nee hoor ik vind het ook een lekker nrquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef HPLC het volgende:
Ik ben dus de enige die het nummer waardeert
Heb nog twee pinten in m'n fles zitten. Daarna kap ik er mee. Want het is niet veel soeps inderdaad. En alweer half 2quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff 't gaat nog zwaar worden tot 3 uur![]()
Volgens uur is gelukkig beter.
Ja komt niet veel boeiends aan zeggen ze danquote:
Ik zeg nietsquote:
Welk nummer van Deja Vu is beter?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja komt niet veel boeiends aan zeggen ze danAlleen maar het op 1 na beste liedje van een top 15 album van me..
Van mij hoef je niet te gaan hoorquote:
Snel maar een paar groeien danquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat als je tieten hebt, je meer wegkomt met dingen
wat had je uitgehaald?quote:
Jammer. Je weet dat je altijd nog kan vluchten naar de buren.quote:
euh..... laten we dat niet doen anders moet ik nog meer modden hieroquote:
Bans worden hier niet besprokenquote:
Country Girlquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welk nummer van Deja Vu is beter?
Ik denk niet dat ik nog veel kansen heb nee.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwijgen als het graf, Dven. Dat is de enige optie.
Half 1, meneer "ik woon in het buitenland"quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb nog twee pinten in m'n fles zitten. Daarna kap ik er mee. Want het is niet veel soeps inderdaad. En alweer half 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |