quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens
Volgend uur ga ik niet proberen, na Air en R.E.M raak ik toch in coma.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgen
ik begin er ook moeite mee te krijgen, maar dat ligt aan mij denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgen
Plassen met hoge druk of zoietsquote:
Gewoon wekker zetten tochquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens
ik lig al op bed, dus geen eten meerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.
Ik zit een paprika te etenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.
Dan kan je niet meer stuk bij mijquote:
en dan nog iets met afwasquote:
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.quote:
ow...quote:
Makamba is nauwelijks een scheldwoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb het scheldwoord enkel 'andersom' te verdragen te gekregen.
Ik denk dat me vriendin me uit het raam gooitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten toch![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeikquote:
Ja dat zal daarna wel nodig zijn.quote:
ooohhh ik wil...ik word er doodziek van, maar ik wil dat zo graag weer eens etenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer stuk bij mij
Dit vind ik een logische verklaring.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |