Geven, ook zo'n term...quote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef cafca het volgende:
Ik ben geef fan, maar dit is best een aardig liedje.
De helft van de liedjes is ook naakt ingezongen, dus dat zal het gevoel wel versterkenquote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef Molurus het volgende:
Er gaat niks boven naakt naar de top 2000 luisteren.
Raken klinkt beter dan geven.quote:
Ik vind 'fan' nogal eens misbruikt wordenquote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef cafca het volgende:
Ik ben geef fan, maar dit is best een aardig liedje.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn vast collega's die dat waarderen
Ik ben ook vrij, maar als ik de bezetting bij ons naga, dan lijkt het me geen goed idee.quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gelukkig een weekje vrij, maar gezien de bezetting zou het nog best gekund hebben.
Ja, the Bangles hebben echt een trend gezet.quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef cafca het volgende:
[..]
De helft van de liedjes is ook naakt ingezongen, dus dat zal het gevoel wel versterken
Ik ben wel echt fan denk ik. Portishead is de enige groep die geen slecht liedje heeft wat mij betreft.quote:Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'fan' nogal eens misbruikt worden
Echt goede muziek komt maar zelden in de top 40 terecht.quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Was Glorybox eigenlijk een hit, destijds?
Kan hem me niet als top 40 nummer herinneren.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar ook al, toen verneukten ze het einde, daar klaagden wij nog over.quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef Gehenna het volgende:
Wakker geworden met Portishead
Ik wist niet eens dat ze erin stonden![]()
![]()
Uiteraard wel veel te laag
Hmz..... nehquote:
Glory box 1995 04-03-1995 31 4quote:Op maandag 28 december 2015 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
So Long vind ik wel oke, maar dit vind ik niet veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |