quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
Even de lijst gecheckt, zit niet zo veel meer tussen de komende tijd dus ik ga ook maar eens. Tot morgen
Ik volg jouw plan ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
Even de lijst gecheckt, zit niet zo veel meer tussen de komende tijd dus ik ga ook maar eens. Tot morgen
schandequote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In tvsc werd hij zo erg getrolld dat hij bijna aan het janken ging blijkbaar![]()
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Door de bank genomen
Is dat serieus een gezegde?
grijnz... ja een (F)A kan hem nog wel zien dus ze zijn er nog wel, staan in feite gewoon verborgen voor de voorkant. ze houden hun postnummer.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah oke.. nooit geweten.. nu heb ik alleen maar kwaliteitsposts natuurlijk
Oké ik al stttquote:
Anders was ik nooit aan de 670 gekomenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Dat wisrt ik niet
Neequote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef HPLC het volgende:
Ik ben dus de enige die het nummer waardeert
Ik vind Land of Confusion wel een leuk nummer van Genesis in tegenstelling tot deze.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komt er tot 1 uur nog iets wat het waard is.
Yep, sorry .quote:
CSN&Yquote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik een top uurtjequote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
Something van The Beatlesquote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zouden mods nooit deleten maar altijd editten, anders is het voor een admin nooit terug te lezen wat er precies gebeurd is.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Dat wisrt ik niet
2e helft van het uur.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, ik ga al het bed inquote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep, sorry .
Maar euhh je was er nogben je toch een beest hé
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Cee het volgende:
trustequote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik volg jouw plan ook.
Truste allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |