SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pik en Piemelquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:33 schreef Nizno het volgende:
Er zet iemand nu sick en niemon op.... tijd om op bed te gaan geloof ik
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja sorry dat gevoel heb ik ook.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vervelendste Cats notering in de lijst denk ik. Al moet hij strijden met Vaya Con Dios[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ik snap nooit waarom er 100 nummers van The Cats in de lijst staan. Dat kan je ook wel met twee nummers af.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lea, One Way Wind en Marian voldoen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap nooit waarom er 100 nummers van The Cats in de lijst staan. Dat kan je ook wel met twee nummers af.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tweede Kerstdag zit er ook op, ben gesloopt.
Even paar uurtjes nog chillen met Top 2000 (en een beetje NBA)My friends all drive horses![]()
ja dat moet ik niet te vaak zeggen want dan gooi ik het er ook per ongeluk uit als ik bij de kleine neefje en nichtje ben....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vol door het slotjequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou hij krimpt wel een beetje de laatste tijd hoor.... echt een cultuurbarbaar die.
Ja, cultuurtechnisch valt er nog wat te verbeteren.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Vandaag al 6 nrs gehad ofzo, overkill.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap nooit waarom er 100 nummers van The Cats in de lijst staan. Dat kan je ook wel met twee nummers af.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Babyboomers vinden dit blijkbaar mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap nooit waarom er 100 nummers van The Cats in de lijst staan. Dat kan je ook wel met twee nummers af.![]()
Dit is wel echt top 2000 erfgoed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Terwijl het nog vrij schone woorden voor het mannelijk geslacht zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat moet ik niet te vaak zeggen want dan gooi ik het er ook per ongeluk uit als ik bij de kleine neefje en nichtje ben....
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja ik kan door de slotjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vol door het slotje
Ja, cultuurtechnisch valt er nog wat te verbeteren.
En ach, ze werkt gewoon overdag door de week 40 uur dus ik heb af en toe nog mn rust
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zit er ook redelijk doorheen, wil Top 2000 a Go Go nog kijken maar ik zie dat er te veel leuks wordt gedraaid de komende uren. Waarom ik die liedjes niet op Spotify draai weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Tweede Kerstdag zit er ook op, ben gesloopt.
Even paar uurtjes nog chillen met Top 2000 (en een beetje NBA)![]()
Dit valt onder monumentenzorg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Babyboomers vinden dit blijkbaar mooi.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dus dat probleem lost zich vanzelf op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Babyboomers vinden dit blijkbaar mooi.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Overigens is het een schandaal dat ze daar bier in bekers schenkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik vind Prince ook niet echt heel goed, alleen Purple Rain is een redelijk goed nummer maar de rest?![]()
Kunnen we het weer inruilen tegen Justin Bieber en One Directionquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Keselo het volgende:
De mensen die hier op stemmen zijn toch bijna dood, komt goed mensen.
Onderweg in de auto naar huis pak ik toch ff de Cats mee, gelukkig.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Raspberry Beretquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik vind Prince ook niet echt heel goed, alleen Purple Rain is een redelijk goed nummer maar de rest?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Allemaal inteelt naar nieuwe generaties stemmers toch daar?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef Keselo het volgende:
De mensen die hier op stemmen zijn toch bijna dood, komt goed mensen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Omdat je ze samen met ons wil beluisteren!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er ook redelijk doorheen, wil Top 2000 a Go Go nog kijken maar ik zie dat er te veel leuks wordt gedraaid de komende uren. Waarom ik die liedjes niet op Spotify draai weet ik niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ja klopt, ze hebben ook al een rijmelarijmgedichtje voor neuken inmiddels dus op zich zou het moeten kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl het nog vrij schone woorden voor het mannelijk geslacht zijnOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Justin Bieber staat er met 2 nieuwe kutnummers inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we het weer inruilen tegen Justin Bieber en One Direction![]()
![]()
We nemen alle aGogo's op en kijken die in januari.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit er ook redelijk doorheen, wil Top 2000 a Go Go nog kijken maar ik zie dat er te veel leuks wordt gedraaid de komende uren. Waarom ik die liedjes niet op Spotify draai weet ik niet.My friends all drive horses![]()
Wat is toch die palingsound? Zelfs als je dit nog nooit hebt gehoord hoor je van een kilometer dat dit uit Volendam komt...maar ik kan er mijn vinger niet opleggen waarom...![]()
Over 20 jaar zijn we van dit soort muziek af idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus dat probleem lost zich vanzelf op.![]()
![]()
Lady Madonna is lekker.
En dan bedoel ik niet Ciccone.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op 1 jaar na de laagste notering ooit"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is nog wel leuk voor een BeatlesnummerThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
En Lady Madonna!
Fijne Beatles
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Is daar iets mis mee dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Allemaal inteelt naar nieuwe generaties stemmers toch daar?
Mijn vader zegt altijd: neef en nicht, dat vrijt licht.![]()
Ik vind Yellow Submarine leukerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Dit is nog wel leuk voor een BeatlesnummerDie komt ook zo
![]()
![]()
Alweer de Kets en de Bietels na elkaar, jij moet een gelukkig mens zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pics van je nichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan.
Mijn vader zegt altijd: neef en nicht, dat vrijt licht.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Yellow Submarinequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik vind Yellow Submarine leukerDie komt ook zo
![]()
![]()
Ha op tijd voor de Bietels
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat vind ik het minste nummer op hun beste plaat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:38 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik vind Yellow Submarine leukerDie komt ook zo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie is er ooit in The Tavern geweest?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ken eigenlijk geen een slecht nummer van The Beatles
Oh wacht toch wel, Revolution 9
Yellow Submarine vind ik ook zo'n nummer dat ze ook gewoon niet hadden hoeven schrijven.Un dann rettet kein Kavallerie,
Revolution 9quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
Wild Honey Pie is ook walgelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nine, Nine, Nine..quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
En bedankt hè, die blijft hangenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
All You Need Is Love en Hello Goodbye kunnen écht niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
Voor alle andere nummers gaat het broekje uit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Obladi Obladaquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef laxus13 het volgende:
Oh wacht toch wel, Revolution 9De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Aaah dit is heerlijkThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rikki Don't Lose That Number had er in moeten blijven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die vind ik best leukquote:
Je band naar een vibrator vernoemen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Het volgende nummer ga ik even fijn muten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aruba, jamaica, oh I wanna..
ow wacht.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het opbieden van Paul en John tijdens de White sessions was echt walgelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik in m'n latere jeugd toch meer naar de Stones ben overgeschakeld. Ten afschuwe van mijn oma die nog jeugdvriendjes was met Johnquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Keselo het volgende:
Lekker hoor Beatles op Spotify, met allemaal recente remasters.
Stond die er maar in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow wacht.![]()
![]()
Ah, is die er ook al uit?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rikki Don't Lose That Number had er in moeten blijven.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Staat er niet inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow wacht.![]()
![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, helaas wel.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ontdek de Stones eigenlijk het laatste jaar pas.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik in m'n latere jeugd toch meer naar de Stones ben overgeschakeld. Ten afschuwe van mijn oma die nog jeugdvriendjes was met John![]()
Zie je, zelfs dat wisten ze catchy te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nine, Nine, Nine..
En bedankt hè, die blijft hangen
Heeft iemand een bezem?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat eigenlijk al 40 jaar te laat isquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ontdek de Stones eigenlijk het laatste jaar pas.
Wel jammer dat ik de Stones nooit meer live wil zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik krijg spontaan zin om Do it again with Billie Jean weer eens te horenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Zie je, zelfs dat wisten ze catchy te maken.
Wel een legendarische plaat maar voor een, zullen we het een droneplaat noemen, vind ik hem slecht te luisteren...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je nog genoten van het voetbal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
All You Need Is Love en Hello Goodbye kunnen écht niet.
Voor alle andere nummers gaat het broekje uit.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Welk voetbal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van het voetbal?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik denk de boksdag.quote:
of leek dit niet op voetbal?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meer dan van de top2000 tot nog toe. En dat zegt veel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van het voetbal?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
CUCO!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Alleen veldrijden gezien vandaag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk de boksdag.
of leek dit niet op voetbal?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja even de vraag erbij geedit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij weet wel wat ik bedoel, geen zorgen.
Jezus wat een gedrocht
#vrouwen...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Nou nou nouquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Beyonc
Nou dan zal ik het maar zeggen, ik vind dit best mooi
Als Beyonce een jongen was zat ze de ganse dag aan d'r piel te trekken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met witte rijst?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef Nymphetic13 het volgende:
Dadelijk wel een heerlijk uurtje met 1502, 1501, 1498, 1495, 1489 en 1488Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nu als een vrouw ook. Alleen niet haar eigen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Beyonce een jongen was zat ze de ganse dag aan d'r piel te trekken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vergeet 1490 nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef Nymphetic13 het volgende:
Dadelijk wel een heerlijk uurtje met 1502, 1501, 1498, 1495, 1489 en 1488![]()
![]()
If I were a boy, dan had ik op een feestje tijdens het nummer van Benny mn lul uit mn broek gehaald.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
That's racist..quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Beyonce een jongen was zat ze de ganse dag aan d'r piel te trekken.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
If I were a boy, dan had ik op een feestje tijdens het nummer van Benny mn lul uit mn broek gehaald.
If I were a boy, dan had ik op een feestje tijdens het nummer van Benny mn lul uit mn broek gehaald.![]()
![]()
If I were a boy, dan had ik op een feestje tijdens het nummer van Benny mn lul uit mn broek gehaald.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik dacht, ik maak m nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
ja sorry, ik ben al wegquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
If I were a boy, dan had ik op een feestje tijdens het nummer van Benny mn lul uit mn broek gehaald.godverdomme
![]()
I didquote:
Blijf gerustquote:
Vooral omdat je er al 1 bentquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hij doet het zo... op commandoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nah... neuj ik ben kapot.... was vroeg vanmorgen en laat gisteravond... en een zieke zeehond naast me afgelopen nacht dus eens kijken of ik nu wel een beetje slaap krijgquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het ging net over Benny.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
we hadden het er net overquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Moet jij weten.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sterkte en tot morgenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah... neuj ik ben kapot.... was vroeg vanmorgen en laat gisteravond... en een zieke zeehond naast me afgelopen nacht dus eens kijken of ik nu wel een beetje slaap krijg
Live to Tell, misschien wel de mooiste van Madonna
Oh even vol volume...en de muziek ook.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
dank en oant moarnquote:
truste all
Doei wexy
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nog een powervrouw
De lege flessen tellende heb ik al bijna 7,5 liter bier binnen. En nog steeds vind ik Beyonce niet goed."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Truequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Live to Tell, misschien wel de mooiste van Madonna![]()
Nizno
Dit nummer vond ik vroeger toen het net uit was echt doodsaai maar nu vind ik het een van haar mooiste liedjes.![]()
Stickertje
Rellende_Rotscholier
![]()
Doe je wel rustig aan, ouwe reus? Dadelijk lig je weer in een ravijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Dven het volgende:
De lege flessen tellende heb ik al bijna 7,5 liter bier binnen. En nog steeds vind ik Beyonce niet goed.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Fear of the Dark vind ik 1 van de mindere nummers van Iron Maiden, vind Iron Maiden sowieso niet echt iets. Kwa metal zit ik meer in de symphonische metalquote:![]()
Geen probleem, heb ervaring.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan, ouwe reus? Dadelijk lig je weer in een ravijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De Maiden vind ik niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Fear of the Dark vind ik 1 van de mindere nummers van Iron Maiden, vind Iron Maiden sowieso niet echt iets. Kwa metal zit ik meer in de symphonische metal[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weet jij beter dan wij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zag het, wat een slap gelulOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik blijf sws zitten tot Iron Maiden
Truste![]()
Hallo
Jij dus de 1e stem zo Uc?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Met ravijnen? Betwijfel hetquote:Hoop het niet voor hem
Dit vrees ik ook, al dan niet vanuit bedquote:
#nachtlampjeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Het showtje live is gaaf, verder heb ik er ook niet gek veel mee. Fear of the dark is wel prima om mee te zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Maiden vind ik niet zo boeiend.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:
Moet kunnen, heb je Fear of the Dark een keer gehoord? Live is het echt een machtig nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Fear of the Dark vind ik 1 van de mindere nummers van Iron Maiden, vind Iron Maiden sowieso niet echt iets. Kwa metal zit ik meer in de symphonische metal![]()
2x Crowded House erachter aan is ook wel fijn.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Met ravijnen niet, maar wel met lege bierflesjes tellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Met ravijnen? Betwijfel hetHoop het niet voor hem
![]()
Ik kan fijnere metaal bedenkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het showtje live is gaaf, verder heb ik er ook niet gek veel mee. Fear of the dark is wel prima om mee te zingen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zekersquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
2x Crowded House erachter aan is ook wel fijn.
Oei, daar gaat het zaad ook van naar achteren kruipen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
2x Crowded House erachter aan is ook wel fijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar Pantera staat er niet inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan fijnere metaal bedenken
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat is absoluut zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan fijnere metaal bedenkenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, daar gaat het zaad ook van naar achteren kruipen.
Nou de bridgeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Will i grow old..quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Grappig die zat ik net te kijken omdat ik niet zeker meer wist of het het nummer was dat ik dacht dat het was maar ik zat dus goed, en ja ik vind het niet zoquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Moet kunnen, heb je Fear of the Dark een keer gehoord? Live is het echt een machtig nummer.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Twee keer Crowded House achter elkaar?
Into Temptation is hopelijk een van de twee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik zal hem niet aanraden naar 2,5L flessen over te stappenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met ravijnen niet, maar wel met lege bierflesjes tellen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind ze een beetje saai. Ouwelullenrock. Into Temptation is wel mooi. Maar ik vind een ander bandje waar de beide Finns in hebben gezeten iets beterquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maiden is toch niet echt metal, meer power hard rockThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Knuffelmetalquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Fretwork het volgende:
Maiden is toch niet echt metal, meer power hard rockOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die plaatquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het hoogtepunt is na enen. Ik verwacht een meer epische tafeldans dan vorig jaar op Wake Me Up Before You Go Go.
Ook dat uur nog Bram Vermeulengod.![]()
Je hebt geluk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En inderdaad![]()
![]()
Jup samen met Weather with youquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Into Temptation is hopelijk een van de twee.![]()
Iron is wel metalWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gewoon New Wave British Heavy Metal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:51 schreef Fretwork het volgende:
Maiden is toch niet echt metal, meer power hard rock[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik weet niet hoe jij knuffelt, maar ik sla overquote:
En daarmeequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon New Wave British Heavy Metal.
Cultliedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat klopt natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon New Wave British Heavy Metal.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINEHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ach een van hun mindere maar nog prima aanhoorbaar
Had nu graag bij Albert Dock geweest
Beter dan Rev 9quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Ach een van hun mindere maar nog prima aanhoorbaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet eigenlijk naar bed... Wekker gaat om 5 uur... Moet een dagje bandendruk controleren op de zaak... Ach maar een nachtje doorhalen xD hoef toch de weg niet op :p![]()
Dat swsquote:
Die postte ik gisteren al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze video heb ik echt al 100 keer gezien. Schitterend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Moet kunnen, heb je Fear of the Dark een keer gehoord? Live is het echt een machtig nummer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is geen referentiekader...quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
we all live in a yellow submarine... yellow submarine.. yellow submarineOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En op werk gewoon de Top aanzetten natuurlijikquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed... Wekker gaat om 5 uur... Moet een dagje bandendruk controleren op de zaak... Ach maar een nachtje doorhalen xD hoef toch de weg niet op :p"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zit gewoon op zolder hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
we all live in a yellow submarine... yellow submarine.. yellow submarineReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Yellow Submarine
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ah, dat was die ene post van jou die ik had gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die postte ik gisteren al.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hou vol. Bij mij ging vandaag de wekker om 4 uur en ik sliep die dag ervoor pas om 11 uur en ik ben er nog. Hoe, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed... Wekker gaat om 5 uur... Moet een dagje bandendruk controleren op de zaak... Ach maar een nachtje doorhalen xD hoef toch de weg niet op :p![]()
Even een random plaatje van een vrouw die hier vaker had moeten zijn
Euforisch moment.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Taylor Swift 80's version"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ff kijken of ik oortjes kan vinden voor me telefoon... Anders heb ik geen muziekquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En op werk gewoon de Top aanzetten natuurlijikof ik moet de sleutels van een van de wagens pakken en daar gewoon vanuit muziek blazen. Alle Polen en Hongarije zijn toch pas 3 januari terug xD
![]()
Heart of Glass is eruit geflikkerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ze smelten de kazen!![]()
Wat een hete bliksem was dat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Debbie Harry wat een godgruwelijk lekker wijf was datquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Dat begin doet me altijd denken aan Herbie
Mex kent een darter die dat ook doet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Keselo het volgende:
Hiervan gaat je hoofd gewoon automatisch heen en weer. En heen. En weer.![]()
MR. MAGOO.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Fretwork het volgende:
Dat begin doet me altijd denken aan Herbie
YOU MAY BE BLIND BUT I CAN STILL SEE YOU!![]()
Ja een van de betere winnaars van de afgelopen jaren
quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Polen en Hongaren breng je gewoon Top2000 mee. Lukt met Bulgaren ook prima.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ff kijken of ik oortjes kan vinden voor me telefoon... Anders heb ik geen muziekof ik moet de sleutels van een van de wagens pakken en daar gewoon vanuit muziek blazen. Alle Polen en Hongarije zijn toch pas 3 januari terug xD
Dikke prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die ga ik volgend jaar stemmenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
MR. MAGOO.
YOU MAY BE BLIND BUT I CAN STILL SEE YOU!
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat mag jij vinden.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
intro lijkt verdacht veel op een ander kutnummer van een duitse artiest van een aantal jaar geledenZe smelten de kazen!![]()
Ik lig lam op de bank, telt dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
Hier moet je gewoon op dansen, kan niet anders.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik zit stil.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
Hier moet je gewoon op dansen, kan niet anders.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
Hier moet je gewoon op dansen, kan niet anders.
Ik ook. Loreenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Euphoria, topplaat waar ik nog op heb gestemd
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ik zit opvallend stilquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
Hier moet je gewoon op dansen, kan niet anders.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik lig in bed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zie paar posts boven je.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Stickertje het volgende:
intro lijkt verdacht veel op een ander kutnummer van een duitse artiest van een aantal jaar geleden![]()
Jawelquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Polen en Hongaren breng je gewoon Top2000 mee. Lukt met Bulgaren ook prima.Helaas ga ik dinsdag waarschijnlijk weer naar Italië of Noorwegen en kan ik het dus niet meer volgen
Ach het leven van een internationale chauffeur gaat niet over rozen xD
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat heb je aan?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hansi Hansi, waarom nou altijd zo dwars doen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het broekje is uit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt wel wat op een typisch ESF-nummer![]()
Doet me denken aan een ESF-nummer ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt wel wat op een typisch ESF-nummer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou wel eens kunnen, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt wel wat op een typisch ESF-nummer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt wel wat op een typisch ESF-nummer!
Ze smelten de kazen!![]()
Dat mag, dan dans ik even door.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik lig lam op de bank, telt dat?![]()
![]()
Herbie is toch beterquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mrmagoo?
nee, ik bedoel sasha - mysterious timeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
weeniequote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hansi Hansi, waarom nou altijd zo dwars doen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Net gegeten nu ga ik naar Almere en nu luister ik Top 2000.
Ok bedankt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een topnummer ook
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Nee echt? Is dat misschien omdat dit nummer het ESF in 2012 ofzo gewonnen heeft? Wel een schijtnummer...quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ESF-nummer ja.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lekker man.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het was serieusquote:
oh ik dacht dat je trolldequote:
Op reclametunesquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat mag, dan dans ik even door.
Rellende_Rotscholier
![]()
Stop eens met berichten inspreken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Van Den helder naar Almere..ja dan vind je tussenin alles mooi..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:59 schreef Fred_B het volgende:
En volgend jaar gewoon weer naar Zweden![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik lig lam op de bank, telt dat?![]()
![]()
Schuld van de tranen van Lowie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Shit, ik zocht nog naar een grap.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schuld van de tranen van Lowie.![]()
1487 ABBA One Of Us 1981quote:
1488 Crowded House Into Temptation 1989
1489 Crowded House Weather With You 1992
1490 Iron Maiden Fear Of The Dark 1993
1491 Muse Mercy 2015
1492 Grace Jones La Vie En Rose 1977
1493 Level 42 It's Over 1987
1494 The Temper Trap SWEET DISPOSITION 2009
1495 Ray Charles Hit the road Jack 1961
1496 Boudewijn de Groot Meester Prikkebeen 1968
1497 Pet Shop Boys West End Girls 1986