SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is ook wel zo hoor. Ik merk het ook als ik een paar weken in een andere tijdszone zitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is onderhand geen publiek geheim meer inderdaad. Maar toch zit ik met dat probleem
-XOXO-![]()
Ik vind dat Phil Collins is de beste drummer van de hele wereld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
gebruik oliequote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sorry, Ben allergisch voor trouwen, krijg spontaan jeukI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Volgend jaar eens een Home By The Sea actie doen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik dacht al dat je een goede smaak begon te krijgen, Mani, toen je net over TLSP begon.
Toch iets te vroeg gejuicht![]()
![]()
gezellig blijven en niet je mond houdenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is weer te laat, kan dit niet gewoon een stomme rotreeks worden met slechte muziek en alleen maar stomme niet gezellige aardige Fok!kers?![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja maar country/folk heeft ook veel blues invloedenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt dit onder country/folk dan? Ik zou het gevoelsmatig eerder onder een beetje blues invloeden houden. Ik kende heel deze formatie niet trouwens
En CSNY is toch wel vrij bekend. Toch grote heren in de 60's, en dé grote erfenis van Woodstock.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:komt er ook zo mooi uit
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Cassius het volgende:
Geen Genesis-fan hier, maar dit is wel fijn.Ze smelten de kazen!![]()
Ik probeer mezelf elke dag te verbeteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht al dat je een goede smaak begon te krijgen, Mani, toen je net over TLSP begon.
Toch iets te vroeg gejuichtReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vast wel, maar welke is dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Stickertje het volgende:
#557 is toch al een keer gedraaid? Is dit een andere versie?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We krijgen wel heel Phil Collins dit uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Om door een ringotje te halen ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Phil Collins is de beste drummer van de hele wereld.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dat je ontoerekeningsvatbaar bent is al langer duidelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Phil Collins is de beste drummer van de hele wereld.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Like the Way I Do?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Stickertje het volgende:
#557 is toch al een keer gedraaid? Is dit een andere versie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb eens voor een callcenter gewerkt. Wilde een man overtuigen voor een voordeliger en mooier pakket te kiezen bij (bedrijf)quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, deze lay out is fantastisch ofzo.
Zijn antwoord : Kijk jongen, ik ben al 30 jaar met dezelfde vrouw getrouwd. En ik weet best dat er mooiere, gezelliger en ongetwijfeld goedkopere vrouwen zijn. Maar ik hou van haar en daar blijft het bij.
Ik heb hem in stilte gelijk gegeven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
huh er stond toch: Ik ben allergisch voor vrouwen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:
I love music |Ajax forever
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om door een ringotje te halen ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ow........ week niequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Stickertje het volgende:
#557 is toch al een keer gedraaid? Is dit een andere versie?Un dann rettet kein Kavallerie,
Something en Psycho Killer nog.
Cee is mij geld schuldig
Met zijn gouden pak.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
1 van de redenen waarom ik top2000 luister terwijl ik ook zelf mijn favorieten nummers zou kunnen draaien. Soms zit er iets tussen wat ik niet ken maar mij wel erg kan bekoren. Dit kende ik gewoon echt nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar country/folk heeft ook veel blues invloeden
En CSNY is toch wel vrij bekend. Toch grote heren in de 60's, en dé grote erfenis van Woodstock.![]()
Nee dat was Psycho van Musequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
*doet nog een rondje met bier,wijn,cola en bittergarnituur*
1 consumptie per hand aub en niet dubbel dippen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat je ontoerekeningsvatbaar bent is al langer duidelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nee dat stond erquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
huh er stond toch: Ik ben allergisch voor vrouwen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
mostert is opquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik wou dat ik bittergarnituur hadquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
-XOXO-![]()
nee Trouwenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
huh er stond toch: Ik ben allergisch voor vrouwen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
You double-dipped the chip!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
1 consumptie per hand aub en niet dubbel dippen.![]()
Als je dit mooi vond, gaat er een wereld voor je open.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik top2000 luister terwijl ik ook zelf mijn favorieten nummers zou kunnen draaien. Soms zit er iets tussen wat ik niet ken maar mij wel erg kan bekoren. Dit kende ik gewoon echt nog niet.![]()
Ben je trouwens een Antilliaan in NL, of andersom, met die username?My friends all drive horses![]()
Ik zou graag een broodje frikandel speciaal eten en een flesje hertog jan drinken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bittergarnituur had"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb net 3 kadetjes met gebraden gehakt opgegeten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ja, daar hebben ze hem gedraaid.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet vandaag, maar verleden week..
Of draaide ze dit bij SR?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Beste van de Simple Minds dit (ja beter dan Waterfront)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owww de simpele zielen
lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, dat liedje vind ik niet zo mooi.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We gaan door tot Jimi Hendrix
Un dann rettet kein Kavallerie,
owquote:![]()
nou ja, dan kun je ook olie gebruiken als het jeukt
Nog steeds geen chips gehaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net 3 kadetjes met gebraden gehakt opgegeten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Uitstekende anekdote. 5/7quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb eens voor een callcenter gewerkt. Wilde een man overtuigen voor een voordeliger en mooier pakket te kiezen bij (bedrijf)
Zijn antwoord : Kijk jongen, ik ben al 30 jaar met dezelfde vrouw getrouwd. En ik weet best dat er mooiere, gezelliger en ongetwijfeld goedkopere vrouwen zijn. Maar ik hou van haar en daar blijft het bij.
Ik heb hem in stilte gelijk gegeven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En de Simple Minds erachteraan...
*beleeft jeugd opnieuw*"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Drie kadetjes met gebraden gehakt zouden er desondanks ook wel ingaan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je kent de lp ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste van de Simple Minds dit (ja beter dan Waterfront)
Mooie van de Simple Minds wel, jammer dat ik aan Life & Cooking moet denken.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit niets speciaals in imo. Vrij standaardquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat liedje vind ik niet zo mooi.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Martinello het volgende:
Mooie van de Simple Minds wel, jammer dat ik aan Life & Cooking moet denken.![]()
Matig. Ik ga even een epische chipsrun doen bij de supermarkt morgen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dank jequote:Dat vat ik op als compliment
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat vind jij hun beste?quote:
Belfast Child zeker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet ik daarvoor mijn eigen rondje even doen of laat je wat over?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matig. Ik ga even een epische chipsrun doen bij de supermarkt morgen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
voodoo childquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsssssk![]()
Beter wacht je tot Voodoo Child![]()
wacht ik ook opZe smelten de kazen!![]()
lastig smeren op plekjes war je dan niet bij kanquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow![]()
nou ja, dan kun je ook olie gebruiken als het jeukt
Ja ik ook, maar al een week niet...ik krijg afkickverschijnselen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matig. Ik ga even een epische chipsrun doen bij de supermarkt morgen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Cannot unhear.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Martinello het volgende:
Mooie van de Simple Minds wel, jammer dat ik aan Life & Cooking moet denken.![]()
Ik voel jequote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou graag een broodje frikandel speciaal eten en een flesje hertog jan drinken.
Mijn HJ is op en frikandellen heb ik niet meer in huis sinds ik gezonder ben gaan eten
-XOXO-![]()
Ik laat niks over en ik deel ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor mijn eigen rondje even doen of laat je wat over?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waterfront....quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij hun beste?
Belfast Child zeker?
BC = draakI love music |Ajax forever
Ik ben net heel snel gaan plassen, meteen hoge druk gebruikt, was er ook nog niet aan toe gekomen, zag ook meteen dat ik nog moet afwassen...zuchtquote:
Gohquote:
Dan sta ik morgenochtend om acht uur bij de Hoogvlietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik laat niks over en ik deel ook niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
gatver!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
lastig smeren op plekjes war je dan niet bij kanI love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je dit mooi vond, gaat er een wereld voor je open.![]()
Ben je trouwens een Antilliaan in NL, of andersom, met die username?![]()
Ik heb het scheldwoord enkel 'andersom' te verdragen te gekregen.![]()
Behalve de chocoladekruidnoten puur, die mocht ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik laat niks over en ik deel ook niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank jeDat vat ik op als compliment
Maak je ook zulke heerlijke muziek dan
Graag!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve de chocoladekruidnoten puur, die mocht ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Maak je ook zulke heerlijke muziek dan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat pianostukje
Ik snap niks van deze zinquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ben net heel snel gaan plassen, meteen hoge druk gebruikt, was er ook nog niet aan toe gekomen, zag ook meteen dat ik nog moet afwassen...zucht![]()
![]()
Als je je ogen dicht doet, zie je dan weer een wit vierkant?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens![]()
Volgend uur ga ik niet proberen, na Air en R.E.M raak ik toch in coma.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik begin er ook moeite mee te krijgen, maar dat ligt aan mij denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgen
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.My friends all drive horses![]()
Plassen met hoge druk of zoietsquote:
Gewoon wekker zetten tochquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan
-XOXO-![]()
ik lig al op bed, dus geen eten meerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zit een paprika te etenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan kan je niet meer stuk bij mijquote:
en dan nog iets met afwasquote:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ow...quote:dat snap ik
Heerlijk mee schreeuwen in de kroeg vroeger
Makamba is nauwelijks een scheldwoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb het scheldwoord enkel 'andersom' te verdragen te gekregen.My friends all drive horses![]()
Ik denk dat me vriendin me uit het raam gooitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten toch![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeikquote:Ze smelten de kazen!![]()
Ja dat zal daarna wel nodig zijn.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
ooohhh ik wil...ik word er doodziek van, maar ik wil dat zo graag weer eens etenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer stuk bij mij
Dit vind ik een logische verklaring.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeik"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar wat dat met mijn chips post te maken hadquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.
Dat mental imagequote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.![]()
Ramazotti samenwerkte met Bocelli in de lange versie."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
moest al lange tijd plassen...eindelijk gegaan, kracht achter gezet ;-)quote:
endaarna kwam ik in de keuken en dacht owjaa...ik zou nog gaan afwassen
dat jij geen boodschappen had gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat dat met mijn chips post te maken hadOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi Spaans liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou haar het raam uitgooienquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat me vriendin me uit het raam gooit
-XOXO-![]()
Of je WC in de keukenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
En onderwijl zien dat de afwas nog gedaan moet worden. Ik heb mijn afwas niet in de wc staan.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee, mijn hersens zijn nu compleet blank omdat ik de hele tijd aandacht heb moeten besteden, dus nu is het moeilijk te concentrerenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet, zie je dan weer een wit vierkant?Ze smelten de kazen!![]()
Oh ja, logischquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat jij geen boodschappen had gedaan.![]()
Zo mooi dit
Ramazotti
Deze in de 11 min versie
groenlandsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat had dus in 1 keer gekund.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
moest al lange tijd plassen...eindelijk gegaan, kracht achter gezet ;-)
endaarna kwam ik in de keuken en dacht owjaa...ik zou nog gaan afwassenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik word altijd boos als mensen liedjes zingen die niet in het Engels zijn.
Dank denk ik, doe gewoon even normaal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je hierom moet lachen ben je te vaak in dit topic.quote:
Moest lachen.My friends all drive horses![]()
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
endaarna kwam ik in de keuken en dacht owjaa...ik zou nog gaan afwassen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Makamba is nauwelijks een scheldwoord.
Niet heel agressief verder hoor maar positief is het zeker niet.![]()
zij komt niet eens toe aan plassen zonder hoge druk en de afwas zonder hoge drukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat had je beter niet kunnen zeggen...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten toch![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oooh zo. Wat dat afwassen betreft, same here.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
endaarna kwam ik in de keuken en dacht owjaa...ik zou nog gaan afwassen![]()
Leuk die Eros, maar ik mis een beetje de Italodisco in de lijst, zoals Pino d'Angio.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Gewoon fonetisch meezingenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Dank denk ik, doe gewoon even normaal.
aeomfamf weogolmlew okaemtfimetenm MUSICA E ejmtekekgn oemjekmtnOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hugo?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Dank denk ik, doe gewoon even normaal.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze draait mee in de Europese Top als sportscherpschutter. Ik pasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou haar het raam uitgooien
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat dus, wc niet in de keuken wel vlak bij, dacht pak snel meteen wat te drinken (niet eens gemeld) hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?quote:
De lekkerste chocoladekruidnoten. ik mis ze nu alquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve de chocoladekruidnoten puur, die mocht ik.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.Gokje, Curacao?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.
Niet heel agressief verder hoor maar positief is het zeker niet.My friends all drive horses![]()
Aangezien ik je zin niet snap heb ik waarschijnlijk van hetzelfde last.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, mijn hersens zijn nu compleet blank omdat ik de hele tijd aandacht heb moeten besteden, dus nu is het moeilijk te concentreren"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
MUSICA E verstond ikquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon fonetisch meezingen
aeomfamf weogolmlew okaemtfimetenm MUSICA E ejmtekekgn oemjekmtn
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik sluit het niet uitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Inderdaad, dit is niet slecht, dit is razende anus aidsquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is verre van een slecht nummertjeZe smelten de kazen!![]()
Dit heb ik vandaag eerder gehoordquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Dank denk ik, doe gewoon even normaal.
Dadelijk weer: Hallo, ik ben Bert-Jan Fleutjes uit Sappermeer en denk door dit nummer wer meteen terug aan die keer dat de pizza iet zo goed viel en alle vier de quattro staigioni er in 1 keer uitkwamenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
#Watdenkjezelluf.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ieuwwwwquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeik![]()
ja heuj! dat is een toevoeging die wel van waarde was waardoor wij de link wc en afwas hadden kunnen snappen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus, wc niet in de keuken wel vlak bij, dacht pak snel meteen wat te drinken (niet eens gemeld) hahahaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingenquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is niet slecht, dit is razende anus aids
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beweer je nou dat het hier plat wordt....nooit.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jij laat het lopen in Hugo?quote:
Uh tsja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dat familie van Jan Boerefluitjes uit Leuteren?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dadelijk weer: Hallo, ik ben Bert-Jan Fleutjes uit Sappermeer en denk door dit nummer wer meteen terug aan die keer dat de pizza iet zo goed viel en alle vier de quattro staigioni er in 1 keer uitkwamenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Deze!!!!
Zat alleen in een vuile kameel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vuile kameel
Hij ligt toch in de koelkastquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat het lopen in Hugo?
Uh tsjaOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee joh, ben je mal.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ja of over hugo maar dat geeft zo'n kliederboel in de koelkastquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat het lopen in Hugo?
Uh tsjaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zou die nog goed zijn?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Onder andere. Maar dat ligt in het verleden. Nu had ik gewoon een naam nodig en ik vond makamba nog altijd wel lekker bekken.quote:![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hooooooooo GENOTHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is helaas, ik moet je teleurstellen, NIET Ricky.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je de kurk erop doet...quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat is ook lekker hoor DS2.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Kut zooi, weer te laat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit zing ik ook zonder na te denken meequote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat alleen in een vuile kameelDie kut mama appelsapjes verpesten de nummers.
![]()
Australië moet hier het officiële volkslied van maken!
Komen wij aan met .... het land dat wereldwijd wordt gerepresenteerd door Harry Potter.
Of ... de W van wakker worden, stamppot eten.My friends all drive horses![]()
Die gaan we volgend jaar de top2000 in pushenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is helaas, ik moet je teleurstellen, NIET Ricky.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan zijn er mensen die dit een "minder uurtje" vonden
Heb geen wijn hoor, zit aan de jusquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?
ben van nature zo, heb je mij nog niet melig mee gemaaktdat was ik gisteren
Rellende_Rotscholier
![]()
Maar wel genot, ouwe reus.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is helaas, ik moet je teleurstellen, NIET Ricky.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Stijn is erg fan van dartsliedjes op dit moment.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou wel passen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk zou ik nooit alleen in een vuile kameel gaan zittenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Goed gifjequote:
Volgens mij juichte Raybar ook een keer zoals Co juichteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
de w van stamppot etenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Australië moet hier het officiële volkslied van maken!
Komen wij aan met .... het land dat wereldwijd wordt gerepresenteerd door Harry Potter.
Of ... de W van wakker worden, stamppot eten.![]()
![]()
gaat volgend jaar mijn lijst inZe smelten de kazen!![]()
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij benquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oooh zo. Wat dat afwassen betreft, same here.
Vreemde voorkeuren heb jij.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk zou ik nooit alleen in een vuile kameel gaan zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan laat je het lopen in het lege pak jus... ook prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb geen wijn hoor, zit aan de jus
ben van nature zo, heb je mij nog niet melig mee gemaaktdat was ik gisteren
vaatwasserquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij benI love music |Ajax forever
Er zijn slechtere uren geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Zorro het volgende:
En dan zijn er mensen die dit een "minder uurtje" vonden
Die is ver naar under gezakt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh er staat alleen, ik las niet....heb ik mezelf nu aangeboden aan Stijn?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Doe je die van mij ook gelijk?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij ben![]()
ja dat merk ik nu ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj! dat is een toevoeging die wel van waarde was waardoor wij de link wc en afwas hadden kunnen snappen.
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
Ik wens u een goede nacht en morgen gezond weer op.
Type me de rambambam , ben het verleerd zo snel typen hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
Ze smelten de kazen!![]()
8-9 vandaag was wel een dieptepuntje. Maar daarvoor hebben we ook een Stendersshift zonder 1 slechte plaat gehad (ok I gotta feelin maar die vind ik ook wel leuk)quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0/10 schaal van Bear Gryllsquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk zou ik nooit alleen in een vuile kameel gaan zitten
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wens u een goede nacht en morgen gezond weer op.slaap lekker serieuze mod
Fijne nachtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Zou je dat willen, is de vraagquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh er staat alleen, ik las niet....heb ik mezelf nu aangeboden aan Stijn?
sneller!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en dan te bedenken dat het wel eens erger is in deze reeks....quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Type me de rambambam , ben het verleerd zo snel typen hahahaI love music |Ajax forever
Afscheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima vervanger voor #4. Welk nummer eigenlijk niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Truste!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Ik wens u een goede nacht en morgen gezond weer op.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Psycho Killer, fafafafaaaaa fafafafafafaaaaaUn dann rettet kein Kavallerie,
Basloopje![]()
![]()
![]()
My friends all drive horses![]()
Terecht gedaald. Best leuk, maar meer ook niet.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ach je moet wat op een gegeven moment.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan laat je het lopen in het lege pak jus... ook prima.
Hoe vaak zal Anne-Marie als vies backpackstertje Goom gedronken hebben
Damn...weer een hoogtepunt!
Eensquote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Terecht gedaald. Best leuk, maar meer ook niet.![]()
![]()
Dit is veelzeggendquote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach je moet wat op een gegeven moment.
Rellende_Rotscholier
![]()
FA FA FAHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom dit shitliedje van Talking Heads er wel in staat en This Must Be The Place niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
WAAR IS DE HULK"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
FAFAFA FAFAFAFAFAAA"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
AiaiaiaiaiaaaaaiiiUn dann rettet kein Kavallerie,
Jij houdt duidelijk niet van Franstalige liedjes.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom dit shitliedje van Talking Heads er wel in staat en This Must Be The Place niet.
Qu'est que c'est.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Dven het volgende:
[..]
0/10 schaal van Bear Grylls
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Ja, laat ik daar geen plek voor hebben in de keukenquote:zeg het verkeerd, heb wel plek.maar geen mogelijkheid voor wateraansluiting, moet ik de vloer slopen...geen koophuis dus handwerk bij mij
Doen we de oude OP van cafca weer terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu is er niemand meer die op's aanpast zorda men op mobiel een tipoc probeert te openenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Laat die schuif dicht, mongool!
Jij moet eens naar De Waarheid luisteren deze nacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een pijnlijk nummer na het verse leed.
Same to youquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Of Afscheidquote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet eens naar De Waarheid luisteren deze nacht.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet eens naar De Waarheid luisteren deze nacht.![]()
Misschien doet hij dat ook. Psycho Killers zijn tot alles in staat..quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht altijd dat ze 'fu fu fuck fuck fuck ' zongen
My friends all drive horses![]()
Laatste biertje ingeschonken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jakkus, moest evenb tot mij doordringen waar ik nu wel naar zat te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Dven het volgende:
[..]
0/10 schaal van Bear Grylls
[ afbeelding ]
over suggestief gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, laat ik daar geen plek voor hebben in de keukenzeg het verkeerd, heb wel plek.maar geen mogelijkheid voor wateraansluiting, moet ik de vloer slopen...geen koophuis dus handwerk bij mij
Ja dat zei ik net Uc.quote:HET IS....quote:
DE WAARHEID[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hint : Hij zat alleen in een vuile kameelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jakkus, moest evenb tot mij doordringen waar ik nu wel naar zat te kijken
Dat wordt naar de supermarkt morgen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Oh, of Heaven. Vind ik ook een briljant nummer!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Burning Down The House er niet instaat.My friends all drive horses![]()
jajjaja....adhdvingertjes inmiddels hahahaquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Nog liever een als ... zijnde dan een nummer van Marco Borsato.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net Uc.
[..]
HET IS....
DE WAARHEID
Nou ja, dromen zijn bedrog.![]()
Gastmodjequote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom mag Nizno trouwens in MUZ modden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh sorry.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net Uc.
[..]
HET IS....
DE WAARHEIDOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
omdat jij geen mod meer bent?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom mag Nizno trouwens in MUZ modden?I love music |Ajax forever
Ik haat de Franse taal inderdaad. Dat zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt duidelijk niet van Franstalige liedjes.
Qu'est que c'est.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |