quote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zijn versiertruc was waarschijnlijk
'Ik heb ooit meer dan 3000 posts behaalt op fok!... in 1 dag? Neuken?'
In één dag?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
i Top 100 van maandag 10 augustus 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 3178 Fylax
Er zitten goede nummers bij, maar door de bank genomen ben ik geen fan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw Haagse broeder Barry kan je wel waarderen toch?
Echte hagenees ditdat, net als jij
Blijkt een hoax te zijn, zelfde als de groep Adam die klaarkomende zou zingenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ondanks dat het naakt ingezongen zou zijn ?
nopequote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In één dag?Serieus?
Zeg me dat het een typo is
Ik zal het houden op 'heel snelle vingers hebben'.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zijn versiertruc was waarschijnlijk
'Ik heb ooit meer dan 3000 posts behaalt op fok!... in 1 dag? Neuken?'
#nolifequote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef Dven het volgende:
Goed werk mannen en vrouwen
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga in bed nog even verder luisteren.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vogel-mensen humor, dat schept een band
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
Door de bank genomenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zitten goede nummers bij, maar door de bank genomen ben ik geen fan.
Daarbij vind ik Sjorsie fijner klinken.
Oh is ie daar wegquote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In tvsc werd hij zo erg getrolld dat hij bijna aan het janken ging blijkbaar![]()
ah oke.. nooit geweten.. nu heb ik alleen maar kwaliteitsposts natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reacties blijven meetellen in je postcount, ze zijn dan namelijk alleen onzichtbaar, maar nog wel in de database.
sssssstttquote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Blijkt een hoax te zijn, zelfde als de grep Adam die klaarkomende zou zingen
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat nepquote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Blijkt een hoax te zijn, zelfde als de grep Adam die klaarkomende zou zingen
Serieus? Dat wisrt ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reacties blijven meetellen in je postcount, ze zijn dan namelijk alleen onzichtbaar, maar nog wel in de database.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
Even de lijst gecheckt, zit niet zo veel meer tussen de komende tijd dus ik ga ook maar eens. Tot morgen
Een van de mindere nachten, ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
Even de lijst gecheckt, zit niet zo veel meer tussen de komende tijd dus ik ga ook maar eens. Tot morgen
Ik volg jouw plan ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
schandequote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In tvsc werd hij zo erg getrolld dat hij bijna aan het janken ging blijkbaar![]()
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Door de bank genomen
Is dat serieus een gezegde?
grijnz... ja een (F)A kan hem nog wel zien dus ze zijn er nog wel, staan in feite gewoon verborgen voor de voorkant. ze houden hun postnummer.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah oke.. nooit geweten.. nu heb ik alleen maar kwaliteitsposts natuurlijk
Oké ik al stttquote:
Anders was ik nooit aan de 670 gekomenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Dat wisrt ik niet
Neequote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef HPLC het volgende:
Ik ben dus de enige die het nummer waardeert
Ik vind Land of Confusion wel een leuk nummer van Genesis in tegenstelling tot deze.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komt er tot 1 uur nog iets wat het waard is.
Yep, sorry .quote:
CSN&Yquote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een top uurtjequote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
Something van The Beatlesquote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zouden mods nooit deleten maar altijd editten, anders is het voor een admin nooit terug te lezen wat er precies gebeurd is.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Dat wisrt ik niet
2e helft van het uur.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, ik ga al het bed inquote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, sorry .
Maar euhh je was er nogben je toch een beest hé
trustequote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik volg jouw plan ook.
Truste allemaal!
Oeh lekker.quote:
nee hoor ik vind het ook een lekker nrquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef HPLC het volgende:
Ik ben dus de enige die het nummer waardeert
Heb nog twee pinten in m'n fles zitten. Daarna kap ik er mee. Want het is niet veel soeps inderdaad. En alweer half 2quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff 't gaat nog zwaar worden tot 3 uur![]()
Volgens uur is gelukkig beter.
Ja komt niet veel boeiends aan zeggen ze danquote:
Ik zeg nietsquote:
Welk nummer van Deja Vu is beter?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja komt niet veel boeiends aan zeggen ze danAlleen maar het op 1 na beste liedje van een top 15 album van me..
Van mij hoef je niet te gaan hoorquote:
Snel maar een paar groeien danquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat als je tieten hebt, je meer wegkomt met dingen
wat had je uitgehaald?quote:
Jammer. Je weet dat je altijd nog kan vluchten naar de buren.quote:
euh..... laten we dat niet doen anders moet ik nog meer modden hieroquote:
Bans worden hier niet besprokenquote:
Country Girlquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welk nummer van Deja Vu is beter?
Ik denk niet dat ik nog veel kansen heb nee.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwijgen als het graf, Dven. Dat is de enige optie.
Half 1, meneer "ik woon in het buitenland"quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb nog twee pinten in m'n fles zitten. Daarna kap ik er mee. Want het is niet veel soeps inderdaad. En alweer half 2
Kan niet wennen aan de lay-out. Ik ben digibeet gewordenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer. Je weet dat je altijd nog kan vluchten naar de buren.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
De enige Blof die ik de moeite waard vind om te luisteren....die draaien ze om 02.30u
oh.. ben gewoon nieuwsgierig en naief...dus ik vraag gewoon alles wat in mij opkomt.. sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh..... laten we dat niet doen anders moet ik nog meer modden hiero
Mooie Dag is leuk maar ook weer niet waard om op te blijven ofzoquote:
We didn't start the fire, it was always burning..quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog veel kansen heb nee.
quote:
soms is dat gevaarlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh.. ben gewoon nieuwsgierig en naief...dus ik vraag gewoon alles wat in mij opkomt.. sorry
Helaas, huwelijksaanzoeken mogen in de DMquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te gaan hoor![]()
mooie song CSNY
ik snap, maar bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh.. ben gewoon nieuwsgierig en naief...dus ik vraag gewoon alles wat in mij opkomt.. sorry
Nee, deze lay out is fantastisch ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan niet wennen aan de lay-out. Ik ben digibeet geworden
Dat is onderhand geen publiek geheim meer inderdaad. Maar toch zit ik met dat probleemquote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half 1, meneer "ik woon in het buitenland"
roger thatquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap, maar bans worden niet besproken![]()
Sorry, Ben allergisch voor trouwen, krijg spontaan jeukquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Helaas, huwelijksaanzoeken mogen in de DM
Die is grappigquote:
Valt dit onder country/folk dan? Ik zou het gevoelsmatig eerder onder een beetje blues invloeden houden. Ik kende heel deze formatie niet trouwensquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is muzikaal zo briljant he
Ik hou normaal helemaal niet zo van country en folk maar dit pakt me zo
nee, je blijft maar gewoon lekker gezelligquote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is weer te laat, kan dit niet gewoon een stomme rotreeks worden met slechte muziek en alleen maar stomme niet gezellige aardige Fok!kers?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |