Ik heb eens voor een callcenter gewerkt. Wilde een man overtuigen voor een voordeliger en mooier pakket te kiezen bij (bedrijf)quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, deze lay out is fantastisch ofzo.
huh er stond toch: Ik ben allergisch voor vrouwen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om door een ringotje te halen ja.
ow........ week niequote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Stickertje het volgende:
#557 is toch al een keer gedraaid? Is dit een andere versie?
Met zijn gouden pak.quote:
1 van de redenen waarom ik top2000 luister terwijl ik ook zelf mijn favorieten nummers zou kunnen draaien. Soms zit er iets tussen wat ik niet ken maar mij wel erg kan bekoren. Dit kende ik gewoon echt nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar country/folk heeft ook veel blues invloeden
En CSNY is toch wel vrij bekend. Toch grote heren in de 60's, en dé grote erfenis van Woodstock.
Nee dat was Psycho van Musequote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat je ontoerekeningsvatbaar bent is al langer duidelijk.
nee dat stond erquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
huh er stond toch: Ik ben allergisch voor vrouwen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
mostert is opquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
*doet nog een rondje met bier,wijn,cola en bittergarnituur*
1 consumptie per hand aub en niet dubbel dippen.
Ik wou dat ik bittergarnituur hadquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
nee Trouwenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
huh er stond toch: Ik ben allergisch voor vrouwen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
You double-dipped the chip!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
Als je dit mooi vond, gaat er een wereld voor je open.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik top2000 luister terwijl ik ook zelf mijn favorieten nummers zou kunnen draaien. Soms zit er iets tussen wat ik niet ken maar mij wel erg kan bekoren. Dit kende ik gewoon echt nog niet.
Ik zou graag een broodje frikandel speciaal eten en een flesje hertog jan drinken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bittergarnituur had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |