Glorybox? Dat is wel zo'n beetje hun grootste hit denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 09:48 schreef Molurus het volgende:
Oh, straks Portishead. Geen idee welk nummer dat is, maar Portishead is meestal wel ok.
Ja, dit is typisch zo'n niksig U2 nummer... het typische geluidje van the Edge, het typische geluid van de stem van Bono... voor de rest kabbelt het maar.quote:Op maandag 28 december 2015 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel gewoon een hit in 2004/2005
Ik vind het een slap aftreksel van Bad.
Ik ben slecht met namen van artiesten / nummers. Songteksten herken ik wel bijna altijd.quote:Op maandag 28 december 2015 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Glorybox? Dat is wel zo'n beetje hun grootste hit denk ik.
quote:Op maandag 28 december 2015 09:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dit is typisch zo'n niksig U2 nummer... het typische geluidje van the Edge, het typische geluid van de stem van Bono... voor de rest kabbelt het maar.
Dit is er niet 1 die blijft hangen, voor mij.
So tired, of playing, playing with this bow and arrowquote:Op maandag 28 december 2015 09:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben slecht met namen van artiesten / nummers. Songteksten herken ik wel bijna altijd.
Ohhhh, die!quote:Op maandag 28 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
So tired, of playing, playing with this bow and arrow
Ik vind dat best een goed liedje.
Op tijd terug zijn voor Portishead héquote:Op maandag 28 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niks, tijd om me te douchen.
Moet wel een snelle worden, anders mis je Portishead.quote:Op maandag 28 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Same here. Paar prachtige nummers gemaakt, maar veel is toch rechttoe-rechtaan-rockquote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Molurus het volgende:
Broes staat voor mij vrij hoog op de lijst van overrated artists.
Is hij echt zo overrated? Ik heb er helemaal niets mee, maar ik heb niet het idee dat hij heel erg wordt opgehemeld (m.u.v. the boss als bijnaam).quote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Molurus het volgende:
Kijk alleen maar hoe vaak hij in de lijst staat..quote:Op maandag 28 december 2015 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is hij echt zo overrated? Ik heb er helemaal niets mee, maar ik heb niet het idee dat hij heel erg wordt opgehemeld (m.u.v. the boss als bijnaam).
Liever Pokémon jaquote:Op maandag 28 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga je mond spoelen. Bruce is juist onderrated. Madonna en Prince, die zijn pas overschatquote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Molurus het volgende:
Oh zo, ja veel fans.quote:Op maandag 28 december 2015 09:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kijk alleen maar hoe vaak hij in de lijst staat..
Haha, die bijnaam alleen al. Hoe veel artiesten zijn er nou die zo'n bijnaam hebben?quote:Op maandag 28 december 2015 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is hij echt zo overrated? Ik heb er helemaal niets mee, maar ik heb niet het idee dat hij heel erg wordt opgehemeld (m.u.v. the boss als bijnaam).
Madonna, eens.quote:Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Bruce is juist onderrated. Madonna en Prince, die zijn pas overschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |