quote:Op maandag 28 december 2015 09:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Ich bin wie du niet gehoord...mijn SONOS is halverwege de nacht uitgegaan en ik werd pas 6u wakker
Ja, ik ga mijn geld terugeisenquote:
Het is wachten op No Limitquote:Op maandag 28 december 2015 09:29 schreef Molurus het volgende:
Pfff, is dit het zeikuurtje? Ff lijst checken.
Die vind ik net als deze ook best mooiquote:Op maandag 28 december 2015 09:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Staat er helaas ook in, zie ik net.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 28 december 2015 09:30 schreef livelink het volgende:
OMG, ik wil nu allemaal cynische opmerkingen plaatsen, maar cynisme is de kanker van de samenleving heb ik net geleerd
quote:Op maandag 28 december 2015 09:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Ich bin wie du niet gehoord...mijn SONOS is halverwege de nacht uitgegaan en ik werd pas 6u wakker
Jij was er ook nietquote:
Och, ik kan ook best genieten van een goede balad... hoewel Nederlandstalig absoluut niet mijn ding is.quote:Op maandag 28 december 2015 09:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die vind ik net als deze ook best mooi
Ja, ik vond mijn slaap belangrijker.quote:
Ik niet, maar daardoor ga ik zo wel ff op de bank liggenquote:Op maandag 28 december 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vond mijn slaap belangrijker.
Ah, muziek.
Ik heb normaal ook niet veel met Nederlandstalige ballads maar net die 2 vind ik wel mooiquote:Op maandag 28 december 2015 09:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Och, ik kan ook best genieten van een goede balad... hoewel Nederlandstalig absoluut niet mijn ding is.
Maar balads zijn meestal muzikaal gezien niet zo heel interessant. Het draait vrijwel altijd om een sentimentele tekst, en als die niet raakt dan blijft er vrij weinig over. Er zijn niet veel balads in de T2K die ik echt leuk vind om te horen, en er staan er belachelijk veel in.
Heb je een kamer voor me vrij?quote:Op maandag 28 december 2015 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag komen waar, wanneer en zoals jij zelf wilt...
Ik zoek niets.quote:
BlokGod.quote:Op maandag 28 december 2015 09:12 schreef Pino112 het volgende:
Voor de Blokhuis-fans:
Interview over zijn nieuwe Radio 2-programma: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/december/Blokhuis.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |