Wel lekker warm...quote:Op maandag 28 december 2015 09:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat krijg je als man de hele dag op de PlayStation zit en ik op de laptop
elk jaar ja, maar dat komt omdat ik de top niet uit wil zettenquote:
en met Noa erbij krijg ik er af en toe opvliegers van door de warmtequote:
wij nemen het elk jaar op en op 1 januari beginnen we met kijken..quote:Op maandag 28 december 2015 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
elk jaar ja, maar dat komt omdat ik de top niet uit wil zetten
Geen doorgesnoven vent deze ochtendquote:Op maandag 28 december 2015 09:22 schreef Molurus het volgende:
Niet dat er veel beweegt op de stream.
Gisterochtendquote:Op maandag 28 december 2015 09:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb ik een doorgesnoven vent gemist ergens?
Hebben ze hem eruit gezet, of was ie aan het doorhakken op alle nummers inclusief balads?quote:
Die van Sting is zaaddodend.quote:Op maandag 28 december 2015 09:24 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit niet geweldig. Haar versie van Fields of Gold vind ik wel 1000 x beter dan die van Sting. Maar dat was ook niet zo moeilijk. Alles is beter dan Sting.
Hij mocht daar gewoon uren staan te schudden, iedereen die in de buurt zat voelde zich er nogal ongemakkelijk bijquote:Op maandag 28 december 2015 09:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hebben ze hem eruit gezet, of was ie aan het doorhakken op alle nummers inclusief balads?
Heeft ze iets doms gezegd?quote:Op maandag 28 december 2015 09:25 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dan Uccie niet meer durft terug te komen
Belofte....Zie TTquote:
Ik heb Ich bin wie du niet gehoord...mijn SONOS is halverwege de nacht uitgegaan en ik werd pas 6u wakkerquote:Op maandag 28 december 2015 09:25 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dan Uccie niet meer durft terug te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |