Oh er staat alleen, ik las niet....heb ik mezelf nu aangeboden aan Stijn?quote:
Doe je die van mij ook gelijk?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij ben
ja dat merk ik nu ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj! dat is een toevoeging die wel van waarde was waardoor wij de link wc en afwas hadden kunnen snappen.
Type me de rambambam , ben het verleerd zo snel typen hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingen
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
Ik wens u een goede nacht en morgen gezond weer op.
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
8-9 vandaag was wel een dieptepuntje. Maar daarvoor hebben we ook een Stendersshift zonder 1 slechte plaat gehad (ok I gotta feelin maar die vind ik ook wel leuk)quote:
0/10 schaal van Bear Gryllsquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk zou ik nooit alleen in een vuile kameel gaan zitten
Fijne nachtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Zou je dat willen, is de vraagquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh er staat alleen, ik las niet....heb ik mezelf nu aangeboden aan Stijn?
sneller!!quote:
en dan te bedenken dat het wel eens erger is in deze reeks....quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Type me de rambambam , ben het verleerd zo snel typen hahaha
Afscheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima vervanger voor #4. Welk nummer eigenlijk niet.
Truste!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |