Kan niet wennen aan de lay-out. Ik ben digibeet gewordenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer. Je weet dat je altijd nog kan vluchten naar de buren.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
De enige Blof die ik de moeite waard vind om te luisteren....die draaien ze om 02.30u
oh.. ben gewoon nieuwsgierig en naief...dus ik vraag gewoon alles wat in mij opkomt.. sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh..... laten we dat niet doen anders moet ik nog meer modden hiero
Mooie Dag is leuk maar ook weer niet waard om op te blijven ofzoquote:
We didn't start the fire, it was always burning..quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog veel kansen heb nee.
quote:
soms is dat gevaarlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh.. ben gewoon nieuwsgierig en naief...dus ik vraag gewoon alles wat in mij opkomt.. sorry
Helaas, huwelijksaanzoeken mogen in de DMquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te gaan hoor![]()
mooie song CSNY
ik snap, maar bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh.. ben gewoon nieuwsgierig en naief...dus ik vraag gewoon alles wat in mij opkomt.. sorry
Nee, deze lay out is fantastisch ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan niet wennen aan de lay-out. Ik ben digibeet geworden
Dat is onderhand geen publiek geheim meer inderdaad. Maar toch zit ik met dat probleemquote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half 1, meneer "ik woon in het buitenland"
roger thatquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap, maar bans worden niet besproken![]()
Sorry, Ben allergisch voor trouwen, krijg spontaan jeukquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Helaas, huwelijksaanzoeken mogen in de DM
Die is grappigquote:
Valt dit onder country/folk dan? Ik zou het gevoelsmatig eerder onder een beetje blues invloeden houden. Ik kende heel deze formatie niet trouwensquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is muzikaal zo briljant he
Ik hou normaal helemaal niet zo van country en folk maar dit pakt me zo
nee, je blijft maar gewoon lekker gezelligquote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is weer te laat, kan dit niet gewoon een stomme rotreeks worden met slechte muziek en alleen maar stomme niet gezellige aardige Fok!kers?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |