Dat had je beter niet kunnen zeggen...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten toch![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan
Oooh zo. Wat dat afwassen betreft, same here.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
moest al lange tijd plassen...eindelijk gegaan, kracht achter gezet ;-)
endaarna kwam ik in de keuken en dacht owjaa...ik zou nog gaan afwassen
Gewoon fonetisch meezingenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik word altijd boos als mensen liedjes zingen die niet in het Engels zijn.
Dank denk ik, doe gewoon even normaal.
Hugo?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Ze draait mee in de Europese Top als sportscherpschutter. Ik pasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou haar het raam uitgooien
Dat dus, wc niet in de keuken wel vlak bij, dacht pak snel meteen wat te drinken (niet eens gemeld) hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?quote:
De lekkerste chocoladekruidnoten. ik mis ze nu alquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve de chocoladekruidnoten puur, die mocht ik.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.
Gokje, Curacao?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.
Niet heel agressief verder hoor maar positief is het zeker niet.
Aangezien ik je zin niet snap heb ik waarschijnlijk van hetzelfde last.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, mijn hersens zijn nu compleet blank omdat ik de hele tijd aandacht heb moeten besteden, dus nu is het moeilijk te concentreren
MUSICA E verstond ikquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon fonetisch meezingen
aeomfamf weogolmlew okaemtfimetenm MUSICA E ejmtekekgn oemjekmtn
Ik sluit het niet uitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?
Inderdaad, dit is niet slecht, dit is razende anus aidsquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is verre van een slecht nummertje
Dit heb ik vandaag eerder gehoordquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
#Watdenkjezelluf.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |