Beter dan Rev 9quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Ach een van hun mindere maar nog prima aanhoorbaar
Dat swsquote:
Die postte ik gisteren al.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan
Deze video heb ik echt al 100 keer gezien. Schitterend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
Moet kunnen, heb je Fear of the Dark een keer gehoord? Live is het echt een machtig nummer.
Dat is geen referentiekader...quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
we all live in a yellow submarine... yellow submarine.. yellow submarine
En op werk gewoon de Top aanzetten natuurlijikquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed... Wekker gaat om 5 uur... Moet een dagje bandendruk controleren op de zaak... Ach maar een nachtje doorhalen xD hoef toch de weg niet op :p
Ik zit gewoon op zolder hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
we all live in a yellow submarine... yellow submarine.. yellow submarine
Ah, dat was die ene post van jou die ik had gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die postte ik gisteren al.
Hou vol. Bij mij ging vandaag de wekker om 4 uur en ik sliep die dag ervoor pas om 11 uur en ik ben er nog. Hoe, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed... Wekker gaat om 5 uur... Moet een dagje bandendruk controleren op de zaak... Ach maar een nachtje doorhalen xD hoef toch de weg niet op :p
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
Even een random plaatje van een vrouw die hier vaker had moeten zijn
[ afbeelding ]
Ff kijken of ik oortjes kan vinden voor me telefoon... Anders heb ik geen muziekquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En op werk gewoon de Top aanzetten natuurlijik
Heart of Glass is eruit geflikkerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hete bliksem was dat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Debbie Harry wat een godgruwelijk lekker wijf was datquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Mex kent een darter die dat ook doet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:53 schreef Keselo het volgende:
Hiervan gaat je hoofd gewoon automatisch heen en weer. En heen. En weer.
MR. MAGOO.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Fretwork het volgende:
Dat begin doet me altijd denken aan Herbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |