Geen probleem, heb ervaring.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan, ouwe reus? Dadelijk lig je weer in een ravijn.
De Maiden vind ik niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Fear of the Dark vind ik 1 van de mindere nummers van Iron Maiden, vind Iron Maiden sowieso niet echt iets. Kwa metal zit ik meer in de symphonische metal
Dat weet jij beter dan wij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zag het, wat een slap gelul
Met ravijnen? Betwijfel hetquote:
Dit vrees ik ook, al dan niet vanuit bedquote:
Het showtje live is gaaf, verder heb ik er ook niet gek veel mee. Fear of the dark is wel prima om mee te zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Maiden vind ik niet zo boeiend.
quote:
Moet kunnen, heb je Fear of the Dark een keer gehoord? Live is het echt een machtig nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Fear of the Dark vind ik 1 van de mindere nummers van Iron Maiden, vind Iron Maiden sowieso niet echt iets. Kwa metal zit ik meer in de symphonische metal
2x Crowded House erachter aan is ook wel fijn.quote:
Met ravijnen niet, maar wel met lege bierflesjes tellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Met ravijnen? Betwijfel hetHoop het niet voor hem
Ik kan fijnere metaal bedenkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het showtje live is gaaf, verder heb ik er ook niet gek veel mee. Fear of the dark is wel prima om mee te zingen.
Zekersquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
2x Crowded House erachter aan is ook wel fijn.
Oei, daar gaat het zaad ook van naar achteren kruipen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
2x Crowded House erachter aan is ook wel fijn.
Maar Pantera staat er niet inquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan fijnere metaal bedenken
Dat is absoluut zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan fijnere metaal bedenken
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, daar gaat het zaad ook van naar achteren kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |