Goeie sax iddquote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zowel zanger als saxofonist alweer paar jaar dood
Ik hoor het wel tegen de tijd je 1 gevonden hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True.
Mijn collega woont in Deventer, misschien heeft zij wel een tip!
En peaceman zei dat de tv uitbleefquote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zetten wel de tv aan voor het aftellen
Ik vouw het op en gooi het in de mand. Ik ben echt geen huisvrouw, dat blijkt welquote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon ophangen en van de lijn af meteen vouwen. Niet in een mand gooien!
luchtsaxenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd of er nu mensen luchtgitaren in het cafe
Stoppen met afwassen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met te stoppen opruimen en schoonmaken op Twans kamer. Maar het maakt hem echt helemaal niets uit.
Komt straks. Moet eerst nog het deeg laten rijzen. Op deze manier schiet het trouwens niet op.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ontbijt om 11:15u, dus lust wel weer wat
Bolletje gaat er wel in
op het kanaal waar de top 2000 op is, zei ik alquote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En peaceman zei dat de tv uitbleefNu moet je wel laten zien wie de baas in huis is hè.
*stookt*
Hahaha ow ja wij hebben gewoon kasten waar het in kan.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vouw het op en gooi het in de mand. Ik ben echt geen huisvrouw, dat blijkt wel
Lijn? Welke lijn? Ik heb geen lijn. Ik doe alles in de droger muv wat truien. Die gaan op de verwarming of stoel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon ophangen en van de lijn af meteen vouwen. Niet in een mand gooien!
Ah gelukkig.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik kende m vorig jaar ook niet bij titel
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, ik kende m vorig jaar ook niet bij titel
Sommige dingen kun je ook beter nat aan een hanger hangen, een beetje glad strijken met je handen. Scheelt soms ook strijkwerk.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vouw het op en gooi het in de mand. Ik ben echt geen huisvrouw, dat blijkt wel
Tv gaat altijd aan om af te tellen. Radio blijft dan ook wel aan trouwens. Dus allebei gelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En peaceman zei dat de tv uitbleefNu moet je wel laten zien wie de baas in huis is hè.
*stookt*
Ja, pas laterquote:Op woensdag 30 december 2015 14:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
op het kanaal waar de top 2000 op is, zei ik al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |