quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens
Volgend uur ga ik niet proberen, na Air en R.E.M raak ik toch in coma.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgen
ik begin er ook moeite mee te krijgen, maar dat ligt aan mij denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik nog vol hou, kan al bijan dit topic niet meer volgen
Plassen met hoge druk of zoietsquote:
Gewoon wekker zetten tochquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
Hendrix wordt vies vaak 's nachts gedraaid trouwens
ik lig al op bed, dus geen eten meerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.
Ik zit een paprika te etenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. Veel te weinig troep in huis, dan maar sinaasappel eten.
Dan kan je niet meer stuk bij mijquote:
en dan nog iets met afwasquote:
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.quote:
ow...quote:
Makamba is nauwelijks een scheldwoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb het scheldwoord enkel 'andersom' te verdragen te gekregen.
Ik denk dat me vriendin me uit het raam gooitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten toch![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeikquote:
Ja dat zal daarna wel nodig zijn.quote:
ooohhh ik wil...ik word er doodziek van, maar ik wil dat zo graag weer eens etenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer stuk bij mij
Dit vind ik een logische verklaring.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeik
Maar wat dat met mijn chips post te maken hadquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.
Dat mental imagequote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
plassen met hoge druk omdat de blaas erg vol zat en blijkbaar staat de wc in de keuken waardoor ze de vaat zag staan op t aanrecht.... en ipv dat ze daar de hoge druk op zet dacht ze alleen, ja die moet ook nog en heeft ze het alsnog laten staan.
moest al lange tijd plassen...eindelijk gegaan, kracht achter gezet ;-)quote:
dat jij geen boodschappen had gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat dat met mijn chips post te maken had
Zou haar het raam uitgooienquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat me vriendin me uit het raam gooit
Of je WC in de keukenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Cassius het volgende:
[..]
En onderwijl zien dat de afwas nog gedaan moet worden. Ik heb mijn afwas niet in de wc staan.
Nee, mijn hersens zijn nu compleet blank omdat ik de hele tijd aandacht heb moeten besteden, dus nu is het moeilijk te concentrerenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet, zie je dan weer een wit vierkant?
Oh ja, logischquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat jij geen boodschappen had gedaan.
groenlandsquote:
Dat had dus in 1 keer gekund.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
moest al lange tijd plassen...eindelijk gegaan, kracht achter gezet ;-)
endaarna kwam ik in de keuken en dacht owjaa...ik zou nog gaan afwassen
Als je hierom moet lachen ben je te vaak in dit topic.quote:
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Makamba is nauwelijks een scheldwoord.
zij komt niet eens toe aan plassen zonder hoge druk en de afwas zonder hoge drukquote:
Dat had je beter niet kunnen zeggen...quote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wekker zetten toch![]()
Heb ik vannacht ook voor Celine gedaan
Oooh zo. Wat dat afwassen betreft, same here.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gewoon fonetisch meezingenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik word altijd boos als mensen liedjes zingen die niet in het Engels zijn.
Dank denk ik, doe gewoon even normaal.
Hugo?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
Ze draait mee in de Europese Top als sportscherpschutter. Ik pasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou haar het raam uitgooien
Dat dus, wc niet in de keuken wel vlak bij, dacht pak snel meteen wat te drinken (niet eens gemeld) hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?quote:
De lekkerste chocoladekruidnoten. ik mis ze nu alquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve de chocoladekruidnoten puur, die mocht ik.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.
Gokje, Curacao?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heus wel. Voor veel lokale ben je niks meer dan een blanke 'makamba' die hun geld en huizen komt inpikken met hier en daar wat extra gas bijgeven hier en daar om een punt te maken.
Niet heel agressief verder hoor maar positief is het zeker niet.
Aangezien ik je zin niet snap heb ik waarschijnlijk van hetzelfde last.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, mijn hersens zijn nu compleet blank omdat ik de hele tijd aandacht heb moeten besteden, dus nu is het moeilijk te concentreren
MUSICA E verstond ikquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon fonetisch meezingen
aeomfamf weogolmlew okaemtfimetenm MUSICA E ejmtekekgn oemjekmtn
Ik sluit het niet uitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?
Inderdaad, dit is niet slecht, dit is razende anus aidsquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is verre van een slecht nummertje
Dit heb ik vandaag eerder gehoordquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
#Watdenkjezelluf.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga je hier nou beweren dat ze NIET de 11 minuten doen?
Ieuwwwwquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Danique had druk gezet op de blaas, waardoor ze haar afwas schoon had gespoten maar haar zeik
ja heuj! dat is een toevoeging die wel van waarde was waardoor wij de link wc en afwas hadden kunnen snappen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus, wc niet in de keuken wel vlak bij, dacht pak snel meteen wat te drinken (niet eens gemeld) hahaha
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingenquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is niet slecht, dit is razende anus aids
Beweer je nou dat het hier plat wordt....nooit.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingen
Jij laat het lopen in Hugo?quote:
Is dat familie van Jan Boerefluitjes uit Leuteren?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dadelijk weer: Hallo, ik ben Bert-Jan Fleutjes uit Sappermeer en denk door dit nummer wer meteen terug aan die keer dat de pizza iet zo goed viel en alle vier de quattro staigioni er in 1 keer uitkwamen
Hij ligt toch in de koelkastquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat het lopen in Hugo?
Uh tsja
Nee joh, ben je mal.quote:
ja of over hugo maar dat geeft zo'n kliederboel in de koelkastquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat het lopen in Hugo?
Uh tsja
Zou die nog goed zijn?quote:
Onder andere. Maar dat ligt in het verleden. Nu had ik gewoon een naam nodig en ik vond makamba nog altijd wel lekker bekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |