Dat nummer dat Rowwen Hèze gecovered heeft mag er van hun wel in...quote:Op maandag 28 december 2015 10:14 schreef cafca het volgende:
Lang niet de beste van Fischer-Z, maar wel lekker
quote:Op maandag 28 december 2015 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, toen verneukten ze het einde, daar klaagden wij nog over.
Ik ken alleen deze en So Long.quote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef laxus13 het volgende:
Dit is denk ik wel mijn favoriet van Fsicher Z, al ken ik lang niet alles
Heeft de tand des tijds meer dan goed doorstaan.quote:Op maandag 28 december 2015 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Glory box 1995 04-03-1995 31 4
Aldus wikipedia. Heel bescheiden hit dus
Limboquote:Op maandag 28 december 2015 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat nummer dat Rowwen Hèze gecovered heeft mag er van hun wel in...
Heb nog 2 lps hier liggen maar nog niet beluisterdquote:
Oh de band is geweldig, maar het werd wat gebrekkig aangekondigdquote:
https://nl.wikipedia.org/(...)andse_Top_40_in_1995quote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heeft de tand des tijds meer dan goed doorstaan.
Ik durf niet op te zoeken wat wel grote hits waren in 1995. Leuke jeugdherinneringen, maar wel ultieme bagger waarschijnlijk.
Dat geldt voor best wat nummersquote:Op maandag 28 december 2015 10:16 schreef Terreros85 het volgende:
Buiten de Top 2000 heb ik dit nummer nog nooit gehoord
quote:Op maandag 28 december 2015 10:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh de band is geweldig, maar het werd wat gebrekkig aangekondigd
quote:
Dat bedacht ik me net, toen ik Charly Lownoise etc hoorde, we klagen wel over de Biebers enzo, maar dat gaat natuurlijk nooit de tand des tijds doorstaan. Als ik 20 jr geleden een lijstje had moeten maken was het ook alleen maar TakeThat, Boyzone etc geweest, maar die halen voor mij niet eens de longlist tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heeft de tand des tijds meer dan goed doorstaan.
Ik durf niet op te zoeken wat wel grote hits waren in 1995. Leuke jeugdherinneringen, maar wel ultieme bagger waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |