eerste 3 nummersquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LeukHet gaat een hele show worden, dus kan je vast veel mooie foto's maken! Mag je dan het hele optreden blijven staan of alleen de eerste paar nummers, zoals bij een festivalshow?
Eerder Brian Jones of Bill Wymanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit wordt gezongen door de dochter van Mick.
Er zijn genoeg mensen die Queen zingende het jaar uit willen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens geantwoord....omdat ik niet meer wist dat het antwoord eigenlijk Founding Fathers was (:X). Kreeg ik van mijn geschiedenisleraar de opmerking dat ik mooie muziek kende maar dat ik echt geen punten kreeg voor dat antwoord.
Geen kleding kopen dat gestreken MOET worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil iemand die mijn strijk voor me doet. Dat vind ik toch een graftakkeklus
Wordt er via de radio ook afgeteld, zoals op de tv? Of weet je pas dat het nieuwjaar is als het buiten helemaal los gaat?quote:
Of doe als ik. Ga begeleid wonen en je krijgt er hulp in de huishouding gratis bijquote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Buiten haar eigen huis.![]()
Over schoonmaken gesproken, ik wil wel een schoonmaakster die 1x per 14 dagen hier in huis schoonmaakt.
Beter opvoedenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman meegerekend ja. Maar die 3 en schoonmaken?![]()
Ja dat is redelijk het begin ja. Toen ze nog van die broekies waren.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
2000, was dat het begin? In dat geval ja.
Daar heb ik al genoeg van, maar shirtjes en dergelijke moeten toch echt gestreken worden. De rest mik ik zo de kast weer inquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen kleding kopen dat gestreken MOET worden.
Ja die mag ook ff mee doen.quote:
misschien dat we de TV op de top 2000 uitzending houdenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt er via de radio ook afgeteld, zoals op de tv? Of weet je pas dat het nieuwjaar is als het buiten helemaal los gaat?
Wel vervelend als je je hoed dan een keer buiten op een bankje in het park laat liggen.quote:
Strijken, vind ik dan weer niet zo erg. Ik heb zo'n supersonische stoomgenerator.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil iemand die mijn strijk voor me doet. Dat vind ik toch een graftakkeklus
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens geantwoord....omdat ik niet meer wist dat het antwoord eigenlijk Founding Fathers was (:X). Kreeg ik van mijn geschiedenisleraar de opmerking dat ik mooie muziek kende maar dat ik echt geen punten kreeg voor dat antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |