Yupquote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was deze clip nou in 1x opgenomen?
We noteren hetquote:Op woensdag 30 december 2015 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik moet mezelf corrigeren. Ik zei dat het pas bij Baker Street weer wat werd dit uur. Dat moet natuurlijk The Temptations zijn
Nee joh ik heb thuis nog wel wat te poetsen voor je.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee werktijden zijn strik van 1800 tot 2030
maar je maag is wel leeg?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geen brok in mijn keel meer over.
Stop de tijd, ik bedoel natuurlijk Righteous Brothers.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Cee het volgende:
Origineel van The Verve en The Everly Brothers zijn beter.
Maar ik heb soort van werkkleding en ik ben te lui om mij ik weet niet hoeveel keer per dag om te kleden als ik toch nergens heen hoef.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.
Veel strippers zijn gek op de T2Kquote:Op woensdag 30 december 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
196?![]()
![]()
![]()
Dat is bijna nog idioter dan Claudia de Breij op 4. (Al hoor ik m wel veel liever)
Naakte cameramanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was deze clip nou in 1x opgenomen?
Ik ben het....als het meer dan 3 minuten geleden is, ben ik het alweer kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel opletten hè. Gisteren vertelde ze dat moest gaan schoonmaken. Dat doe je doorgaans niet in de pyjama. Tenminste niet buitenshuis. In huis doe ik dat wel.
Misschien moet ze ergens in huis schoonmaken?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Waar ie vorig jaar stond, stond ie goed.quote:
Ik heb hier echt gebiologeerd naar zitten kijken toen, of er niet toch een knip ergens zatquote:
Moet wel of ik het doe...quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moet ze ergens in huis schoonmaken?
Hoeft niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |