Wij zetten wel de tv aan voor het aftellenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt er via de radio ook afgeteld, zoals op de tv? Of weet je pas dat het nieuwjaar is als het buiten helemaal los gaat?
Productiviteitquote:Op woensdag 30 december 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
Oke dit topic is niet goed voor mijn productiviteit.
Lief streek eerder bijna alles... inmiddels alleen nog heel soms haar werkpolo's. Maar vaak doet ze dat ook al niet meer... ik heb er meer en meer invloed op.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik al genoeg van, maar shirtjes en dergelijke moeten toch echt gestreken worden. De rest mik ik zo de kast weer in![]()
*trek krijgtquote:Op woensdag 30 december 2015 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat ook. En een kaasbroodje ook.
Begeleid wonen als gezin? Hmmm. Niet zo gek nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of doe als ik. Ga begeleid wonen en je krijgt er hulp in de huishouding gratis bij
Enschede Deventer is prima te doen.quote:
Dat zal misschien wel moeilijker gaan. Maar als single...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Begeleid wonen als gezin? Hmmm. Niet zo gek nog niet.
Ik heb hier een volle mand schone was staan die er al zeker een maand staat en nog gestreken moet wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lief streek eerder bijna alles... inmiddels alleen nog heel soms haar werkpolo's. Maar vaak doet ze dat ook al niet meer... ik heb er meer en meer invloed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |