoon niet doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is 1 van de weinige nummers die ik wel kan zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |