Ieuwwwwquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeik
ja heuj! dat is een toevoeging die wel van waarde was waardoor wij de link wc en afwas hadden kunnen snappen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus, wc niet in de keuken wel vlak bij, dacht pak snel meteen wat te drinken (niet eens gemeld) hahaha
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingenquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is niet slecht, dit is razende anus aids
Beweer je nou dat het hier plat wordt....nooit.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingen
Jij laat het lopen in Hugo?quote:
Is dat familie van Jan Boerefluitjes uit Leuteren?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dadelijk weer: Hallo, ik ben Bert-Jan Fleutjes uit Sappermeer en denk door dit nummer wer meteen terug aan die keer dat de pizza iet zo goed viel en alle vier de quattro staigioni er in 1 keer uitkwamen
Hij ligt toch in de koelkastquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat het lopen in Hugo?
Uh tsja
Nee joh, ben je mal.quote:
ja of over hugo maar dat geeft zo'n kliederboel in de koelkastquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat het lopen in Hugo?
Uh tsja
Zou die nog goed zijn?quote:
Onder andere. Maar dat ligt in het verleden. Nu had ik gewoon een naam nodig en ik vond makamba nog altijd wel lekker bekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |