Dit is helaas, ik moet je teleurstellen, NIET Ricky.quote:
Als je de kurk erop doet...quote:
Dat is ook lekker hoor DS2.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Kut zooi, weer te laat.
Dit zing ik ook zonder na te denken meequote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat alleen in een vuile kameel
Die gaan we volgend jaar de top2000 in pushenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is helaas, ik moet je teleurstellen, NIET Ricky.
Heb geen wijn hoor, zit aan de jusquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moet dan laat je het toch gewoon lopen in die lege wijnfles die naast je staat?
Maar wel genot, ouwe reus.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is helaas, ik moet je teleurstellen, NIET Ricky.
Stijn is erg fan van dartsliedjes op dit moment.quote:
Ik zou wel passen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Persoonlijk zou ik nooit alleen in een vuile kameel gaan zitten
Goed gifjequote:
de w van stamppot etenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Australië moet hier het officiële volkslied van maken!
Komen wij aan met .... het land dat wereldwijd wordt gerepresenteerd door Harry Potter.
Of ... de W van wakker worden, stamppot eten.
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij benquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oooh zo. Wat dat afwassen betreft, same here.
Vreemde voorkeuren heb jij.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan laat je het lopen in het lege pak jus... ook prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb geen wijn hoor, zit aan de jus
ben van nature zo, heb je mij nog niet melig mee gemaaktdat was ik gisteren
vaatwasserquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij ben
Er zijn slechtere uren geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Zorro het volgende:
En dan zijn er mensen die dit een "minder uurtje" vonden
Die is ver naar under gezakt.quote:
Oh er staat alleen, ik las niet....heb ik mezelf nu aangeboden aan Stijn?quote:
Doe je die van mij ook gelijk?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Morgen nieuwe dag voor de afwas, ben ik blij dat ik eindelijk paar dagen vrij ben
ja dat merk ik nu ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj! dat is een toevoeging die wel van waarde was waardoor wij de link wc en afwas hadden kunnen snappen.
Type me de rambambam , ben het verleerd zo snel typen hahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in dit topic loopt het nog wel eens uit de hand met dat soort suggestieve opmerkingen
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
Ik wens u een goede nacht en morgen gezond weer op.
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
8-9 vandaag was wel een dieptepuntje. Maar daarvoor hebben we ook een Stendersshift zonder 1 slechte plaat gehad (ok I gotta feelin maar die vind ik ook wel leuk)quote:
0/10 schaal van Bear Gryllsquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne nachtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Zou je dat willen, is de vraagquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh er staat alleen, ik las niet....heb ik mezelf nu aangeboden aan Stijn?
sneller!!quote:
en dan te bedenken dat het wel eens erger is in deze reeks....quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Type me de rambambam , ben het verleerd zo snel typen hahaha
Afscheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima vervanger voor #4. Welk nummer eigenlijk niet.
Truste!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |