SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Is Long Train Runnin' al geweest?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
geen idee..quote:Op maandag 28 december 2015 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Long Train Runnin' al geweest?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Bestaat er zoiets als een overzicht uitgesplitst naar genre?
Ben wel benieuwd welke genres het goed/slecht doen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja dit is de hoogste Doobiequote:Op maandag 28 december 2015 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Long Train Runnin' al geweest?
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
ik ga ff liggen, tot later
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Geen boodschappen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja ik heb gefaaldquote:Op maandag 28 december 2015 09:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee, maar de topictitel suggereert dat ze jou zoeken.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Tot straksquote:
Ja, die heb ik dan gemist. Jammer, deze vind ik niet zo.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach. Dat overleven we wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, 1740quote:Op maandag 28 december 2015 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Long Train Runnin' al geweest?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Schuin afsnijden..
Oke.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geweldig nummer
Ja hij kletst wat afquote:Op maandag 28 december 2015 09:39 schreef WeezerButler het volgende:
Lekkere verhalen Bart, eerst scheten dan joints....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De travestiet striptOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pfoeh, volgende Muse is komende nacht tussen 1 en 2. Eigenlijk wil ik die niet missen, maar ik moet oppassen met wat ik toezeg.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja je krijgt zo een TTquote:Op maandag 28 december 2015 09:40 schreef Molurus het volgende:
Pfoeh, volgende Muse is komende nacht tussen 1 en 2. Eigenlijk wil ik die niet missen, maar ik moet oppassen met wat ik toezeg.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gelukkig, ik zou me bijna zorgen gaan maken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ach Muse die kan je best missenquote:Op maandag 28 december 2015 09:40 schreef Molurus het volgende:
Pfoeh, volgende Muse is komende nacht tussen 1 en 2. Eigenlijk wil ik die niet missen, maar ik moet oppassen met wat ik toezeg.
Nee hoor. Ik sliep ook heerlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 09:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zou me bijna zorgen gaan maken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze zijn vergevingsgezind hier hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 09:40 schreef Molurus het volgende:
Pfoeh, volgende Muse is komende nacht tussen 1 en 2. Eigenlijk wil ik die niet missen, maar ik moet oppassen met wat ik toezeg.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nou, ik sliep niet eens lekker, ben heel duizelig wakker geworden.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Uccie is wel lief, dus die is vergeven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat kwam door die wekker natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik sliep niet eens lekker, ben heel duizelig wakker geworden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Van de joints naar de LSD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze mag wel 500 plekken hoger
Loesoe in met sky diamonds om mn nek
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel goedkoop trippen.quote:Op maandag 28 december 2015 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat kwam door die wekker natuurlijk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Awwquote:Op maandag 28 december 2015 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uccie is wel lief, dus die is vergeven.
Nee dat was een wcmatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bijna niet te krijgen tegenwoordig.... is al lang niet meer in.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Truequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet niet eens of ik dit nummer wel ken, zeker geen bekende van ze.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Uit 2004 zie ikquote:Op maandag 28 december 2015 09:47 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet eens of ik dit nummer wel ken, zeker geen bekende van ze.![]()
Ik vind dit stiekem wel een mooie U2.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wel gewoon een hit in 2004/2005quote:Op maandag 28 december 2015 09:47 schreef Molurus het volgende:
Ik weet niet eens of ik dit nummer wel ken, zeker geen bekende van ze.
Ik vind het een slap aftreksel van Bad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, straks Portishead. Geen idee welk nummer dat is, maar Portishead is meestal wel ok.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Glorybox? Dat is wel zo'n beetje hun grootste hit denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 09:48 schreef Molurus het volgende:
Oh, straks Portishead. Geen idee welk nummer dat is, maar Portishead is meestal wel ok.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, dit is typisch zo'n niksig U2 nummer... het typische geluidje van the Edge, het typische geluid van de stem van Bono... voor de rest kabbelt het maar.quote:Op maandag 28 december 2015 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel gewoon een hit in 2004/2005
Ik vind het een slap aftreksel van Bad.
Dit is er niet 1 die blijft hangen, voor mij.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik ben slecht met namen van artiesten / nummers. Songteksten herken ik wel bijna altijd.quote:Op maandag 28 december 2015 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Glorybox? Dat is wel zo'n beetje hun grootste hit denk ik.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 09:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dit is typisch zo'n niksig U2 nummer... het typische geluidje van the Edge, het typische geluid van de stem van Bono... voor de rest kabbelt het maar.
Dit is er niet 1 die blijft hangen, voor mij.Prachtig nummer dit
![]()
So tired, of playing, playing with this bow and arrowquote:Op maandag 28 december 2015 09:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben slecht met namen van artiesten / nummers. Songteksten herken ik wel bijna altijd.
Ik vind dat best een goed liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohhhh, die!quote:Op maandag 28 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
So tired, of playing, playing with this bow and arrow
Ik vind dat best een goed liedje.
Ja, dat is echt wel een erg goed nummer. Heel bekend ook idd.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
The Boss, God
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dit is niks, tijd om me te douchen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op tijd terug zijn voor Portishead héquote:Op maandag 28 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niks, tijd om me te douchen.
Jammer dat niet Roads, maar Glorybox is ook prachtig...
Nu weer een echt Broes-plaatje, mehFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Moet wel een snelle worden, anders mis je Portishead.quote:Op maandag 28 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niks, tijd om me te douchen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Same here. Paar prachtige nummers gemaakt, maar veel is toch rechttoe-rechtaan-rockquote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Molurus het volgende:
Broes staat voor mij vrij hoog op de lijst van overrated artists.Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Is hij echt zo overrated? Ik heb er helemaal niets mee, maar ik heb niet het idee dat hij heel erg wordt opgehemeld (m.u.v. the boss als bijnaam).quote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Molurus het volgende:
Broes staat voor mij vrij hoog op de lijst van overrated artists.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kijk alleen maar hoe vaak hij in de lijst staat..quote:Op maandag 28 december 2015 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is hij echt zo overrated? Ik heb er helemaal niets mee, maar ik heb niet het idee dat hij heel erg wordt opgehemeld (m.u.v. the boss als bijnaam).Fitter. Happier. More productive
Liever Pokémon jaquote:Op maandag 28 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niks, tijd om me te douchen.![]()
Kijk eens. Rustig aan op het werk, ik kan lekker top 2000 luisteren en chillen!
My friends all drive horses![]()
Ga je mond spoelen. Bruce is juist onderrated. Madonna en Prince, die zijn pas overschatquote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Molurus het volgende:
Broes staat voor mij vrij hoog op de lijst van overrated artists.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Oh zo, ja veel fans.quote:Op maandag 28 december 2015 09:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kijk alleen maar hoe vaak hij in de lijst staat..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Haha, die bijnaam alleen al. Hoe veel artiesten zijn er nou die zo'n bijnaam hebben?quote:Op maandag 28 december 2015 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is hij echt zo overrated? Ik heb er helemaal niets mee, maar ik heb niet het idee dat hij heel erg wordt opgehemeld (m.u.v. the boss als bijnaam).
- the king of pop
- the king of rock n roll
- the boss (of what?)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Madonna, eens.quote:Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Bruce is juist onderrated. Madonna en Prince, die zijn pas overschat
Prince is nog best een aardige gitarist. (De meeste nummers van hem heb ik ook weinig mee.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Here the same.quote:Op maandag 28 december 2015 09:55 schreef PippenScottie het volgende:
Kijk eens. Rustig aan op het werk, ik kan lekker top 2000 luisteren en chillen!Make love, not war ☮![]()
Hij heet The Boss omdat hij altijd de loonstrookjes uitdeelde aan de bandledenquote:Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Haha, die bijnaam alleen al. Hoe veel artiesten zijn er nou die zo'n bijnaam hebben?
- the king of pop
- the boss (of what?)
Vraag dat aan de jeugd die tegenwoordig alles 'baas' noemtquote:Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Haha, die bijnaam alleen al. Hoe veel artiesten zijn er nou die zo'n bijnaam hebben?
- the king of pop
- the boss (of what?)![]()
![]()
Hier lekker vrij
Of ja thuiswerken
1050 Glory Box Portishead 1994
1049 The Worker Fischer-Z 1979
1048 Love Is All Roger Glover & Guests 1975
1047 Goodbye My Lover James Blunt 2005
1046 Don't Dream It's Over Crowded House 1987
1045 De Bom Doe Maar 1982
1044 Working On A Dream Bruce Springsteen 2008
1043 Going To A Town Rufus Wainwright 2007
1042 7 Seconds Youssou N'Dour & Neneh Cherry 1994
1041 Casser La Voix (Live) Patrick Bruel 1992
1040 My Sweet Lord George Harrison 1970
1039 Let It Go James Bay 2015![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag dat aan de jeugd die tegenwoordig alles 'baas' noemt![]()
![]()
Ja, daar is duidelijk sprake van inflatie.quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag dat aan de jeugd die tegenwoordig alles 'baas' noemtNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Na Crowded House ga ik proberen op te staan denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef D. het volgende:
1039 Let It Go James Bay 2015Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daar is 'lauw' ook positiefquote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag dat aan de jeugd die tegenwoordig alles 'baas' noemtkwam ik achter, toen ik vroeg of dat goed of slecht was.
quote:Op maandag 28 december 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is 'lauw' ook positiefkwam ik achter, toen ik vroeg of dat goed of slecht was.
Zo schijnt 'wreed' ook positief te kunnen zijn.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Eerst was alles hot, toen was alles cool, nu zitten ze er tusseninquote:Op maandag 28 december 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is 'lauw' ook positiefkwam ik achter, toen ik vroeg of dat goed of slecht was.
![]()
![]()
Dat soort dingen begrijp ik ook niet hoorquote:Op maandag 28 december 2015 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik vind dat ik mezelf best nog onder jeugd mag scharen![]()
1039 Let It Go James Bay 2015![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zo schijnt 'wreed' ook positief te kunnen zijn.Ja, lauw is het gewoon net niet voor mij.quote:Op maandag 28 december 2015 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst was alles hot, toen was alles cool, nu zitten ze er tusseninOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat was 20 jaar terug ook alquote:Op maandag 28 december 2015 10:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zo schijnt 'wreed' ook positief te kunnen zijn.![]()
![]()
1050 Glory Box Portishead 1994![]()
1049 The Worker Fischer-Z 1979![]()
1048 Love Is All Roger Glover & Guests 1975![]()
1047 Goodbye My Lover James Blunt 2005![]()
1046 Don't Dream It's Over Crowded House 1987![]()
1045 De Bom Doe Maar 1982![]()
1044 Working On A Dream Bruce Springsteen 2008![]()
1043 Going To A Town Rufus Wainwright 2007![]()
1042 7 Seconds Youssou N'Dour & Neneh Cherry 1994![]()
1041 Casser La Voix (Live) Patrick Bruel 1992![]()
1040 My Sweet Lord George Harrison 1970![]()
1039 Let It Go James Bay 2015
Twan zegt nog wel regelmatig cool als iets goed is. Wil je dat even doen? Is cool. Lennon heeft het ook al overgenomen.quote:Op maandag 28 december 2015 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst was alles hot, toen was alles cool, nu zitten ze er tussenin![]()
Omw horen we ook vaak.Make love, not war ☮![]()
Damn, is dat alweer zo lang geleden?quote:
Ik hou die hipster-praat niet zo heel erg bij.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
1050 Glory Box Portishead 1994![]()
1047 Goodbye My Lover James Blunt 2005![]()
1046 Don't Dream It's Over Crowded House 1987![]()
1045 De Bom Doe Maar 1982![]()
1044 Working On A Dream Bruce Springsteen 2008![]()
1043 Going To A Town Rufus Wainwright 2007![]()
1042 7 Seconds Youssou N'Dour & Neneh Cherry 1994![]()
1041 Casser La Voix (Live) Patrick Bruel 1992![]()
1039 Let It Go James Bay 2015
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Mijn collega van 20 destijds zei over een feestje waar hij was geweest, dat het echt lauw was.quote:Op maandag 28 december 2015 10:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat soort dingen begrijp ik ook niet hoor
En ik vind dat ik mezelf best nog onder jeugd mag scharen
Waarop ik letterlijk zei: Was het dan wel of niet leuk?
Ik voelde me nog nooit zo oud![]()
Ik deed het toen ook herinner ik mequote:Op maandag 28 december 2015 10:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Damn, is dat alweer zo lang geleden?
Ik hou die hipster-praat niet zo heel erg bij.![]()
![]()
Hoort mi wel in de top2000 en niet omdat hij dood is. Is een lekker nummerquote:Op maandag 28 december 2015 10:03 schreef PippenScottie het volgende:
Volgend jaar op Easybeats stemmen dus.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Kapot is de laatste die ik hoorde.quote:Op maandag 28 december 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega van 20 destijds zei over een feestje waar hij was geweest, dat het echt lauw was.
Iets kan 'kapot' leuk zijn. Dan is het dus erg leuk.My friends all drive horses![]()
Ohja, 'Chill' hoor ik ook nog wel als vervanger van cool.quote:Op maandag 28 december 2015 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan zegt nog wel regelmatig cool als iets goed is. Wil je dat even doen? Is cool. Lennon heeft het ook al overgenomen.![]()
Omw horen we ook vaak.
Niemand zegt meer 'gaaf' in elk geval.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kaasgaaf...quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, 'Chill' hoor ik ook nog wel als vervanger van cool.
Niemand zegt meer 'gaaf' in elk geval.![]()
Ik voorspel de volgende alvastquote:Op maandag 28 december 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega van 20 destijds zei over een feestje waar hij was geweest, dat het echt lauw was.
"Zo he, dat was echt fris"
![]()
Ah bedankt voor de tip, scheelt mij weer een genant moment.quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kapot is de laatste die ik hoorde.
Iets kan 'kapot' leuk zijn. Dan is het dus erg leuk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik wel hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niemand zegt meer 'gaaf' in elk geval.![]()
Mijn nieuwe drone is vet gaaf speelgoed.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Of, damn dat was benauwd.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voorspel de volgende alvast
"Zo he, dat was echt fris"
Een kapot gênant moment.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip, scheelt mij weer een genant moment.My friends all drive horses![]()
Geluid gaat harder. Hopelijk beginnen we dit uur met een niet al te boeiend plaatje. De stofzuiger moet er door
Ben jij boven de 25, dan ben jij gewoon van die generatie.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik wel hoor.![]()
Mijn nieuwe drone is vet gaaf speelgoed.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Pittig kapselquote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef cafca het volgende:
Laatste hipster term hier in huis is "pittig"
"Pittig leuk", "pittig moeilijk"....![]()
Psssst, Portishead. Beste plaat van dit uur schat ik.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid gaat harder. Hopelijk beginnen we dit uur met een niet al te boeiend plaatje. De stofzuiger moet er doorNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja die hoor ik ook vaak van vrienden.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef cafca het volgende:
"Pittig leuk", "pittig moeilijk"....Ik betrap me er zelf ook soms op.
Ik zeg moeilijk vaak moeilijk.
Dat zijn dan pittige tijden voor je.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef cafca het volgende:
"Pittig leuk", "pittig moeilijk"....
Het leven is een zure bom...![]()
Portishead hè.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid gaat harder. Hopelijk beginnen we dit uur met een niet al te boeiend plaatje. De stofzuiger moet er doorOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zeg het zelf ook nooit meer. Ik heb het vervangen door tof.quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, 'Chill' hoor ik ook nog wel als vervanger van cool.
Niemand zegt meer 'gaaf' in elk geval.
Make love, not war ☮![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid gaat harder. Hopelijk beginnen we dit uur met een niet al te boeiend plaatje. De stofzuiger moet er door![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn dan pittige tijden voor je.
![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Flopshow.quote:
Ik zal ze effe zeggen dat die stofzuiger op moet schieten.
Ja, ik ben ook wel van tof.quote:Op maandag 28 december 2015 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf ook nooit meer. Ik heb het vervangen door tof.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
*Uccie gaat naar de winkelquote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip, scheelt mij weer een genant moment.
"Meneer, mijn Sonos is kapot"
*winkelbediende: "Ja, lauw he"
![]()
*mopper*quote:Op maandag 28 december 2015 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben jij boven de 25, dan ben jij gewoon van die generatie.
Ik word oud.
Het leven is een dooie musquote:Op maandag 28 december 2015 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn dan pittige tijden voor je.
Als je nou aanbiedt om zelf na Portishead te stofzuigen, gaat ie misschien uit.quote:Op maandag 28 december 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flopshow.
Ik zal ze effe zeggen dat die stofzuiger op moet schieten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 28 december 2015 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf ook nooit meer. Ik heb het vervangen door tof.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
*Uccie gaat naar de winkel
![]()
Ik heb liever een Sonezel.
Ah, de stofzuiger is precies op tijd uit. JUICHEN
Een van de weinige goede Portishead nummers
Pornomuziek
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
ik hap nietquote:Op maandag 28 december 2015 10:08 schreef laxus13 het volgende:
Een van de weinige goede Portishead nummers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Win!quote:Op maandag 28 december 2015 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
*Uccie gaat naar de winkel
Totale*quote:
Dit is wel een beetje een pornoplaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch is het zoquote:
Broekje al uit Mexi?For you, there'll be no more crying.
Ik twijfelde.quote:Op maandag 28 december 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totale*
Dit is wel een beetje een pornoplaat.![]()
Die is net aan juist.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker op je werkquote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef Molurus het volgende:
Er gaat niks boven naakt naar de top 2000 luisteren.
Gelukkig een weekje vrij, maar gezien de bezetting zou het nog best gekund hebben.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Geven, ook zo'n term...quote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef cafca het volgende:
Ik ben geef fan, maar dit is best een aardig liedje.![]()
![]()
De helft van de liedjes is ook naakt ingezongen, dus dat zal het gevoel wel versterkenquote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef Molurus het volgende:
Er gaat niks boven naakt naar de top 2000 luisteren.![]()
Raken klinkt beter dan geven.quote:
Mooi het einde dit jaar WEL in z'n waarde gelaten
Ik vind 'fan' nogal eens misbruikt wordenquote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef cafca het volgende:
Ik ben geef fan, maar dit is best een aardig liedje.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn vast collega's die dat waarderenIk ben ook vrij, maar als ik de bezetting bij ons naga, dan lijkt het me geen goed idee.quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gelukkig een weekje vrij, maar gezien de bezetting zou het nog best gekund hebben.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, the Bangles hebben echt een trend gezet.quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef cafca het volgende:
[..]
De helft van de liedjes is ook naakt ingezongen, dus dat zal het gevoel wel versterkenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik ben wel echt fan denk ik. Portishead is de enige groep die geen slecht liedje heeft wat mij betreft.quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'fan' nogal eens misbruikt worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was Glorybox eigenlijk een hit, destijds?
Kan hem me niet als top 40 nummer herinneren.My friends all drive horses![]()
Wakker geworden met Portishead
Ik wist niet eens dat ze erin stonden![]()
![]()
Uiteraard wel veel te laag
Robert Moog died for our synths![]()
4minuutjes op de trein wachten...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt goede muziek komt maar zelden in de top 40 terecht.quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Kan hem me niet als top 40 nummer herinneren.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Kan hem me niet als top 40 nummer herinneren.volgens mij wel, ik kan wel herinneren dat die clip bij MTV (omdat die muziek draaide) veel voorbij kwam.
Vorig jaar ook al, toen verneukten ze het einde, daar klaagden wij nog over.quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef Gehenna het volgende:
Wakker geworden met Portishead
Ik wist niet eens dat ze erin stonden![]()
![]()
Uiteraard wel veel te laag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmz..... nehquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Glory box 1995 04-03-1995 31 4quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Kan hem me niet als top 40 nummer herinneren.
Aldus wikipedia. Heel bescheiden hit dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
So Long vind ik wel oke, maar dit vind ik niet veel.quote:
In andere termen, ik geloof niet dat ik graag mijn radio op...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat nummer dat Rowwen Hèze gecovered heeft mag er van hun wel in...quote:Op maandag 28 december 2015 10:14 schreef cafca het volgende:
Lang niet de beste van Fischer-Z, maar wel lekker![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, toen verneukten ze het einde, daar klaagden wij nog over.
Helemaal verdrongen uit mijn geheugen (of toch nog niet helemaal wakker)
Dit is denk ik wel mijn favoriet van Fsicher Z, al ken ik lang niet alles
Ik ken alleen deze en So Long.quote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef laxus13 het volgende:
Dit is denk ik wel mijn favoriet van Fsicher Z, al ken ik lang niet allesOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heeft de tand des tijds meer dan goed doorstaan.quote:Op maandag 28 december 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Glory box 1995 04-03-1995 31 4
Aldus wikipedia. Heel bescheiden hit dus
Ik durf niet op te zoeken wat wel grote hits waren in 1995. Leuke jeugdherinneringen, maar wel ultieme bagger waarschijnlijk.My friends all drive horses![]()
Limboquote:Op maandag 28 december 2015 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat nummer dat Rowwen Hèze gecovered heeft mag er van hun wel in...![]()
![]()
Heb nog 2 lps hier liggen maar nog niet beluisterdquote:
Oh de band is geweldig, maar het werd wat gebrekkig aangekondigdquote:
https://nl.wikipedia.org/(...)andse_Top_40_in_1995quote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heeft de tand des tijds meer dan goed doorstaan.
Ik durf niet op te zoeken wat wel grote hits waren in 1995. Leuke jeugdherinneringen, maar wel ultieme bagger waarschijnlijk.
Alle nummer 1 hits... nog niet eens zo'n slechte liedjes, het kan erger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat geldt voor best wat nummersquote:Op maandag 28 december 2015 10:16 schreef Terreros85 het volgende:
Buiten de Top 2000 heb ik dit nummer nog nooit gehoord![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 10:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh de band is geweldig, maar het werd wat gebrekkig aangekondigdquote:![]()
Dat bedacht ik me net, toen ik Charly Lownoise etc hoorde, we klagen wel over de Biebers enzo, maar dat gaat natuurlijk nooit de tand des tijds doorstaan. Als ik 20 jr geleden een lijstje had moeten maken was het ook alleen maar TakeThat, Boyzone etc geweest, maar die halen voor mij niet eens de longlist tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heeft de tand des tijds meer dan goed doorstaan.
Ik durf niet op te zoeken wat wel grote hits waren in 1995. Leuke jeugdherinneringen, maar wel ultieme bagger waarschijnlijk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lekker vrolijk
Going Deaf for a living, limbo, Marliese,..quote:Op maandag 28 december 2015 10:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heb nog 2 lps hier liggen maar nog niet beluisterd![]()
![]()
![]()
Heeft zich de dood in gerapt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boemlauw zelfsquote:Op maandag 28 december 2015 10:17 schreef Molurus het volgende:
De clip hierbij was wel vet gaaf cool lauw.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja, dat ging rap....quote:Op maandag 28 december 2015 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft zich de dood in gerapt.![]()
Oh deze vind ik wel zo vreselijk
Dan nog liever die nummer 1 hit van hem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Koning! Eindbaas!quote:
Zag hem voor het eerst bij een Deep Purple concert waarin ze ook de Concerto speelden en allemaal bevriende artiesten meenamen.
Dio zong een metal versie van Love is All en het was ultiem genot.
Ik vind dit mooi
James CuntFor you, there'll be no more crying.
Ik trek een blik kots open![]()
![]()
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Alhoewel het natuurlijk een vreselijk zeiknummer is.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb ik 'm gevonden....ben ik eindelijk de enige die iets mooi vind
We hebben allemaal wel ergens zo'n CD waar we niet trots op zijn.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
No Bravery is wel echt een heel mooi nummer.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Blunt, zo mooi![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zelfs de besten maken foutjes... zie Tonight, dus het is je vergeven.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb de 2 die erna komen ook hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 10:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel ergens zo'n CD waar we niet trots op zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Toen vond ik z'n eerste nog wel leuk ja (op basis daarvan kocht ik deze CDquote:Op maandag 28 december 2015 10:22 schreef zorro28 het volgende:
Ik vond dit al kut toen ik 10 was, nu nog steeds), maar dit vond ik meteen een draak van jewelste.
Die kans lijkt me best grootquote:Op maandag 28 december 2015 10:21 schreef Uccie het volgende:
Heb ik 'm gevonden....ben ik eindelijk de enige die iets mooi vindWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Tonight (van Bowie) heb ik ookquote:Op maandag 28 december 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs de besten maken foutjes... zie Tonight, dus het is je vergeven.![]()
Net zo'n kutstem als die passenger en die zal ook nog we komenWhen I was a child I had a fever.
Dit album heb ik ook
Inderdaad... al heb ik hem inmiddels weggegeven.quote:Op maandag 28 december 2015 10:23 schreef Spies het volgende:
[..]
Ik ook.Staat mooi tussen Blonde Redhead en Boards of Canada in.
Prachtige intro
Die stem vind ik erger.quote:Op maandag 28 december 2015 10:23 schreef Homdeck het volgende:
Net zo'n kutstem als die passenger en die zal ook nog we komenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
7 seconds nog straks, daarmee hebben we dit uur wel weer gehad wat mij betreft.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Intro verneuktThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het eerste singletje dat ik op cd kochtquote:Op maandag 28 december 2015 10:24 schreef Molurus het volgende:
7 seconds nog straks, daarmee hebben we dit uur wel weer gehad wat mij betreft.
Misschien net zo zoetsappig als James Blunt maar een stuk ouder. Dus leuker
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Tuurlijk wel. Die is ook wel effe wat beter dan dit.quote:Op maandag 28 december 2015 10:24 schreef Olga het volgende:
Crowded House
Message to my girl staat er zeker niet in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, maar dat is Split Enz.quote:Op maandag 28 december 2015 10:24 schreef Olga het volgende:
Crowded House
Message to my girl staat er zeker niet in?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het is nooit een goed idee om op basis van één nummer die je kent van een artiest een cd te kopenquote:Op maandag 28 december 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen vond ik z'n eerste nog wel leuk ja (op basis daarvan kocht ik deze CD), maar dit vond ik meteen een draak van jewelste.
![]()
![]()
Neil heeft niet zo'n zeikstem, als James die ook niet had gehad was ie best goed geweest.quote:Op maandag 28 december 2015 10:24 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien net zo zoetsappig als James Blunt maar een stuk ouder. Dus leuker
Ja, dat heb ik gezegd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heerlijke gitaarsoundThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik wist niet of jij dat wist.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De verbeterde versie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zoetsappige stoort me niet eens zo, alleen die stem....quote:Op maandag 28 december 2015 10:24 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien net zo zoetsappig als James Blunt maar een stuk ouder. Dus leukerWhen I was a child I had a fever.
Mijn eerste singletje was Musical Youth - Pass the Dutchie.quote:Op maandag 28 december 2015 10:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het eerste singletje dat ik op cd kocht
Getuige de mensen die destijds een Metallica album kochten op basis van Nothing else matters.quote:Op maandag 28 december 2015 10:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is nooit een goed idee om op basis van één nummer die je kent van een artiest een cd te kopenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Of Pornograffiti vanwege More Than Words.quote:Op maandag 28 december 2015 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Getuige de mensen die destijds een Metallica album kochten op basis van Nothing else matters.
Ohjaquote:Op maandag 28 december 2015 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of Pornograffiti vanwege More Than Words.
Nooit een fan geweest, maar dit nummer is toch wel een stukje nederlandse muziekgeschiedenis.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
De Bom![]()
Die heb ik ook gehad.quote:Op maandag 28 december 2015 10:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mijn eerste singletje was Musical Youth - Pass the Dutchie.
Mijn eerste was "We've Got the Whole world in our hands" van Paper Lace en Nothingham Forest![]()
![]()
Over overgewaardeerd gesproken, Oasis staat eigenlijk best met weinig in de lijst.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Had wel meer dan drie keer kunnen zijn iddquote:Op maandag 28 december 2015 10:28 schreef Uccie het volgende:
Over overgewaardeerd gesproken, Oasis staat eigenlijk best met weinig in de lijst.![]()
Dan werk je te hard.quote:Op maandag 28 december 2015 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Voor een werkende is jullie tempo niet te volgen.
Het is ook wel zoquote:Op maandag 28 december 2015 10:30 schreef Molurus het volgende:
Volgend uur the gayest song ever made, volgens Peter Griffin.![]()
![]()
Ik kan deze man niet zo goed verstaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Broes
It's alright, I know it's right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |