Dat was 20 jaar terug ook alquote:Op maandag 28 december 2015 10:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zo schijnt 'wreed' ook positief te kunnen zijn.
Twan zegt nog wel regelmatig cool als iets goed is. Wil je dat even doen? Is cool. Lennon heeft het ook al overgenomen.quote:Op maandag 28 december 2015 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst was alles hot, toen was alles cool, nu zitten ze er tussenin
Damn, is dat alweer zo lang geleden?quote:
Mijn collega van 20 destijds zei over een feestje waar hij was geweest, dat het echt lauw was.quote:Op maandag 28 december 2015 10:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat soort dingen begrijp ik ook niet hoor
En ik vind dat ik mezelf best nog onder jeugd mag scharen
Ik deed het toen ook herinner ik mequote:Op maandag 28 december 2015 10:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Damn, is dat alweer zo lang geleden?
Ik hou die hipster-praat niet zo heel erg bij.
Hoort mi wel in de top2000 en niet omdat hij dood is. Is een lekker nummerquote:Op maandag 28 december 2015 10:03 schreef PippenScottie het volgende:
Volgend jaar op Easybeats stemmen dus.
Kapot is de laatste die ik hoorde.quote:Op maandag 28 december 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega van 20 destijds zei over een feestje waar hij was geweest, dat het echt lauw was.
Waarop ik letterlijk zei: Was het dan wel of niet leuk?
Ik voelde me nog nooit zo oud![]()
Ohja, 'Chill' hoor ik ook nog wel als vervanger van cool.quote:Op maandag 28 december 2015 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan zegt nog wel regelmatig cool als iets goed is. Wil je dat even doen? Is cool. Lennon heeft het ook al overgenomen.![]()
Omw horen we ook vaak.
Kaasgaaf...quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, 'Chill' hoor ik ook nog wel als vervanger van cool.
Niemand zegt meer 'gaaf' in elk geval.
Ik voorspel de volgende alvastquote:Op maandag 28 december 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega van 20 destijds zei over een feestje waar hij was geweest, dat het echt lauw was.
Waarop ik letterlijk zei: Was het dan wel of niet leuk?
Ik voelde me nog nooit zo oud![]()
Ah bedankt voor de tip, scheelt mij weer een genant moment.quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kapot is de laatste die ik hoorde.
Iets kan 'kapot' leuk zijn. Dan is het dus erg leuk.
Ik wel hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of, damn dat was benauwd.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voorspel de volgende alvast
"Zo he, dat was echt fris"
Een kapot gênant moment.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip, scheelt mij weer een genant moment.
Ben jij boven de 25, dan ben jij gewoon van die generatie.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik wel hoor.![]()
Mijn nieuwe drone is vet gaaf speelgoed.
Pittig kapselquote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef cafca het volgende:
Laatste hipster term hier in huis is "pittig"
"Pittig leuk", "pittig moeilijk"....
Psssst, Portishead. Beste plaat van dit uur schat ik.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid gaat harder. Hopelijk beginnen we dit uur met een niet al te boeiend plaatje. De stofzuiger moet er door
Ja die hoor ik ook vaak van vrienden.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef cafca het volgende:
Dat zijn dan pittige tijden voor je.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef cafca het volgende:
Portishead hè.quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geluid gaat harder. Hopelijk beginnen we dit uur met een niet al te boeiend plaatje. De stofzuiger moet er door
Ik zeg het zelf ook nooit meer. Ik heb het vervangen door tof.quote:Op maandag 28 december 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, 'Chill' hoor ik ook nog wel als vervanger van cool.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2015 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn dan pittige tijden voor je.
Het leven is een zure bom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |