Dat klinkt als een meer dan uitstekende dagbestedingquote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn pyjama zitten, Fok!ken en wachten tot ik mag werken.
Je mag wel eerde beginnen hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mooiste intro is voor mij Shine on you crazy diamondquote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nee, maar voor mij wel een van de mooiste intro's in de top 2000.
Ah, Unfinished Sympathy. Heb ik weinig mee.
Je gaat je toch nog wel even omkleden voordat je gaat werken?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooiste intro is voor mij Shine on you crazy diamond
Nee werktijden zijn strik van 1800 tot 2030quote:
Ligt eraan wat ze doet, misschien is ze pyjama model.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je gaat je toch nog wel even omkleden voordat je gaat werken?
196?quote:
Stop de tijd.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijn
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je gaat je toch nog wel even omkleden voordat je gaat werken?
Temptations heeft ook een geweldig intro, als ze tenminste de juiste versie draaien.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijn
Die waren in elk geval af.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Cee het volgende:
Origineel van The Verve en The Everly Brothers zijn beter.
Heb ik een klokje gewonnen?quote:
Was deze clip nou in 1x opgenomen?quote:
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze doet, misschien is ze pyjama model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |